#


جوانی و زیبایی پوست با استفاده از ترفندهای آرایشی

29 نوامبر 2018 بدون نظر 1859 بازدید

جوانی و زیبایی پوست با استفاده از ترفندهای آرایشی

جوانی و زیبایی پوست با استفاده از ترفندهای آرایشی

جوان تر نشان دادن پوست و چهره دارای اسراری است که بیشتر آرایشگران با آن آشنایی کافی دارند. توجه به این نکات و ترفندهای ساده موجب می شود تا افراد چهره ای جوان و شاداب داشته باشند. خانم هایی که تمایل دارند پوست صورت خود را جوان و زیبا نشان دهند بهتر است این مقاله را دنبال کنند چراکه قصد داریم چند ترفند آرایشی ساده را عنوان کنیم که باعث می شود افراد چهره ای زیبا و جوان داشته باشند.

استفاده از مرطوب کننده

اغلب خانم ها گمان می کنند که مرطوب کننده های تنها باید قبل از خواب استفاده شوند. مروطب کننده ها دارای موادی هستند که در هر ساعتی می توان از آن ها استفاده کرد و پوستی شاداب داشت. برای داشتن صورتی شاد و جوان بهتر است که پیش از آرایش نیز از مرطوب کننده استفاده کرد. این کار باعث می شود که آرایش بهتری داشته باشید و درعین حال صورت خود را نیز جوان تر نشان دهید.

استفاده از کانسیلر مایع

افزایش سن موجب می شود افراد از مواد مختلفی برای زیباتر نشان دادن پوست صورت خود خود استفاده کنند که کانسیلر یکی از این موارد مهم به شمار می رود. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که استفاده از کانسیلر باعث می شود تا چین و چروک موجود بر روی پوست بیشتر به چشم بیاید. به همین دلیل باید به دنبال کانسیلری باشید که علاوه بر پوشش دهی مناسب برای صورت بتواند چین های موجود را نیز پوشانده و محو کند. برای این کار استفاده از کانسیلر مایع بهترین گزینه به شمار می رود چراکه حاوی مرطوب کننده بوده و مانع از دیده شدن چین و چروک های پوست خواهد شد. این ماده می تواند به راحتی صورتی زیبا و جوان را برای شما به ارمغان بیاورد.

استفاده از کرم پودر با تن رنگ زرد

خانم هایی که تمایل دارند چهره خود را جوان تر نشان دهند باید در انتخاب کرم پودر خود دقت بیشتری داشته باشند. کرم پودرهایی که تن رنگ آن ها زرد است به عنوان بهترین گزینه درنظر گرفته می شوند. کرم پودرهایی با تن رنگی زرد موجب می شود تا پوست صورت گرم تر به نظر برسد که این موضوع در جوان تر نشان دادن صورت نیز تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

استفاده از اسفنج تخم مرغی

اغلب خانم ها در هنگام استفاده از کرم پودر دست خود را در این کار دخالت می دهند که توصیه می کنیم به جای این کار به سراغ اسفنج های تخم مرغی بروند. بهتر است اسفنج مناسبی را انتخاب کرده و آن را خیس کنید و سپس با فشاردادن تمام آب های اضافی آن را خارج نمائید. مقداری کرم پودر بر روی پشت دست خود زده و با کمک بخش انتهایی و صاف اسفنج از کرم پودر بردارید. برای اینکه بتوانید کرم پودر را با کمک اسفنج تخم مرغی بر روی صورت خود استفاده کنید می توانید با حالت ضربه ای این کار را انجام داده و بدون اینکه فشاری برروی پوست وارد کنید صورتی جوان را برای خود ایجاد کنید. شاید در انتهاب کار لازم باشد که از انگشتان دست نیز برای پخش کردن کرم پودر استفاده کنید اما مرطوب بودن اسفنج تخم مرغی این امکان را به شما می دهد که کرم پودر به خوبی بر روی صورت بنشیند.

تاکید بر روی خط فک

به همان اندازه که سن افزایش پیدا می کند صورت نیز لاغرتر دیده می شود. البته باید عنوان کنیم که این روند چندان هم بد نیست چراکه موجب می شود خط فک به عنوان بخشی از زیبایی های صورت خود را بیشتر نشان دهد. برای اینکه خط فک بیشتر دیده شود بهتر است از یک سایه مناسب استفاده کرده و بر روی خط فک کشید. این کار باعث می شود علاوه بر نمایان تر شدن خط فک جوانی صورت نیز بیشتر دیده شود.

نازکی بیش از حد ابرو می تواند چهره را پیرتر نشان دهد

افزایش سن باعث می شود تا صورت نیز تقارن خود را از دست بدهد. ابروها نخستین مواردی هستند که با افزایش سن تقارن آن ها از بین می رود. در این حالت بهتر است ابروها را بیش از حد نازک نکیند چراکه نازکی بیش از حد ابروها می تواند افزایش سن را به خوبی نشان داده و چهره ای پیر از شما به وجود بیاورد. به همین دلیل توصیه می کنیم که تنها به تمیز کردن ابروهای خود اکتفا کنید اما حالت پهن آن ها را حفظ کنید. ابروهای پرپشت و پهن تاثیر بسیار زیادی در جوان تر نشان دادن چهره دارند.

استفاده از مداد ابرو روشن

چنانچه تمایل دارید که با استفاده از مداد ابرو فرم مناسبی برای ابروهای خود به وجود بیاورید بهتر است که رنگ مناسبی را برای این کار انتخاب کنید. بهتر است به سراغ مدادهایی بروید که رنگ آن چند درجه روشن تر از رنگ ابروهای شما باشد. فرمی که به ابروها داده می شود باید حالت طبیعی داشته باشد. توجه به این مورد باعث خواهد شد تا ابروها حالت پرپشتی و فرم خوب خود را حفظ کرده و چهره فرد نیز جوان تر دیده شود.

فر کردن مژه ها

استفاده از فرمژه در سنین بالا یکی از مواردی است که به جوانی چهره کمک شایانی خواهد کرد. این کار باعث می شود مژه ها حالت بهتری پیدا کرده و افزایش سن تاثیری بر روی آن ها نداشته باشد. صاف شدن مژه ها با بالا رفتن سن باعث می شود تا چهره نیز پیرتر دیده شود و برای زیبایی بیشتر به جای استفاده از ریمل تنها کافی است که فرمژه را بر روی مژه ها استفاده کرده و حالت زیبایی به آن ها بدهید.

کشیدن خظ چشم قهوه ای

استفاده از خظ چشم مشکی یکی از مواردی است که اغلب افراد از آن استفاده می کنند. استفاده از خظ چشم قهوه ای پررنگ تاثیر بسیار زیادی در جوان نشان دادن چهره خواهد داشت. البته باید به خاظر داشته باشید که در این حالت تنها باید از خظ چشم قهوه ای بر روی پلک بالایی استفاده کنید و آن را بر روی پلک پائینی چشم خود نکشید.

استفاده از ریمل های بلند کننده مژه

افزایش سن باعث می شود تا مژه ها حالت نازک تری به خود بگیرند که در این شرایط بهتر است به سراغ استفاده از ریمل های حجم دهنده و بلند کننده مژه رفت. پس از استفاده از فرمژه و حالت دادن به مژه ها می توان با استفاده از ریمل های بلند کننده جذابیت خاصی را برای مژه ها ایجاد کرده و چهره ای جوان تر را به نمایش گذاشت. توجه به تمام موارد عنوان شده باعث می شود تا افراد چهره ای جذاب و جوان را برای خود به وجود بیاورند و پیری و کهولت سن کمتر در آن دیده شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *