#


رنگ لاک ناخن مناسب برای پاییز 2018

3 اکتبر 2018 بدون نظر 5109 بازدید

رنگ لاک ناخن مناسب برای پاییز 2018

مناسب ترین رنگ لاک ناخن برای پاییز 2018

ناخن های تمیز و جذاب، زیبایی ظاهری شما را چندین برابر می کنند. ولی لاک هم مثل مدل مو، آرایش و یا حتی مدل لباس پوشیدن، مد مخصوص به خود را دارد که فصل به فصل تغییر پیدا می کند.

چنانچه در فصل تابستان لاک هایی با رنگ های روشن و جذاب روی مد بود ولی برای فصل پاییز که در آن هستیم، ما نمونه دیگری از لاک را مشاهده خواهیم کرد. ولی سوال اینجاست که چه رنگ لاکی برای فصل پاییز 2018 مد خواهد شد؟

چنانچه شما جزو آن دسته از اشخاصی هستید که رنگ های ساده و خنثی را برای ناخن های خود بیشتر می پسندید، شانس با شما خواهد بود، چون لاکی که در پاییز 2018 مد خواهد بود، رنگ سفید مات است. قابلیت این رنگ آن است که با هر رنگ لباسی به خوبی ست می شود. اگر به ناخن های سلبریتی ها در مراسم های گوناگون فرش قرمز توجه کنید، مشاهده خواهید کرد که اغلب آن ها از لاک رنگ سفید برای ناخن های شان استفاده کرده اند.

هنرمندانی نظیر کایلی جنر یا کیم پتراس از هنرمندانی می باشند که در مد کردن این رنگ ناخن نقش بسزایی داشتند. هر چند این رنگ لاک هم تن های متنوعی، از صدفی بگیرید تا سفید گچی، دارد که شما این امکان را دارید تا با توجه به علاقه مندی خود بهترین را انتخاب نمایید. به غیر از این می توانید با طرح های متنوع مثل فرنچ یا… به آن تنوع اضافه کنید و در برابر سادگی به زیبایی دیده شوید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *