#


با رعایت چند نکته پوستی زیبا و درخشان داشته باشید

زیبایی پوست
2 جولای 2017 بدون نظر 773 بازدید

با رعایت چند نکته پوستی زیبا و درخشان داشته باشید

با رعایت چند نکته پوستی زیبا و درخشان داشته باشید

زمانی که از خواب بیدار می شوید زیر چشمان تان گود می شود و رنگ پوست تان به زردی می زند. توصیه ما به شما این است که در طول شب 7 الی 8 ساعت بخوابید تا پوست بتواند کار جوانسازیش را به خوبی انجام دهد.

از طریق جوان سازی پیری، خستگی و تیرگی پوست ناپدید می شود. با استفاد هاز این راه حل ها مشکلاتی که برای پوست به وجود آمده را از بین می برد و به شما پوستی نرم و لطیف می بخشد.

چنانچه احساس کردید که پوست تان تیره، خشک و چروک شده وقتش است که به جوان شدن آن بپردازید.

پوستی که سالم باشد به طور میانگین بین 14 تا 30 روز یک مرتبه تجدید می شود.

  • درست حمام کنید

    زیبایی پوست

    زیبایی پوست

زمانیکه به حمام می روید طولش ندهید و زمان آن را کوتاه کنید و با آبی که ولرم است استحمام کنید، گرمایی که داخل حمام است به پوست کمک می کند که رطوبتش از بین برود. با انجام این کار سلامت پوست تان را حفظ کرده اید.

روش دیگری که می توانید برای با طراوت نگه داشتن پوست تان انجام دهید این است که از صابون استفاده نکنید. رطوبت پوست با استفاده از صابون هایی که بوی تندی دارند از بین می رود و باعث می شود که پوست به خارش و پوسته پوسته شدن بیفتد. شما می توانید از شامپوهای بدن استفاده کنید که ضرر کمتری نسبت به صابون ها دارد و از به وجود آمدن حساسیت پوستی جلوگیری می کند.

شامپوی بدنی که می خرید باید مرطوب کننده هایی مانند روغن های طبیعی و سرامیدها را در خو داشته باشد.

  • لایه برداری را به طور مرتب انجام دهید

سلول های مرده ای که در پوست شما وجود دارند باعث می شود که پوست تیره و خشن دیده شود و اجازه نمی دهد که لوسیون ها و کرم ها وارد پوست شوند. سعی کنید پوست تان را زیاد ماساژ ندهید، چون امکان دارد پوست تان تحریک شود و نسبت به قبل پوست خشک تری داشته باشید.

  • رساندن آب به پوست

    زیبایی پوست

    زیبایی پوست

برای سالم ماندن پوست سعی کنید به آن آبرسانی کنید. وقتی که ورزش می کنید و یا هوا گرم است به اندازه کافی به آب بنوشید. به طور میانگین باید در طول شبانه روز 8 لیوان معادل 2 لیتر آب بنوشید. اگر در فصل زمستان برای گرمایی منزل تان از بخاری استفاده می کنید و آب و هوای محیط زندگی تان خشک است به شما پیشنهاد می کنیم که از دستگاه بخور سرد استفاده کنید تا رطوبت لازم را به فضای خانه تان بازگرداند و باعث سالم نگه داشتن پوست تان بشود.

  • به اندازه کافی بخوابید

وقت نوسازی و جوانسازی پوست در شب است. اگر خوب نخوابید باعث می شود که زیر چشمان تان گود و پوست تان زرد بشود. پس باید حداقل 7 تا 8 ساعت شب را در خواب بگذرانید تا پوست بتواند عملیات خود را به خوبی انجام دهد.

  • امگا3 استفاده کنید

با استفاده از کپسول های امگا3 و ماهی سالمون پوست تان سالم تر می ماند فقط کافی است آن ها را یک بار در هفته استفاده کنید. اسیدهای چربی که در امگا3 وجود دارد باعث می شود که بدن دچار التهاب نشود و رطوبت کافی به پوست برسد. بجز این موارد امگا3 سلول های بدن را بازسازی می کند و از آن در برابر آسیب های سلولی دفاع می کند.

  • زیاد کردن رطوبت پوست

    زیبایی پوست

    زیبایی پوست

چنانچه پوست خشکی دارید باید پس از اینکه از حمام آمدید از یک کرم مرطوب کننده استفاده کنید و پوست تان را مرطوب کنید. کرم مرطوب کننده را باید به صورت دورانی بر روی پوست خود بزنید و از این قضیه اطمینان پیدا کنید که کل کرم به پوست تان نفوذ کرده است.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *