#


نکاتی ضروری در آرایش چهره

آرایش چهره
31 می 2017 بدون نظر 1129 بازدید

نکاتی ضروری در آرایش چهره

نکاتی ضروری در آرایش چهره

با وجود اینکه توانا بودن در آرایش یک مهارت به حساب می آید اما باید بدانیم این کار هم مانند بسیاری دیگر از کارها دارای رمز و رموزی است که می تواند موجب تبدیل یک چهره معمولی و عادی به یک چهره جذاب و دلفریب بشود . امروز می خواهیم نکاتی را به شما معرفی کنیم که می تواند موجب بی نظیری آرایش شما بگردد و شما را به یک فرد حرفه ای در این زمینه مبدل کند .

آرایش صورت

  • استفاده از پنکیک فقط مختص به قسمت ها پی تیره پوست نمی باشد . برای اینکه پوست شما شاداب تر و تازه تر به نظر بیاید باید سایه سیاهی که زیر چشم ها به وجود می آید را ازبین ببرید . برای انجام این کار از پنکیکی که یک درجه روشن تر از کرم پودری که بروی کل صورت زده اید است استفاده کنید و از خط مژه ها را تا انتهای گودی چشم و گوشه های بینی را بپوشانید .
  • همیشه پس از اینکه از حمام بیرون می آیید فوراً از فرموژه استفاده کنید . زمانی که مژه ها با آب گرم خیس شده باشند راحت تر و زیباتر انعطاف می پذیرند و نمی شکنند .
  • با وجود خوب عمل کردن و طبیعی به نظر رسیدن پودر ابرو باید دقت داشته باشید این پودر بعد از گذشت چند ساعت لکه دار شده و از بین خواهد رفت . بهترین کار این است که ابتدا با مواد ابرو نواحی خالی ابرو را پر کرده و پس از آن اقدام به استفاده از پودر ابرو نمایید .

    آرایش چهره

    آرایش چهره

  • پس از آنکه بر روی صورت از کرم پودر استفاده کردید کمی کف دست ها را به هم مالیده و سپس به آرامی آن را روی گونه ها ، چانه ، پیشانی و بینی بمالید . گرما موجب می گردد که کرم پودر بهتر روی صورت نشسته و کاملاً طبیعی به نظر برسد .
  • برای اینکه از افراطی نبودن آرایشتان اطمینان کامل حاصل کنید می توانید از انتها به ابتدا کار کنید ؛ به عنوان مثال پس از مالیدن کرم پودر قبل از اینکه به سراغ انجام آرایش چشم بروید ، رژ گونه و رژ لبتان را بزنید . با این کار باعث می شوید که چهره تان روشن تر به نظر برسد و در نهایت از سایه و خط چشم و ریمل کم رنگ تری استفاده خواهید کرد که باعث می شود آرایشتان طبیعی تر به نظر برسد .
  • برای نشان دادن بلندی و پر بودن مژه ها بدون گوله گوله شدن می توانید از ریمل های دو سره استفاده کنید ابتدا از یک طرف آن که حجم دهنده و کرم رنگ است و موجب پر شدن مژه ها می شود استفاده کرده و پس از گذشت چند دقیقه که ریمل خشک شد از سر دیگر آن که کار بلند کردن مژه ها را برعهده دارد استفاده کنید .
  • اگر زمانی رژ لب شما تمام شد و رژ لب دیگری دودست شما نبود نگرانی به خود راه ندهید چراکه شما خودتان نیز می توانید یک رژ لب درست کنید . ابتدا انگشتتان را کمی چرب کرده و سپس درون پودر سایه چشم فروکرده و پس از آن روی لب هایتان بمالید . به این ترتیب خواهید توانست یک رژ لب عالی برای لب هایتان استفاده کرده و زیبایی آن ها را به رخ هر بیننده ای بکشید .
  • برای اینکه بتوانید هر بیننده ای را مجذوب کنید باید مطمئن شوید که بین خط مژه ها و خط چشم شما فاصله ای نباشد . ابتدا از یک سایه پودری استفاده کرده سپس پلک را بالا برده و خط چشم را تا جایی که امکان دارد در نزدیکی خط مژه بکشید . این کار موجب پرتر نشان دادن مژه ها نیز می گردد .
  • هنگامی که می خواهید خط چشم یا خط لب بکشید سعی کنید آرنجتان به یک جای محکم تکیه داده شود همچون میز توالتتان . این کار باعث می شود که خط را بدون هیچ گونه حرکت و نوسان دست و راحت تر و زیباتر بکشید .
  • می توانید از خط و سایه چشم آبی استفاده کنید تا خستگی و قرمزی چشم هایتان از بین برود . در این مواقع استفاده از سایه هایی که قرمز در آن ها وجود دارد همچون بنفش ، ارغوانی و یا حتی قهوه ای ممنوع است چرا که خستگی چشم ها را بیش از پیش نمایان خواهد کرد .
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *