#


دانستنی هایی در مورد لیزر مو

لیزر مو
25 ژوئن 2017 بدون نظر 865 بازدید

دانستنی هایی در مورد لیزر مو

دانستنی هایی در مورد لیزر مو

اگر می خواهید از سالن های اپیلاسیون، تیغ موبر، مومک و دستگاه اپیلیدی رهایی پیدا کنید و یا از جوش ها و موهای زیر پوستی خلاص شوید باید به سراغ یک محل معتبر لیزر برای موهای زائد خود بروید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از مراجعه به این مرکزها این مطلب را بخوانید.

تأثیر لیزر بر موهای زائد

سه روش برای از بین بردن موهای اضافه بدن وجود دارد: الکترولیز، دارو و لیزر. موها با لیزر کم و باریک می شوند ولی از بین نمی رود. معمولاً این کار ماهی یک بار در 4 تا 6 جلسه برای صورت و برای بدن هر سه ماه یک بار انجام می شود. بعد از این که 4 تا 7 جلسه موهای خود را لیزر کردید خواهید دید که موها کم شده اند. البته این را بدانید فردی که می خواهد این کار را انجام دهد نباید مشکل هورمونی داشته باشد زیرا باعث می شود که موهای اضافه دوباره برگردد و دیگر لیزر سودی ندارد.

نتیجه لیزر چه مدتی می ماند؟

هر شش ماه یک بار باید بین 4 تا 6 جلسه کار لیزر را تکرار کنید، شما خواهید دید که موها تقریباً بین 60 تا 80 درصد کم شده است.

مضراتی که لیزر می تواند داشته باشد

چنانچه که فرد دچار آفتاب گرفتگی باشد باعث می شود پوستش بسوزد و به جای آن لک های سفید به وجود بیاید. این را به یاد داشته باشید اگر مراقب پوست خود بعد از عمل نباشید یا اینکه اگر زخمی در صورت به وجود آمد و آن را دستکاری کنید و تول بزند امکان دارد جای آن زخم شود و باقی بماند. به جز این موارد اگر شخصی که کار لیزر را انجام می دهد مهارت چندانی نداشته باشد و نتواند دستگاه را طبق رنگ پوست بیمار تنظیم کند، امکان دارد روی پوست او لک، زخم و تاول به وجود بیاید.

لیزر مو

لیزر مو

آیا فقط متخصص پوست می تواند لیزر را انجام دهد؟

باید گفت بله. ما به شما توصیه می کنیم که این کار را فقط به دست متخصص بسپارید چون همه دستگاه ها و انواع پوست ها را می شناسد و می تواند کار را به نحو احسن انجام دهد.

آیا امکان دارد که لیزر پوست را تیره کند؟

اگر انجام این کار موجب شود که پوست بسوزد امکان دارد پوست تیره شود ولی در غیر این صورت تیره نمی کند.

انجام لیزر در بارداری

بهتر است این کار را در بارداری انجام ندهید ولی در دوران شیردهی اشکالی ندارد.

آیا لیزر درد دارد؟

درد در هر کسی فرق دارد. میزان درد در لیزر متوسط است و زیاد نیست. شما می توانید بخاطر اینکه کمتر درد را حس کنید از کرم های بی حس کننده استفاده کنید.

فاصله بین آفتاب گرفتن و لیزر چقدر باید باشد؟

فردی که می خواهد لیزر را انجام دهد نباید تا 3 ماه قبل این کار آفتاب بگیرد و یا سولاریوم انجام دهد.

آیا لیزر تاتو را از بین می برد؟

باید بگوییم خیر. لیزر موهای اضافه کاری با تاتو ندارد.

چه افرادی نباید از لیزر موهای زائد استفاده کند؟

افرادی که باردار هستند، افرادی که دچار بیماری عصبی هستند و امکان دارد که لیزرشان را دستکاری می کنند و بکنند، افرادی که باید به خاطر کارشان ساعت زیادی مقابل آفتاب باشند و افرادی که در نقطه مد نظر عفونت و زخم دارند این افراد باید تا بهبودی کامل عفونت و زخم دارند، این افراد باید تا بهبودی کامل عفونت و پوست شان تحمل کنند و برای لیزر موهای زائد اقدام نکنند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *