#


متناسب کردن چهره با آرایش

26 می 2017 بدون نظر 1143 بازدید

متناسب کردن چهره با آرایش

متناسب کردن چهره با آرایش

اگر میخواهید چهره ی شما با آرایش کردن کتناسب تر و زیباتر به نظر برسد باید از لوازم آرایشی ای استفاده کنید که علاوه بر متریال خوب با رنگ و نوع پوست شما سنخیت دارند.در این نوشته قصد داریم نکته هایی را درباره ی انواع رنگ پوست و تناسب آن با لوازم آرایشی بازگو کنیم.

تناژ رنگ پوست:

ابتدا برای تشخیص تناژ رنگ پوستتان باید یک کاغذ سفید را کنار صورتتان بگذارید و جلوی آینه بایستید اگر رنگ پوست شما در کنار کاغذ به زردی نزدیک باشد رنگ پوستتان گرم است. اگر رنگ پوستتان به سرخی نزدیک باشد تناژ رنگ پوست شما سرد است. و اگر رنگ پوست شما به خاکستری یا طوسی نزدیک بود تناژ رنگ پوست شما زیتونی می باشد.

هماهنگی رنگ پوست وآرایش

اگر رنگ پوست شما سفید و روشن می باشد پس رنگ پوست شما سرد است. و بهتر است کرم هم رنگ پوست خودتان را مصرف کنید و برای گرم شدن چهره تان از رژ لب هایی به رنگ قرمز و صورتی استفاده کنید و از رنگ هایی که تناژ پرتقالی دارند بپرهیزید.

به رگ های مچ دستتان توجه کنید اگر رگ مچ شما آبی است یعنی رنگ پوست شما گرم است ولی اگر رگ مچ شما سبز باشد شما پوست سرد است سایه بژ روشن مناسب پوست شما می باشد.

اگر تناژ پوست شما ته رنگ خاکستری و زیتونی دارد ورگ سبز رنگی روی مچتان دارید و مواد  آرایشی که متمایل به سبز هستند پوست شما راخاکستری نشان میدهند. بطورکلی این رنگ پوست ها تطبیق پذیر هستند و از برنز کردن این تناژ پوست خودداری کنید.

اگر پوست شما ته رنگ تیره ای دارد ، سعی کنید ازسایه ها ورژ های مختلف استفاده کنید و مقایسه کنید که کدام یک بیشتر به رنگ صورت می آید و سعی کنید از کرم روشن استفاده نکنید.

هماهنگی رنگ سایه چشم با رنگ پوست:

برای اینکه چشمانتان را زیباتر جلوه بدهید از سایه چشم استفاده کنید اگرچشم شما کوچک است،سایه روشن چشمان تان را بزرگترجلوه میدهد.

هماهنگی رژ لب با پوست:

اگر پوست تان روشن است رژ لب تیره را برای آرایش خود زیاد مصرف کنید و همچنین رنگ های شفاف و روشن را نیز استفاده کنید واگر تناژ پوست شما تیره می باشد بهتر است رنگهای شاد و تند استفاده کنید.

هماهنگی ریمل با چهره :

شما بهتر است ازریمل های ملایم استفاده کنید تاچهره تان طبیعی تر به نظربرسد. ریمل هایی که به مژه های تان حجم دهدچهره تان را مصنوعی نشان میدهد.

محو کردن کبودی دور چشم :

اگر زیر چشمان شما کبود و گود می باشد برای اینکه کبودی دور چشمتان کمتر دیده شود یک سایه زرد رابا کمی پنبه زیر چشم های تان بمالید تا سیاهی زیر چشم تان محو بشود . میتوانید ازکرم دور چشم هم استفاده کنید.

هماهنگی کرم پودر با پوست :

برای اینکه پوست شما طبیعی تر جلوه کند باید کرم پودر را با اسفنجی مرطوب روس پوستتان بمالید.

لب :

برای طبیعی شدن رنگ لب هایتان نیز می توانید به جای رژ لب از خط لب استفاده نمایید.

چشم :

برای طبیعی جلوه دادن چشم های تان نیز بالای خط چشم تان خطی باریک با مداد خاکستری یا قهوه ای بکشید.

مدادابرو:

برای پر پشت نشان دادن ابروهای تان نیز باید بعد از این که مداد ابرو کشیدید باریمل ابرو های تان را برس بکشید.برای اینکه پوستتان جوان و طبیعی به نظر برسد از رنگ برنز استفاده نکنید. اگر به رنگ برنز علاقه دارید آن را بایک کرم روشن ترکیب کنید تایک کرم ملایم به دست بیاید.

دور چشم:

دور چشمان تان را با انگشت لایه نازکی از سایه بزنید تا چشمان تان درخشش و زیبایی بیشتری داشته باشد.

برای رژگونه نیز از رنگهای دارچینی وهلویی استفاده کنید تا گونه هایتان زیبا و منحصر به فردشود.ابتدا رژ گونه بزنید و بایک دستمال پاک کنید تاهاله ای ازرژگونه روی گونه هایتان ایجادشودوصورت تان طبیعی و زیباتر دیده شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *