#


خوردن چند میوه و تاثیرات مثبتی که در زیبایی جنین دارد

زیبایی جنین
1 جولای 2017 بدون نظر 1013 بازدید

خوردن چند میوه و تاثیرات مثبتی که در زیبایی جنین دارد

خوردن چند میوه و تاثیرات مثبتی که در زیبایی جنین دارد

تقریبا می توان گفت همه ما به دنبال داشتن فرزندانی زیبا رو هستیم و به دنبال راه های بسیاری می گردیم غافل از اینکه بهترین و موثرترین راه برای رسیدن به این هدف پیش روی ما است ولی ما ساده از کنار آن می گذریم و برای جنین خود راه های دیگر را پیگیری می کنیم.

ساده ترین روشی که در دسترس همه ما قرار دارد خوردن چند میوه است که عموماً همه آن ها را در خانه خود داریم.
پس اگر به دنبال فرزندی زیبا رو هستیم باید در دوران بارداری این میوه ها را به وفور در سبد تغذیه خود و همسرتان قرار دهیم؛ درست متوجه شدید همسر شما نیز با خوردن این میوه ها می تواند نقش موثری در زیبایی فرزندتان داشته باشد.

اگر دوست دارید فرزندتان چشمانی به زیبایی آهو داشته باشد مصرف رازیانه و بادیان را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

خربزه و شیر و تاثیر آن

زیبایی جنین

زیبایی جنین

یک خانم جوان که به تازگی باردار شده و از همان ابتدا به دنبال زیبا بودن جنینش می گردد با خوردن خربزه در این دوران می توانید تا حدودی به این خواسته اش دست پیدا کند و هوش کودکش را با خوردن شیر تقویت کرده و افزایش دهد.

آناناس وعسل و خاصیت آن

زمانی که یک مادراز آناناس و به خصوص آب آن به همراه عسل استفاده می کند در اصل به زیبایی و طراوت پوست خود و جنینش کمک بسزایی می کند. بنابراین برای اینکه پوست جنین خود را طراوت ببخشید حتماً از مخلوط آب آناناس و عسل استفاده کنید. این مخلوط علاوه بر ایجاد طراوت و تازگی برای پوست موجب تمیزی آن نیز می گردد.

مواد موثر بر روی کبد و تاثیر آن ها در زیبایی کودک

خانم های باردار می توانند به خاطرداشتن کودکی با صورت زیبا و رنگی گشاده به سراغ موادی بروند که برای کبد بسیار مفید هستند.

این مواد عبارتند از:
روغن زیتون، روغن ماهی، کاسنی، کنگر، هویج، زرشک، شکر و نعناع از جمله مواد موثری هستند که ببرای داشتن کبدی سالم و تمیز به کار می روند.

استفاده از عرق کاسنی نیز برای تمیز کردن کبد از چربی ها و ناختالصی ها بسیار با اهمیت است.
یک پدر نیز می تواند با خوردن گلابی در داشتن کودکی زیبا روی نقش مهمی داشته باشد.

تا جایی که امکان دارد سعی کنید هر روز صبح با شکم خالی یک گلابی و یا انار شیرین و سیب درختی میل کنید تا کودک دلبندتان چهره ای زیبا داشته باشد.

تاثیر شیر گردو و خرما در زیبایی کودک

زیبایی جنین

زیبایی جنین

برای داشتن کودکی زیبا حتما از مخلوط شیر گردو و خرما و مغز بادام استفاده کنید؛ خوردن تخمه خربزه آن هم به صورت بو داده باعث می شود که قوای جنسی مرد تقویت شده و به زیباتر شدن جنین کمک شایانی می کند.

هلو و نقش آن در زیبایی جنین

خانم های حامله می توانند با خوردن هلو به کودکی زیبا روی دست بیابند چرا که این میوه زیبا و پر خاصیت قادر است سموم موجود در بدن را از بین ببرد و میوه ای بسیار موثر در کاهش وزن به شمار می رود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *