#


جلوگیری از چروکیدگی پوست گردن

پوست گردن
29 می 2017 بدون نظر 663 بازدید

جلوگیری از چروکیدگی پوست گردن

جلوگیری از چروکیدگی پوست گردن

یکی از قسمت هایی که کمتر مورد توجه خانم ها قرار می گیرد پوست گردن است . اما تمام خانم ها باید بدانند که اگر به دنبال زیبایی هستند باید از به وجود آمدن چین و چروک در گردن جلوگیری نمایند . امروز می خواهیم چند روش برای جلوگیری از چین و چروک گردن را به شما آموزش دهیم . پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید .

استفاده از ضد آفتاب

یکی از مهم ترین کارهایی که می توان برای جوان نگه داشتن پوست گردن انجام داد استفاده از کرم ضد آفتاب است . زمانی که برای پوست صورت از ضد آفتاب استفاده می کنید باید بدانید که پوست گردن نیز به این کرم نیازمند است و این کار تا حدود زیادی از چروکیدگی پوست گردن محافظت می کند .

پوشاندن روی صورت

برای اینکه بتوانید علاوه بر حفاظت از پوست صورتتان در مقابل آفتاب سوختگی از پوست گردنتان نیز در مقابل اشعه های ماوراء بنفش محافظت نمایید بهتر است از یک کلاه استفاده نمایید .

استفاده از کرم های صورت بر روی گردن

یکی از راه های جوان نگه داشتن پوست گردن مراجعه به فروشگاه های لوازم آرایشی و تهیه ی کرم های مخصوص گردن است . اما

پوست گردن

پوست گردن

شما می توانید به راحتی از کرم های مناسب پوست صورت هم برای گردن استفاده کنید . البته توجه داشته باشید کرم هایی را انتخاب کنید که پپتید یا رتینول داشته باشند چرا که این مواد موجب تحریک رشد کلاژن می شوند .

به پشت بخوابید

به پشت خوابیدن همیشه بهترین حالت خواب استو البته یکی از دلایل این است که از چروک شدن پوست گردن در طول شب ممانعت می کند . زمانی که به روی شکم و یا به پهلو می خوابید اینحالت موجب فشار داده شدن پوست صورت و گردن به بالشت می شود و همین امر به مرر زمان موجب ایجاد چین و چروک و خطوط بر روی پوست می گردد . بنابراین بهترین کار هنگام خواب به پشت خوابیدن است .

کمتر از گوشی تلفن همراه استفاده کنید

طبق نظریه و عقیه ی متخصصان پوست استفاده بیش از حد از موبایل یکی از عوامل پیری زود رس می باشد . زمانی که برای استفاده از تلفن همراه مدام سرتان را به سمت پایین خم می کنید این کار به مرور زمان موجب ایجاد چین و چروک بر روی پوست گردن شده و روز به روز نیز عمیق تر می گردد . بهترین کار برای جلوگیری از به وجود آمدن چین و چوک استفاده کمتر از گوشی موبایل می باشد و یا اینکه حد اقل هنگام استفاده از تلفن همراه گوشی را بالا نگه دارید تا مجبور نشوید سرتان را مدام خم کنید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *