#


سبک آرایش برای کشورها مختلف جهان

16 جولای 2018 بدون نظر 3109 بازدید

سبک آرایش برای کشورها مختلف جهان

زنان کشورهای مختلف از چه سبک آرایشی خوششان می آید؟

اهمیتی ندارد که در کدوم نقطه از دنیا سکونت دارید، زیبایی در هر بخشی از جهان طرفداران خود را دارد. حال این زیبایی می خواهد یک رژ لب قرمز باشد و یا ریملی بر روی چشم ها. البته در هر نقطه ای از جهان زیبایی معنای خاص خود را دارد. مثلا مدل آرایشی که در کشور فرانسه محبوب است امکان دارد در آمریکا هیچ طرفداری نداشته باشد. چناچه علاقه دارید بدانید که در هر نقطه ای جهان از چه مدل آرایشی استفاده می کنند پیشنهاد می کنیم که این مطلب را تا انتها بخوانید.

آمریکا: رنگ های بولد و مژه های بلند

در آمریکا آرایش های جسورانه از محبوبیت خاصی برخوردار است. مثلا آمریکایی ها برای چشمان خود از سایه های رنگی نظیر آبی و بنفش استفاده می کنند و یا خط چشم های بلند و پهن می کشند. همچنین از رژ لب هایی به رنگ قرمز، نارنجی و جیگری استفاده می کنند. ولی تنها چیزی که برای آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است این است که مژه هایشان بلند و پرپشت باشد، به گونه ای که بسیاری از آن ها از مژه مصنوعی استفاده می کنند.

برزیل: چهره طبیعی و رژ لب بولد

برزیلی ها از چهره های طبیعی بدون آرایش خوششان می آید ولی بحث لب ها فرق می کند. با اینکه آن ها صورت شان را آرایش نمی کنند ولی از رژ لب هایشان نمی گذرند. تنها لوازم  آرایشی که هر خانم برزیلی آن را دارد رژ لب هایی به رنگ های بولد نظیر قرمز و یا جیگری است.

کانادا: ابروهای پرپشت و لب هایی طبیعی و مات

اهمیتی ندارد که کانادایی ها ابروهای چه فرمی دارند، آن ها ابروهای خود را برنمی دارند. در اصل هر چه ابروهای آن ها طبیعی تر و دست نخورده تر باشد زیباتر به نظر می رسد. خانم های کانادایی برای خوش فرم نگه داشتن ابروهای خود از ژل های مژه استفاده می کنند.

یکی دیگر از مواردی که کانادایی ها به آن اهمیت می دهند، رژهای مات است. آن ها از داشتن لب هایی به رنگ طبیعی نسبت به لب هایی قرمز بیشتر لذت می برند. البته آن ها از برق لب برای براق کردن لب هایشان نیز استفاده می کنند.

انگلستان: کرم پودر طبیعی

 در کشور انگلستان، کرم پودرها و هایلایترها اهمیت زیادی دارند. ولی آرایشگران سعی بر این دارند که از رنگ های طبیعی تر استفاده کنند، جتی اگر مشتریان شان چیز دیگری بخواهند. به عبارت دیگر خانم های انگلستانی آرایش طبیعی را می پسندند.

هند: آرایش غلیظ، چشم های اسموکی و خط لب

زمانی که در خصوص آرایش مورد علاقه هندی ها بررسی کردیم، به این نتیجه رسیدیم که آن ها عاشق آرایش غلیظ هستند. محبوب ترین مدل های آرایشی هندی ها شامل چشم های اسموکی، خط چشم های کشیده، کرم پودر، هایلایتر، خط لب و رژ لب های بولد و براق می باشد. هندی ها علاقه دارند تا چیزهای جدید را امتحان کنند. آن ها نسبت به چند سال اخیر، بیشتر به سمت آرایش غلیظ روی آورده اند.

استرالیا: آرایشی مناسب با فصل

استرالیایی ها در آرایش انعطاف پذیر هستند. این افراد علاقه دارند که از مدهای روز استفاده کنند و خودشان را با محیط پیرامون خود وفق دهند. مثلا در فصل های سرد از آرایش خشک و گرد و در فصل گرم از آرایش های روشن و براق و سرد استفاده می کنند.

امارات متحده عربی: ابروهای پرپشت و مژه

آرایش برای خانم های اماراتی از اهمیت زیادی برخوردار است. این افراد علاقه دارند که آخرین ترفندهای آرایشی را دنبال کنند. امروزه ابروهای پرپشت و رژ لب بی رنگ برای آن ها، جذابیت خاصی دارد. البته این مسئله در خصوص ریمل صدق نمی کند. در اصل آن ها ریمل فراوان را عضوی جدایی ناپذیر از آرایش صورت خود می دانند.

ژاپن: هایلایتر و رژ لب قرمز

گونه های براق برای ژاپنی ها اهمیت بسیاری دارد. از طرفی دیگر آن ها برای روشن تر کردن گونه هایشان از هایلایتر استفاده می کنند. این افراد برای آرایش های روزانه خود از کرم پودر، رژ لب براق و ابروهای پرپشت استفاده می کردند. زمان هایی که به میهمانی می روند از هایلایتر و رژ لب های بولدتر و پررنگ استفاده می کنند.

مکزیک: رژ لب های بولد و ریمل

رژ لب هایی که موجب بولد شدن لب ها می گردد، نظیر رنگ های براق یا قرمز، همراه با مقدار بسیاری ریمل، از مدل های آرایشی محبوب مکزیکی ها است. علاوه بر این موارد، آن ها به ابروهای خود نیز اهمیت بسیاری می دهند. مثلا آن ها را با سایه یا مداد ابرو پر رنگ می کنند و یا با استفاده از ژل های ابرو به آن ها حالت می دهند.

فرانسه: پوست صاف و براق

داشتن پوستی صاف و براق در سراسر دنیا از محبوبیت خاصی برخوردار است. خانم های فرانسوی هم به پوست صورت شان اهمیت بسیاری می دهند. آن ها از روش های خانگی و طبیعی برای رسیدگی به پوست خود استفاده می کنند. به همین خاطر است که پرایمر، فونداسیون و کرم های بی بی هواداران بسیاری پیدا کرده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *