#


آقایان چگونه می توانند پوست صورت شان را زیبا و جوان کنند؟

آقایان
1 نوامبر 2017 بدون نظر 987 بازدید

آقایان چگونه می توانند پوست صورت شان را زیبا و جوان کنند؟

آقایان چگونه می توانند پوست صورت شان را زیبا و جوان کنند؟

محافظت از پوست برای آقایان مانند رسیدگی به ظاهر فیزیکی از اهمیت بالایی برخوردار است. با اینکه در بیشتر جوامع مسئله ی زیبایی برای خانم ها بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. ولی روش های زیادی وجود دارد تا مردان هم عمل زیبایی را انجام دهند. اکثر مردان با کمک جراحی های زیبایی به نتیجه های بلند مدتی دست پیدا می کنند.

آب

مردان باید همشه پوست و بدن خود را با آب هیدارته کنند. به همین دلیل به آن ها توصیه می کنیم که هر روز ده لیوان آب را بنوشند. آب باعث می شود که سلول های پوست حجیم شوند ، به همین دلیل پوست باطراوت و جوان می ماند. زمانی که بدن تان دچار کم آبی شود به مرور زمان پوست تان خشک و چروکیده می شود.

آقایان

آقایان

جوان سازی پوست

یکی از بهترین راه هایی که می توانید پوست تان را جوان کنید لایه برداری می باشد. با این کار می توانید سلول های مرده و چربی هایی که باعث مسدود شدن منافذ پوستی تان شد هاند را از بین ببرید. برای انجام این کار باید برای ماساژ دادن پوست تان از یک برس خشک و یک مرطوب کننده استفاده کنید و سپس صورت تان را خشک کنید. مردانی که همیشه جوشت می زنند این روش برای آن ها بسیار مفید می باشد. به شما پیشنهاد می کنیم که پوست تان را هفته ای یک بار لایه برداری کنید.

میکرودرم ابریژن

یکی از ساده ترین و در عین حال موثرترین راهی که برای درمان پیری از آن استفاده می شود میکرودرم ابریژن می باشد که باعث می شود پوست تان سالم و درخشان به نظر برسد. میکرودرم می تواند پوست تان را نرم کند و خط های ریز و چین و چروک روی سطح پوست تان را از بین ببرد. علاوه بر این باعث می شود که از منافذ مسدود شده و تغییر رنگ پوست پیشگیری کند. زمانی که میکرودرم ابریژن انجام می دهید ، سلول های مرده ای که بر روی پوست هستند توسط آن از بین می رود و پوست تان زیبا و درخشان می شود.

اسفناج

اسفناج به خاطر داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی باعث می شود که از سرعت روند پیری در مردان بکاهد. پس به شما توصیه می شود که برای بهبود وضعیت پوست تان اسفناج مصرف کنید. اسفناج حاوی مقدار زیادی مواد مغذی و ویتامین ها می باشد که آکنه را خیلی سریع از بین می برد.

آقایان

آقایان

فوتوفیشال

فوتوفیشان نوعی فناوری است که بر اساس نور به درمان پوست کمک می کند. از این کار برای بهبود لکه های قهوه ای موجود بر روی پوست و بیشتر شدن تولید کلاژن استفاده می شود. در این روش شما هیچ دردی را احساس نمی کنید و مشکلات پوستی شما به راحتی از بین می رود. به مردانی که قصد دارند آکنه های پوست شان را از بین ببرند و کلاژن هایی که از دست داده اند را برگردانند توصیه می وشد که این عمل را انجام دهند.

دوش گرفتن

اگر پوست تان را با آب سرد بشویید تاثیر زیادی خواهد داشت. استفاده از آب داغ باعث می شود که به پوست تان آسیب وارد شود و خشک شود. ولی آب سرد باعث بهبود یافتن حالت پوست شما می شود. بعد از اینکه دوش آب سرد گرفتید باید از یک مرطوب کننده استفاده کنید تا باعث صافی و درخشانی پوست تان شود. اگر با آب سرد دوش بگیرید علاوه بر اینکه به اشما احساس بهتری می دهد بلکه می تواند ناراحتی های پوستی تان را تسکین دهد.

آب لیمو

یکی از شایع تین مشکلات پوستی در بین مردان داشتن پوستی ناهمراد می باشد. برای کاهش این عازضه می توانید از آب لیمو کمک بگیرید. برای این کار باید یک لیموی درست را به دو قسمت تقسیم کنید و یکی از آن برش ها را بر روی پوست تان بمالید. بگذارید تا ده تا پانزده دقیقهآب لیمو بر روی پوست تان بماند و سپس با استفاده از آب گرم صورت تان را بشویید. با انجام این کار ناهمواری های پوست شما از بین می رود.

از تیغ و کرم اصلاح استفاده کنید

تیغ های ریش تراشی می توانند موهای زائد روی صورت تان را به راحتی از بین ببرند. ولی به شما توصیه می کنیم که قبل ازا ستفاده از تیغ ریش تراش به صورت تان کرم اصلاح بزنید. همیشه از تیغی استفاده کنید که لبه اش صاف است و همراه با فوم و یا کرم مرغوب استفاده کنید تا موهای صورت تان را به راحتی و بدون هیچ مشکلی بتراشد.

ریش تراش برقی

یکی از بهترین دستاورد های بشر که می تواند به راحتی موهای صورت را بتراشد ریش تراش برقی است. قبل از استفاده مطمئن شوید که تیغ ریش تراش تان تیز است یا خیر ، چون اگر تیغ آن کند باشد صورت شما را تحریک می کند. پیش از آن که از ریش تراش استفادهکنید صورت تان را با استفاده از صابون و آب گرم بشویید و خشک کنید تا موهای تان برای تراشیدن نرم تر شوند.

آقایان

آقایان

لیزر درمانی

اگر موهای صورت تان زشت است و می خواهید آن را بزنید به شما پیشنهاد می کنیم که از لیزر استفاده کنید. تا چند ساعت قبل از عمل نباید در معرض نور آفتاب قرار بگیرید ، جوت احتمال دارد که برنزه شوید ؛ این موضوع ممکن است که بر روی عملکرد لیزر تاثیر بگذارد. برای آشنایی با نحوه ی انجام عمل بهتر است که با یک متخصص پوست مشورت کنید.

استفاده از کرم لایه بردار

برای از بین رفتن سلول های مرده ی پوست بهتر است از یک کرم لایه بردار استفاده کنید. با استفاده از این کرم می توانید موهای بلند شده را از ریشه بیرون بیاورید و همین مسئله باعث می شود که اصلاح تمیزتری را داشته باشید و پوست تان نرم و صاف می شود.

استفاده از روغن اصلاح

اگر از روغن اصلاح استفاده کنید باعث می شود که تیغ بر روی پوست به راحتی سر بخورد و نگذارد تا پوست تان تحریک شود. علاوه بر این مسئله روغن ها خاصیت ضد عفونی دارند و به همین دلیل باعث می شود که از ابتلا به عفونت ها جلوگیری کند.

استفاده از ژل اصلاح

طبق بررسی هایی که محققان انجام داده اند نشان می دهد که ژل های اصلاح حتی بعد از شستن صورت هم بر روی پوست رسوب می کند، چون دارای ترکیباتی هستند که باعث ضدعفونی کردن پوست می شوند. بگذارید تا رسوبات ژل برای چند دقیقه روی صورت تان بماند و سپس صورت تان را بشویید.

مرطوب کردن صورت

این را به یادداشته ابشید که بعد از هر بار دوش گرفتن صورت تان را با یک کرم مرطوب کننده مرطوب کنید. اگر پوست تان را مرطوب نگه دارید باعث می شود که پوستی شاداب و با طراوت داشته باشید.

بهترین زمان برای اصلاح چه زمانی است؟

بعضی از آقایان قبل از اینکه به حمام بروند صورت شان را اصلاح می کنند و برخی دیگر بعد از آمدن از حمام این کار را انجام می دهند. این را بدانید که بهترین زمانی که باید صورت تان را اصلاح کنید بعد از آمدن از حمام است چون پوست شما گرم و نرم می باشد.

آقایان

آقایان

هپاتیت

سلامتی وابسته به بهداشت فردی می باشد که باید آن را رعایت کنید. به شما توصیه می کنیم که ریش تراش تان را هر دفعه با آب گرم شست و شو دهید. تیغ اصلاحی که می خواهید استفاده کنید باید پنج دقیقه قبل و بعد از مصرف آن را درون آب گرم بگذارید. این مسئله را فراموش نکنید که هیچوقت ریش تراش تان را به کسی ندهید، چون ممکن است که عفونت به دیگری منتقل شود.

عفونت های قارچی

زمانی که ریش تراش تان را می شویید اگر آن را به درستی خشک نکنید باعث می شود که محل رشد موجوداتی در آن به وجود بیاید به باعث ایجاد عفونت های قارچی در بدن می شود. یکی دیگر از مشکلات پوستی که رایج است فولیکولیت و یا عفونت قارچی می باشد. این عفونت از طریق استفاده مشترک از یک تیغ و یا درست تمز نکردن تیغ به وجود می آید. این عفونت می تواند به راحتیاز فردی به فرد دیگر منتقل شود. پس به شما توصیه می کنیم که در نگه داری و تمیز کردن تیغ ریش تراش دقت لازم را داشته باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *