#


درباره ی لاک ناخن بیشتر بدانید

لاک
18 سپتامبر 2017 بدون نظر 929 بازدید

درباره ی لاک ناخن بیشتر بدانید

درباره ی لاک ناخن بیشتر بدانید

ممکن است طول ناخن ها توسط ناخن های پلاستیکی افزایش بیابد. این ناخن های پلاستیکی بر روی کل ناخن و یا قسمت بالایی ناخن را می پوشاند. وسایل آرایشی ناخن برای این است که ناخن ها را رنگ و یا طول آن ها را افزایش دهد و یا این که ناخن ها را مقاوم کند.
لاک ناخن باعث می شود که دچار درماتیت تماسی آلرژیک شوید.

کسانی که به لاک حساسیت دارند بعد از استفاده از آن موجب حساسیت در ناحیه انگشت ها، پلک،صورت،گردن و تمام جاهایی که لاک در هنگام خشک شدن با آن جا تماس داشته می شود. فرمالدئید موجود در لاک یک ترکیب حساسیت زا است. کسانی که به لاک حساسیت دارند و می خواهند از لاک استفاده کنند باید لاک های hypoallergenic که فرمالدئید ندارند را مصرف کنند. ممکن است استفاده از لاک های قرمز موجب زرد رنگ شدن ناخن و یا بی رنگ شدن آن ها شوند. کوتیکول یا همان چین پوستی که در پایه ناخن وجود دارد باعث می شود که نگذارد ناخن عفونت کند و از سلول های مولد ناخن محافظت می کند، پس ما به شما پیشنهاد می کنیم که آن ها را کوتاه نکنید.

لاک زدن یا نزدن؛ مساله این است

توصیه ما به والدین این است که تا جایی که امکان دارد از لاک برای فرزندان خود استفاده نکنند. چون پوست و ناخن کودکان حساس تر از بزرگسالان است و امکان دارد که به این ماده آرایشی حساسیت داشته باشند. مورد دیگری وجود دارد که به شما توصیه می کند که بای بچه های خود لاک نزنید. بعضی از کودکان با مکیدن دست خود مقداری از لاک را می خورند و اگر این ماده شیمیایی وارد بدن آن ها شود باعث بروز مشکلاتی می شود.

اگر دوست دارید به دستان کودکانتان لاک بزنید سعی کنید در مدت کوتاهی از آن استفاده کنید مثلا وقتی که به میهمانی می روید و بعد از اینکه به خانه برگشتید آن ها را به وسیله لاک پاک کن های غیر استونی پاک کنید. اگر متوجه این شدید که دور ناخن های آن ها دچار حساسیت شده است سعی کنید از لاک استفاده نکنید و سلامتی آن ها را به خطر نیندازید.

لاک

لاک

آیا لاک باعث مستحکم شدن ناخن می شود؟

تا حدی لاک ها می توانند ناخن را مستحکم کنند ولی استفاده از لاک پاک هایی که دارای استون هستند باعث می شود که مقاومت ناخن کاهش یابد. وقتی که شما از این لاک پاک کن ها استفاده می کنید در هنگام مصرف به سطح ناخن ها نفوذ می کند و موجب نازک تر شدن و شکننده تر شدن ناخن ها می شود. بخاطر همین ما به افرادی که به لاک زدن عادت دارند پیشنهاد می کنیم که لاک ها را با لاک پاکن های غیر استونی که امروزه دربازار زیاد است پاک کنند.

راهنمایی خرید انواع لاک

انسان ها از3هزار قبل از میلاد با استفاده از گیاهان ناخن های خود را رنگ می کردند.
آن ها از حنا، صمغ درختان و ترکیب زرده تخم مرغ و پوست گیاهان برای رنگ کردن ناخن های شان استفاده می کردند و این کار را با ذوق و شوق فراوان انجام می دادند. اما امروزه لاک جای همه آن ها را گرفته است و یکی از پرو فروش ترین و پر طرفدارترین محصولات به حساب می آید و هر روز لاک های مختلفی وارد بازار می شود. شناختن لاک هایی که اصل هستند زیاد سخت نیستند. ما در ادامه چند نمونه از آن ها را به شما معرفی می کنیم.

لاک های نئونی

استفاده از لاک های نئونی باعث می شود که ناخن های شما حتی در شب هم بدرخشد.رنگ آن ها مشابه خودکارهای هایلات است و خیلی زود خشک می شوند. ماندگاری آن ها نسبت به جنس های دیگر کمتر است.

لاک های ژله ای

شاید برای تان پیش آمده است که وقتی می خواهید لاک بخرید این لاک را به شما معرفی کنند، این لاک بسیار گران قیمت است. این لاک ها کاملا شبیه ناخن می شوند و مقاومت زیادی دارند ولی از این مدل لاک ها بیشتر در آرایشگاه ها استفاده می کنند. بعد از اینکه ناخن را کاشتند این لاک را بر آن می زنند و در زیر دستگاه UV آن را خشک می کنند. برای پاک کردن این لاک ها از استون های صد درصد خالص باید استفاده شود زیرا لاک های ژله ای به راحتی پاک نمی شوند. البته این را بگوییم نمونه هایی از این لاک در بازار وجود دارد که شما می توانید از آن در خانه استفاده کنید علی الخصوص که با لاک زیاد سروکار دارید و یا به استخر می روید.

لاک

لاک

لاک های طرح دار

شاید شما دوست ندارید که از لاک های ساده برای ناخن های تان استفاده کنید و یا اینکه وقت طراحی یا پول برای آرایشگاه را ندارید. این مودل لاک ها گزینه مناسبی برای شما هستند. به این لاک ها لاک های ترک ناخن گفته می شود. شما باید در ابتدا یک لاک ساده بر روی ناخن های تان بزنید و بعد از این لاک بر روی آن ها استفاده کنید تا طرحی بر روی لاک تان بیفتند. برای خشک شدن این لاک به زمان زیادی زیادی نیاز دارید و توصیه ما به شما این است که همیشه از این لاک استفاده نکنید چون باعث می شود که به ناخن های شما آسیب بزند.

لاک های آکریلیکی

این لاک های براق در بین مردم رایج است و قیمت آن ها نسبتا مناسب است و شامل همه رنگ می شود. لاک های آکریلیکی به دو دسته تقسیم می شوند: یک گروه برای براق کردن ناخن بر روی لاک ها زده می شوند و گروه دیگر به عنوان یک لاک بر روی ناخن استفاه می شوند. موقع خرید باید به این نکات توجه کنید. این لاک ها ماندگاری خوبی دارند و خیلی راحت و سریع خشک می شوند.

لاک های غیر سمی برای کودکان

اکثر دختر بچه ها علاقه زیادی به لاک دارند ولی خوردن ناخن های شان باعث می شود که نتوانند از آن استفاده کنند. امروزه لاک های غیر سمی به نام (non toxic) وارد بازار شده است که مادران را از نگرانی در می آورد. این لاک از آب، اکریلیک و رنگ های غیر سمی تشکیل شده است. این لاک ها خیلی راحت از روی ناخن ها توسط آب پاک می شوند و حتی اگر بر روی لباس فرزندان تان هم بریزد می توانید به راحتی آن را بشوییئ وو از بین ببرید. تنوع رنگ در این لاک بسیار زیاد است و بیشتر آن ها براق هستند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *