#


نکات اصولی جهت انجام مانیکور

2 دسامبر 2018 بدون نظر 1573 بازدید

نکات اصولی جهت انجام مانیکور

نکات اصولی جهت انجام مانیکور

مانیکور ناخن باعث می شود تا ناخن هایی زیبا داشته باشید و روشن تر به نظر برسند. دقت به تمام بخش ها و قسمت های ناخن باعث می شود تا مانیکور بهتری بر وری آن ها انجام شود و چنانچه دست ها حالت آزادانه ای نداشته باشند مانیکوریست نمی تواند به خوبی عمل نماید.

برداشتن کوتیکول های ناخن در حمام

برداشتن مرتب کوتیکول های ناخن یکی از روش هایی است که اغلب درمورد پوست های خشک انجام می شود. برای برداشتن کوتیکول های ناخن نیازی نیست که به سراغ مانیکوریست خود بروید. برای این کار می توانید در حمام خودتان با استفاده از لیف دست ها را سابیده و با انجام حرکات دورانی کوتیکول ها را از روی ناخن های خود بردارید. رطوبتی که در حمام وجود دارد باعث می شود تا کوتیکول های ناخن نرم شده و پوست های مرده به راحتی از روی ناخن برداشته شود.

دست هایتان را دوبار بشوئید

شستن دست ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و زمانی که مانیکوریست بر روی دست های شما کار می کند استشمام بوی گوشت و پیاز چندان خوشایند نخواهد بود. وجود عرق بر روی دست ها نیز می تواند حالت ناخوشایندی داشته باشد به همین دلیل توصیه می شود که پیش از انجام مانیکور دست های خود را شسته و تمیز کنید.

عدم مشت نکردن و آزاد گذاشتن دست ها

مانیکوریست هیچ تمایلی به دست مشت شده ندارد و می خواهد تا کار خود را به درستی انجام دهد. برای انجام این کار باید به تمام بخش ها و قسمت های ناخن توجه داشته باشد و اگر دست ها به صورت مشت شده و گره باشد عمل مانیکور به خوبی انجام نخواهد شد.

عدم خیس کردن دست ها پیش از مانیکور

یکی از مهم ترین نکانی که پیش از مانیکور باید به آن توجه داشته باشید این است که دست ها را پیش از این کار خیس نکنید. اگر قرار دادن دست ها پیش از مانیکور حس خوبی برای شما ایجاد کند باعث می شود تا ناخن ها حالت متورمی پیدا کنند. اگر ناخن ها خیس باشند پس از انجام مانیکور ناخن ها به حالت پیشین خود باز می گردند و لاکی که بر روی آن زده می شود جمع شده و پوسته خواهند شد.

عدم کوتاهی ناخن ها توسط خود فرد

زمانی که فرد خود اقدام به کوتاه کردن ناخن ها می کند این احتمال وجود دارد که تمام آن ها را به صورت یکنواخت کوتاه نکند. این احتمال نیز وجود دارد که ناخن ها بیش از حد کوتاه شوند. بهتر است کوتاهی ناخن ها را به مانیکوریست خود بسپارید چراکه بخش از کار او حالت دادن و مرتب کوتاه کردن ناخن های شما است. بنابراین باید ناخن های خود را به او سپرده و اجازه دهید کار مانیکور را به صورت کامل انجام دهد.

استفاده از محصولات مراقبتی ناخن

محصولاتی که برای مراقبت ناخن تولید می شوند حالت نرمی و انعطاف خاصی را به اطراف ناخن می دهند و باعث می شوند عمل مانیکور مدت زمان بیشتری بر روی ناخن هایتان باقی بماند. محصولات مراقبت ناخت دارای مواد غنی و موثر هستند که مقدار کمی از آن ها می توانید بیشترین کارایی را بر روی ناخن ها داشته باشد.

عدم تعویض مانیکوریست

مانیکوریست های خوب و حرفه ای دارای تجربه کافی در امر مانیکور هستند و می توانند با اعتماد بنفس کار خود را انجام دهند. افرادی که تا به حال پیش مانیکوریست ناخن های خود را مرتب می کردند بهتر است آن را عوض نکنند. بسیاری از مانیکوریست ها ابزار مخصوصی دارند که با استفاده از آن ها می توانند ناخن های زیبا و فانتزی را برای افراد به وجود بیاورند. اغلب افراد به عکس هایی که از ناخن های مانیکور شده در اینستاگرام مشاهده می شوند علاقه مند هستند اما باید درنظر داشته باشند که برای ایجاد این مدل از ناخن ها باید تکنیک ها و ابزار مخصوصی به کار گرفته شوند. داشتن ناخن هایی اینگونه نیازمند مراجعه به سالن های زیبایی است که از امکاناتی اینگونه برخوردار هستند.

انتخاب برخی از مدل ها و رنگ ها باعث می شوند پوست دست پیرتر دیده شوند

توجه به ظاهر دست ها یکی از موارد مهمی است که مانیکوریست حرفه ای به آن ها توجه می کند. دست هایی که دارای حالت پیری هستند برای مانیکور کردن باید به سراغ رنگ های خنثی و حالت گرد رفت. این کار موجب می شود تا کناره های دست مورد توجه قرار بگیرند.

انتخاب رنگ مناسب برای دست ها و ناخن ها

گاهی اوقات لاکی را انتخاب می کنید که به نظر رنگ آن بسیار زیبا به نظر می رسد اما پس از استفاده احساس می کنید هیچ تناسبی با رنگ پوست دست ندارد. گاهی اوقات نیز در مورد لباس ها این حالت صادق است و به عنوان مثال اگر تیشرتی با رنگ زرد هماهنگی کاملی با شما نداشته باشد مسلما لاکی که به رنگ زرد است به دست شما نخواهد آمد. بنابراین بهتر است در انتخاب رنگ نیز دقت کافی داشته باشید.

داشتن ایده برای طراحی ناخن

مانیکوریست حرفه ای به عنوان هنرمندی شناخته می شود که می توانند طرح زیبایی را برای روی دستان شما ایجاد کنند. اما بهترین کار این است که خود فرد نیز ایده ای را در ذهن داشته باشد و درخصوص آن با مانیکوریست مشورت نماید. این کار باعث می شود بهترین طرح و رنگ و مدل برای ناخن ها انتخاب شود.

استفاده از فیلرها برای دست ها

دست ها نیز به عنوان بخشی از بدن باید حالت شادابی و جوانی خود را داشته باشند. برای اینکه بتوانید پین و چروک های موجود بر روی پوست را از بین ببرید تا جوان تر و بهتر دیده شوند می توانید از فیلرها استفاده کنید. فیلر کمک می کند تا پوست دست زیبایی و شادابی گذشته خود را به دست بیاورد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *