#


زنان آمریکای جنوبی و راز زیبایی آن ها

راز زیبایی
26 اکتبر 2017 بدون نظر 3469 بازدید

زنان آمریکای جنوبی و راز زیبایی آن ها

زنان آمریکای جنوبی و راز زیبایی آن ها

هر نقطه ای از جهان برای زیبایی راه های خاص خودشان را دارند. چینین راه های است که می تواند با ژنتیک ترکیب شود و افراد یک کشور را نسبت به کشور دیگر زیباتر نشان دهد. در همه جای دنیا از زیبایی تعریف یکسانی نمی کنند. ولی اکثر افراد به این معتقدند که زنانی که در کشور آمریکای لاتیم زندگی می کنند از زیبایی طبیعی ولی منحصر به فرد برخوردار هستند و این زیبایی آن ها را از کشورهای دیگر جدا کرده است. این زنان برای زیباتر شدن شان از راه ها و سبک های خاص خودشان استفاده می کنند. بدنیست بدانید که راز زیبایی این خانم ها در این قاره چه چیزی می باشد.

بدنی روی فرم با ورزش

در آمریکای لاتین مهم ترین شعار در زیبایی تناسب اندام و تمیزی بدن می باشد. تا جایی که زنان امریکایی بعد از بچه دار شدن هم پوست بدن شان صاف و بدون هیچ ترکی می باشد. ولی این را بدانید که برای رسیدن به این تناسب اندام هم برای آن ها چندان کار ساده ای هم نیست ، این خانم ها برای رسیدم به تناسب اندام از هر راهی استفاده می کنند مانند پلاتس، بدنسازی وغیره. این افراد برای تنوع دادن به برنامه ورزشی شان از کیک بوکسینگ، توپ بازی و حتی حرکت موزون هم استفاده می کنند.

 راز زیبایی

راز زیبایی

نکته: تنها رمزی که در تناسب اندام زنان آمریکای لاتین وجود دارد این است که می توانید هر کاری که علاقه دارید را انجام دهید. چنانچه به پیاده روی، شنا، دوچرخه سواری، تنیس، والیبال و هر چیزی دیگری که دوست داری را انجام دهید. بدن شما به خاطر وقت گذاشتن برای آن از شما تشکر می کند. به این مسئله اعتماد داشته باشید که اگر ورزشی که علاقه دارید را انجام دهید صد در صد به نتیجه دلخواه تان می رسید.

آرایش به شکل T

خانم هایی که در آمریکای لاتین زندگی می کنند آرایش شان به شکل T می باشد. از کرم پودر زیاد و رژ لب قرمز استفاده می کنند و ابروهای پرپشت تیره ای دارند. یکی از نکات مهم ی که در استفاده از لوازم آرایشی خانم های آمریکای لاتین وجود دارد این است که از لواز آرایشی ای استفاده می کنند که برای محافظت از سلول ها در برابر رادیکال های آزاد آنتی اکسیدان لازم را دارا می باشد. به همین صورت پوست شان با کم آبی کمتری مواجه می شوند.

نکته: شما می توانید برای اینکه آرایش تان به خوبی بر روی صورت تان بنشیند از یک اسکراب لایه برداری نرم استفاده کنید. استفاده از اسکراب باعث می شود که با برداشتن سلول های مرده از روی پوست تان بی رنگی صورت تان را از بین ببرد.

ناخن هایی محکم

زنان آمریکای لاتین از سیر برای محکم شدن و قوی شدن ناخن های شان استفاده می کنند. این افراد سیر تازه را خرد می کنند و با لاک ترکیب می کنند و بر روی ناخن های شان می زنند ، بعد از یک هفته این لاک را پاک می کنند ، این ترکیب خاصیت های تقویت بخشی فوق العاده ای دارد.

 راز زیبایی

راز زیبایی

چطور موهای شان را نگه می دارند

خانم های آمریکای لاتین هنگامی که به دنیا می آیند موهایی خوب، محکم و فر دارند ، ولی برای اینکه به زیبایی موهای شان بیفزایند از بابلیس، سشوار و حتی اتوی مو هم استفاده می کنند. این خانم ها برای اینکه موهای شان به خاطر گرمای این وسایل آسیب نبیند زود به زود آن ها می شویند و در کل شب بر روی موهای شان کاندیشینر نگه می دارند. خانم های آمریکای لاتین برای سالم و زیبا نگه داشتن موهای شان ، پوست سرشان را با روغن نارگیل ماساژ می دهند.

نکته: مقدار 100میلی لیتر سرکه را داخل یک لیتر آب بریزید و مخلوط کنید و با آن موهای تان را بشویید. شما می توانید برای نرم کردن و براق شدن موهای تان از این ترکیب اسیدی استفاده کنید.

آووکادو عامل زیبایی در ونزوئلا

برای لاتینی ها آووکادو از هر میوه ی خوشمزه ای مهم تر است. آن ها برای این که رشد موهای شان را افزایش دهند آووکادو را له می کنند و بر روی موهای شان می مالند.

 راز زیبایی

راز زیبایی

بافته های مو در پرو

زنانی که در پرو زندگی می کنند در هر سنی که باشند موهای شان بلند و بافته می باشد. در این کشور موهای بلند و بافته بیشتر از هر مدل دیگری رایج است. بافت موهای آن ها وضعیت تاهل آن ها را به نمایش می گذارد. اگر بافت موهای آن ها دو تا باشند به این معنی است که آن ها در قبیله ازدواج کرده اند و اگر تعدا دبافت موهای شان یک یا بیشتر از دوتا باشد نشان دهنده این است که او مجرد می باشد.

کاکائوهای دومینیکن برای محافظت پوست

کاکائو دارای مقدار زیادی ویتامین A،C  و E می باشد که می تواند در مقابل آفتاب از افراد محافظت کند و نمی گذارد که بر روی پوست آن ها لکه ها خورشیدی به وجود بیاید. کاکائوها دارای خواص ضد پیری هستند که باعث می شود تا پوست کش بیاید. یکی از بزرگترین صادرات کشور دومینیکن کاکائو می باشد و تمام محصولات آرایشی دارای این مواد می باشند. زنان برای ترمیم موها و ترک لب شان این ماده را به کار می برند. اگر می خواهید سادگی بیشتر پوست را داشته باشید به شما توصیه می کنیم که از محصولاتی که ارگانیک هستند استفاده کنید.

پوست صاف

این افراد از دوران نوجوانی مراقب پوست شان هستند و همیشه سه کار را انجام می دهند: لایه برداری، استفاده از پاک کننده و پس از آن مرطوب کننده. اکثر خانم ها روی پوست شان لکه های تیره ای دارند و با افزایش سن شان این لکه ها پر رنگ تر نیز می شود.

نکته: اگر تا زمانی که جوان هستید به پوست تان برسید در آینده خودتان از کارتان متشکر خواهید بود. بیشتر خانم ها از کرم ضد آفتاب استفاده نمی کنند ، در صورت یکه این کرم می تواند پوست شما را از بسیاری از طیف های فرابنفش محافظت کند و پوست تان را هیدراته کند. همچنین ویتامین C می تواند بافت های صورت تان را پاکسازی کند.

 راز زیبایی

راز زیبایی

انگورهایی برای پوست درخشان در شیلی

زنانی که در شیلی زندگی می کنند از انگور قرمز برای درخشان کردن پوست شان استفاده می کنند که این انگورها دارای آنتی اکسیدان هستند. آن ها مقداری انگو را له می کنند و به ان دو قاشق غذاخوری پدر سفید می افزایند و آن را به عنوان ماسک بر روی صورت شان می زنند. این ترکیب باید ده دقیقه بر روی پوست بماند و سپس شسته شود. استفاده از این ماسک باعث می شود که پوست خسته را بیدار کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *