#


بایدها و نبایدهای استفاده از لاک های ناخن

لاک
11 ژوئن 2017 بدون نظر 681 بازدید

بایدها و نبایدهای استفاده از لاک های ناخن

بایدها و نبایدهای استفاده از لاک های ناخن

تقریباً نود درصد خانم های جوان در هر موقعیتی از لاک برای طراحی و زیباتر نشان دادن ناخن هایشان استفاده می کنند . با وجود مضراتی که این فرآورده شیمیایی بر روی بدن افراد دارد ولی به لحاظ زیبایی که دارد بسیار مورد علاقه خانم ها و به ویژه دختر خانم های جوان می باشد . ولی استفاده از لاک ها باید و نباید هایی دارد که خلاصه وار به آن ها اشاره می کنیم .

لاک های خود را با تینر رقیق کنید

اضافه کردن چند قطره تینر در لاک باعث می شود که لاک هایی که کمی خشک شده اند سریع تر رقیق شوند .

هرگز ظرف لاک خود راتکان ندهید

لاک

لاک

هیچ وقت ظرف لاک خود را به طور عمودی تکان ندهید بلکه آن را به صورت آرام و افقی حرکت دهید . این کار به شما تضمین می دهد که در ظرف لاکتان و همینطور وقتی لاک را روی ناخن خود می کشید هیچ هوایی به وجود نمی آید .

هرگز پوست دور ناخن خود را نکنید

بسیاری از مواقع دیده شده که برای مانیکور کردن پوست اطراف ناخن را می کنند تا بتوانند ناخن را بزرگتر نشان دهند . ولی هرگز این پوست را نکنید تا ناخن های زیباتری داشته باشید .

ریشه های اطراف ناخن را فقط به وسیله ناخن گیر بگیرید

ریشه هایی که اطراف ناخن وجود دارد فقط و فقط باید توسط ناخن گیر گرفته شوند . در غیر این صورت ممکن است باعث خون آمدن و رشد این ریشه ها بشود . ریشه کردن ناخن به صورت اجتناب پذیری صورت می گیرد اما با تر و تمیز نگه داشتن ناخن و استفاده ی مداوم از مرطوب کننده می توانید باعث کمتر شدن آن ها شوید .

هنگامی که سوهان می زنید آن را به جلو و عقب نبرید

همیشه سعی کنید ناخن های خود را در یک جهت سوهان کنید . در غیر این صورت ناخن هایتان را خراب کرده و موجب دنداده دارد و نا مسط شدن آن ها می شوید . اشتباه در سوهان زدن می تواند موجب لایه لایه شدن و شکستن ناخن ها بشود .

از آب داغ دوری کنید

زمانی که می خواهید ظرف بشویید و یا حمام کنید از بردن ناخن هایتان زیر آب داغ خودداری کنید . آب داغ یکی از دشمنان طبیعی ناخن است . آب داغ باعث منبسط شدن بستر ناخن ها می شود و لاک از روی آن پاک می شوند . و همچنی ناخن ترک میخورد .

از یک توپ پنبه ای برای پاک کردن لاک اکلیلی استفاده کنید

لاک های اکلیلی به گونه ای هستند که بسیار سخت از روی ناخن پاک می شوند . پیشنهادی که برای پاک کردن آن داریم این است که یک

لاک

لاک

توپ پنبه ای را کاملاً بهاستون آغشته کرده سپس آن را به شکل هر کدام از ناخن ها در آورده و اجازه بدهیم چند دقیقه روی نوک انگشت بماند سپس به آرامی آن را روی ناخن بکشیم تا لاک روی ناخن پاک شود .

از لاک های اکلیلی و براق استفاده کنیم

این لاک ها بخاطر درخشندگی که دارند باعث می شوند که ناخن های شما بزرگتر از حد معمولی خود دیده شوند .

از لاک پاکن های بدون استون استفاده کنید

اصولاً لاک پاکن های بدون استون کمتر ناخن را خشک می کنند . مخصوصاً اگر از تقویت کننده ها ناخن استفاده نمی کنید ترجیحاً بهتر است از این لاک پاکن ها استفاده کنید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *