#


ترفندهای آرایشی برای جوان تر شدن

17 می 2017 بدون نظر 1091 بازدید

ترفندهای آرایشی برای جوان تر شدن

ترفندهای آرایشی برای جوانترشدن

همه ی ما دوست داریم همیشه زیبا و جوان تر به نظر برسیم در این نوشته ترفندهایی به شما خواهیم آموخت که همیشه جوان تر و شاداب تر به نظر آیید.

پوست جوان:

اگر قصد دارید جوان تر به نظر آیید زمانیکه برای بیرون رفتن از خانه آماده می شوید،از روش های زیر برای آرایش استفاده کنید.صورت و گردن تان را بشویید تا کلیه چربی ها و مواد باقیمانده از آرایش قبلی از صورتتان پاک شوند.و بعد از یک کرم مرطوب کننده مرغوب بر روی پوست تان استفاده کنید.و بعد هر گونه آرایشی که می خواهید مانند روال عادی انجام دهید.حالا نوبت مقداری پن کک را از بالا به پایین بر روی پوست خود بزنید تا رنگ ها به خوبی بر روی پوست بخوابند و درخشندگی بیش از اندازه نیز از بین برود.

پنکک چون حالت پودری دارد به خوبی جذب مناطق مرطوب می شود و اجازه می دهد تا آرایش برای مدت زمان بیشتری بر روی پوستتان باقی بماند. این روش همچنین از پوست شما در مقابل اشعه های زیان آور خورشید نیز جلوگیری می کند. شما با این کار می توانید هم از پوستتان مراقبت کنید و هم آنرا جوانتر کنید.

سایه چشم:

همانطور که میدانید استفاده از تمام رنگ ها به طور بیش از اندازه و غیر طبیعی سبب فرسوده نشان دادن پوست می شود و شما را غیر جذاب نشان می دهد.سایه از ترفندهاییست که چشم شما هر فرم و شکلی که داشته باشد، با استفاده از یک میکاپ مناسب با سایه میتوان آنرا به جوانترین و زیباترین شکل ممکن درآورد. در اینجا شما را با دو قانون کلی آشنا می کنیم:

1.از رنگ های طبیعی استفاده کنید. مثلا سفید چرک برای گوشه های پلک وقهوه ای روشن  یا خاکستری برای روی پلک.واز خط چشم نیز برای زیبا تر شدن چشم ها استفاده کنید.خط چشم مشکی لطافت بیشتری به چشم ها می دهد.

2.از ریمل استفاده کنید.رنگ مشکی یا قهوه ای رنگهایی مناسبند. اگر مژه های پری ندارید، از مژه مصنوعی استفاده کنید.

رژ لب:

استفاده از رژلب های بنفش، مشکی یا نارنجی چهره را سالخورده نشان میدهند.اما شاید نارنجی بسیار کمرنگ بد نباشد،اما در هر صورت سعی کنید از کمرنگ ترین انواع نارنجی که با تن قهوه ای همراه هستند استفاده کنید.ااگر می خواهید لب های پرتری داشته باشید، می توانید رژ لب و یا خط لب خود را کمی بالاتر از خط طبیعی لب بکشید. اگر از براق کننده هم استفاده می کنید یادتان باشد که آنرا فقط در داخل خط طبیعی لب استعمال کنید. با این روش چهره شما ظریف تر شده و جذابیت بیشتری به خود می گیرد.زمانیکه لب های خودتان را بزرگ تر می کنید یادتان باشد که پس از اتمام کار روی آنرا پنکک بزنید تا طبیعی تر و محو تر به نظر برسد.

موهای خشک و شکننده

موهای خشک و شکننده سن شما را بالاتر می برند پس اگر به دلیل استفاده از مواد دکلوره، رنگ، صاف کردن، و یا نور خورشید، موهایتان حالت اولیه خود را از دست داده و زمخت و شکننده شده است با استفاده از چند محصول مناسب موهایتان را به حالت اول برگردانید.البته اگر احساس می کنید که مشکلتان خیلی حاد شده، می توانید به یک متخصص پوست و مو مراجعه کنید تا او شما را در این زمینه راهنمایی کند.

آرایش کم چشم و رژ گونه:

اگر می خواهید جوانتر شوید، بهتر است چشمتان را به مقدار کمی آرایش کنید. این کار چهره شما را شاداب تر می کند و زیبایی خاصی به کل صورت می دهد.همچنین استفاده از رژ گونه های چرب صورت شما را صاف تر می کنند و در عین حال استعمال آنها نیز راحت تر است.هیچگاه از رژ گونه های براق استفاده نکنید. این امر سبب میشود که فرو رفتگی ها و برآمدگی های صورت بیشتر جلوه کنند و خطوط زیر چشم نمایانتر گردند.

البته باید دقت داشته باشید از انواعی استفاده کنید که نه خیلی چرب، و نه خیلی خشک باشند و نسبت به پوستتان رنگ طبیعی داشته باشند و به خوبی روی صورت بخوابند.زمانیکه از رژگونه استفاده می کنید، باید آنرا در محلی بزنید که نور خورشید به طور طبیعی آنجا را قرمز میکند.این محدوده از نزدیکی استخوان گونه شروع شده و تا امتداد گوش ادامه پیدا می کند.

تاثیر اندام بر روی سن:

هیچ وقت نباید تیپ و وضعیت اندامی خود را دست کم بگیرید. سعی کنید همیشه وضعیت مناسبی داشته باشید و اگر عادت بدی دارید، آنرا تصحیح کنید. اگر اندام خود را در وضعیت مناسبی نگه ندارید، دچار قوز کمر، غبغب، شکم، قوس کمر و برخی مشکلات دیگر خواهید شد.برای تصحیح آداب بد اندامی، باید حواستان به طرز ایستادن و نشستنتان در تمام طول روز (حتی در محل کار) باشد. اگر برای چند هفته این کار را انجام دهید، عادات بد ناپدید می شوند.حواستان باشد در هنگام ایستادن کمرتان صاف باشد و شانه ها عقب و چانه به سمت بالا باشد نه پایین. با رعایت این نکات به راحتی می توانید چند سال جوان تر جلوه کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *