#


سریع ترین روش ها برای زیبایی ظاهری خانم ها

1 آگوست 2018 بدون نظر 2025 بازدید

سریع ترین روش ها برای زیبایی ظاهری خانم ها

راهکارهای آرایشی برای خانم هایی که وقت کم دارند

برخی از خانم ها برای آرایش کردن به هر دلیلی وقت کمی دارند و یا این که تنبل و بی حوصله هستند. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در این مطلب راه های آرایشی برای این دسته از خانم ها را عنوان کنیم که بتوانند در کمترین زمان به ظاهری زیبا دست پیدا کنند.

رسیدگی روزانه به پوست و مو و آرایش به زمان زیادی نیاز دارد، ولی بسیاری از خانم ها برای این کار وقت کافی ندارند و برخی مواقع مجبور می شوند که بدون رسیدگی و یا اینکه با حداقل زمانی که در اختیار دارند کمترین کار را برای خود انجام دهند و در جامعه حاضر شوند. ولی بعضی از روش های آرایش و زیبایی هستند که می توانند راه های تازه و کم دردسر را در اختیارتان قرار دهند.

حالت دادن به موها در شب

تمام افراد بعد از خواب موهای شان آشفته و بهم ریخته می شود که باید به آن ها رسیدگی گردد. حتی اگر نخواهید که به موهای خود مدل خاصی را بدهید ولی همین رسیدگی باعث می شود که زمان زیادی را از شما بگیرد. ولی شما می توانید با یک ترفند ساده علاوه بر جلوگیری از وز شدن و بهم ریختگی موهای تان، آن ها را حالت دار و زیبا کنید بدون اینکه به ابزارهای حرارتی نیاز داشته باشید.

برای این کار باید چند ساعت پیش از خواب موهای خود را بشویید و زمانی که موها نم دار هستند آن ها را به حالت گرد بالای سرخود جمع نمایید. زمانی که صبح موها را باز می کنید موهایی حجیم و حالت دار خواهید داشت و فقط باید از برس و اسپری مو استفاده کنید.

فرکردن مژه ها

ممکن است که فر کردن مژه ها از نظر بسیاری از خانم ها یک مرحله بی فایده باشد، با وجود اینکه با این کار می توان زیبایی چشم ها را افزایش داد، مخصوصا اگر مژه های شما به طور طبیعی صاف و کوتاه باشند. بنابراین اگر اصلی ترین مشکل شما در صبح این است که خوابالوده و خسته به چشم می آیید پیشنهاد می کنیم که به جای مالیدن چشم ها و بدتر کردن وضع آنها، از فرمژه استفاده کنید تا در کمتری زمان به چشمان خود سرحالی و شادابی را ببخشید.

استفاده از رژلب تند و روشن برای جذابیت بیشتر صورت

معمولا خانم هایی که وقت کافی ندارند و یا اینکه تنبل هستند این مرحله را از مراحل آماده شدن صبحگاهی خود حذف می نمایند. با وجود اینکه شما می توانید با یک آرایش کم، زیبایی کاملی را به چهره خود ببخشید. پس از فر کردن مژه ها و آماده کردن صورت خود با کرم چند کاره، در ابتدا از ریمل استفاده کنید و پس از آن بر روی لب های خود یک رژ لب با رنگ تند مانند قرمز و یا زرشکی بزنید. این کارها نهایتا یک تا دو دقیقه از زمان شما را خواهد گرفت و یکی از راه های سریع و خوب برای آرایش و زیبایی به حساب می آید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *