#


مناسب ترین فرم ناخن برای انگشتان شما کدامند؟

21 آگوست 2018 بدون نظر 8215 بازدید

مناسب ترین فرم ناخن برای انگشتان شما کدامند؟

فرم ناخن متناسب انگشت شما کدام است؟

انتخاب مدل ناخن مناسب از جمله چالش‌ هایی است که امروزه در بین خانم ‌ها وجود دارد. بهتر است در خصوص این ‌که کدام فرم ناخن برای دست‌ ها و انگشتان شما مناسب است و یا اینکه اگر دارای انگشتان کوتاهی هستیم با کدام فرم ناخن می ‌توانیم آن ‌ها را جذاب تر و کشیده ‌تر نشان دهیم، اطلاعاتی را به دست آوریم. در ادامه در خصوص انواع مدل ناخن اطلاعاتی را در اختیارتان قرار داده ایم تا دفعه بعدی که برای مانیکور و ترمیم ناخن ‌هایتان به سالن زیبایی رفتید، ایده ‌‌های خوبی برای ناخن ‌هایتان داشته باشید.

مدل مربعی

خانم هایی این مدل را انتخاب می‌ کنند که راحتی را به جذابیت‌ های خارجی ترجیح می‌ دهند، چرا که این مدل به رسیدگی کمتری نیاز خواهد داشت. این مدل برای ناخن و انگشت‌ های کشیده و بلند مناسب بوده و سبب می ‌شود ناخن‌ هایتان پهن ‌تر و انگشت‌ هایتان کوتاه ‌تر جلوه دهند. این فرم ناخن را جک‌ کندی از نخستین زنان سلطنتی در دورانی که ملکه ‌ها دستکش به دست داشتند رواج داد و به اثبات رساند که بدون دستکش هم می ‌تواند سادگی و شیکی خود را حفظ نماید.

مدل بیضی

این مدل را افرادی انتخاب می کنند که تمایل دارند در عین سادگی جذاب و مرتب به نظر برسند. انگشت بلند و یا کوتاه تفاوتی ندارد و صرفا به ناخن‌ هایی بلند نیاز است. همچنین پبه مدل بادامی شباهت بسیاری دارد با این تفاوت که در مدل بادامی بخش بالایی ناخن باریک و کشیده است؛ ولی در مدل بیضی ناخن در بالا و پایین پهن می باشد.

مدل squoval

این مدل کلاسیک و طبیعی برای خانم هایی مناسب است که قصد دارند ناخن ‌هایشان نشان دهنده قدرت آن‌ ها باشد. از سوی دیگر به نگهداری کمی نیاز دارد. در صورتی که دارای ناخن ‌های کوتاه و پهنی هستید، این مدل بای شما مناسب است. چراکه به بلند‌تر نشان دادن ناخن‌ هایتان کمک می‌ کند.

مدل گرد

این مدل از مدل‌ های پرطرفداری است که هر خانمی اکثر اوقات تصمیم می ‌گیرد آن را امتحان کند. مدل گرد برای افرادی مناسب است که دارای انگشت‌ های کوتاه و ناخن‌ های باریک و تخت هستند. در سال‌ 1949میلادی که ناخن ‌های بلند در میان خانم ها مد شده بود، الیزابت تیلور شخصی بود که با این مدل ناخن جذابیت خود را حفظ کرد.

مدل بادامی

این مدل نشان ‌دهنده شخصیت‌ های پویا و خلاق می باشد. چراکه در کنار سادگی دارای جذابیت بسیاری می باشد. مدل بادامی برای کسانی که دارای انگشت‌ های پهن، کوتاه و ناخن‌ های تخت ولی بلند،باریک هستند مناسب است؛ چرا که موجب می ‌شود ناخن و انگشت شما بلند‌تر دیده شود.

مدل نوک تیز

در صورتی که فکر می‌ کنید برای رسیدگی و ترمیم مرتب ناخن خود پول و زمان کافی دارید این مدل را برای ناخن های خود استفاده کنید. این مدل برای خانم هایی مناسب است که دارای انگشت‌ های کوتاهی هستند. چراکه سبب می ‌شود ناخن ‌های شما بسیار بلند‌تر دیده شوند. این فرم ناخن از دهه پنجاه میلادی بسیار متداول بوده است.

مدل برلین

این مدل نیز برای خانم هایی که قصد دارند بسیار شیک دیده شوند، عالی است. این مدل ناخن نیز مانند مدل مربعی لبه های تیز دارد و به ترمیم مرتب نیاز دارد. برای اینکه بتوانید از این مدل ناخن استفاده نمایید باید ناخن های بلند و محکم، دست‌های پهن و انگشتان کوتاه دارا باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *