#


انتخاب رنگ لاک و نکات قابل توجه در زمان خرید آن

13 فوریه 2018 بدون نظر 10615 بازدید

انتخاب رنگ لاک و نکات قابل توجه در زمان خرید آن

نکاتی که باید در مورد انتخاب رنگ لاک ناخن رعایت کنید

برای دانستن چگونه انتخاب کردن رنگ لاک ناخنی که برای شما مناسب است به کمی بررسی نیاز دارد، ولی انتخاب کردن رنگ لاک ناخن مناسب با در نطر گرفتن کمی اختلاف بسیار ساده خواهد بود. این انتخاب اهمیت زیادی دارد. در انتخاب رنگ باید به لباس، رنگ پوست و حتی شکل دستان تان توجه کنید. برای مثال چنانچه انگشتانی کوتاه دارید، نباید لاکی را انتخاب کنید که انگشت شما را پهن تر و کوتاه تر نشان دهد، باید رنگی را انتخاب کنید که باعث شود انگشت شما کشیده تر به نظر برسد. در این مطلب نکاتی که باید برای انتخاب رنگ لاک ناخن به آن توجه کنید، شرح داده شده است.

عوامل تاثیر گذار در انتخاب رنگ لاک

1-رنگ پوست

یکی از مهم ترین مواردی که باید در زمان انتخاب رنگ لاک به آن توجه کنید رنگ پوست تان می باشد. در مجموع قوانی ساده ای برای انتخاب رنگ لاک طبق رنگ پوست تان موجود می باشد. به طور مثال، پوست هایی که روشن هستند با رنگ های تیره ظاهر بسیار خوبی را پیدا می کنند، به ویژه رنگ هایی که بر پایه ی آبی هستند. پوست هایی که رنگ معمولی دارند با انواع قرمز تیره جلوه فوق العاده را به خود می گیرند و پوست های با رنگ تیره با هر رنگی زیبا می شود.

2-ساز و برگ

در این مورد به مهارت بیشتری نیاز است. بعضی از متخصصین می گویند که رنگ لاک ناخن نباید به هیچ وجه با ساز و برگ تان هماهنگ باشد، در حالی که برخی دیگر بر این اعتقادند که مشکلی وجود ندارد. (منظورا از ساز و برگ مجموعه ی لباس و لوازم همراهتان مانند کیف و عینک آفتابی و ساعت مچی تان است که رنگشان را باهم ست می کنید). هنگامی که رنگ لاک تان را بر اساس ترکیب رنگی لباس و جواهرات تان انتخاب می کنید، با غریزه تان این کار را انجام می دهید. زمان انتخاب کردن یک رنگ مکمل، ولی نه لزوما همان رنگ، زیاد حساس نباشید. حتی اگر رنگ خاصی را دوست دارید و سعی می کنید تا آن را در لباس و کفش تان هم استفاده کنید می توانید برای ناخن های تان نیز از همان رنگ به کار ببرید.

3-آرایش

در آرایش تان باید تعادل را در انتخاب ترکیب رنگی رعایت کنید. بهترین گزینه ای که برای انتخاب رنگ لاک ناخن با توجه به ترکیب رنگی آرایش تان وجود دارد این است که یک رنگ مکمل انتخاب کنید. این مسئله جالب نیست که همه جای تان یک رنگ باشد، باعث می شود که کمی بی رنگ و رو به نظر برسید. البته به طور استثنا اگر رنگ رژ لب و لاک تان یکی باشد باعث می شود که جلب توجه کند.

4-مهم ترین عامل

چنانچه دوست دارید بدانید که چگونه رنگ لاک مناسب تان را انتخاب کنید به این عامل باید توجه بسیاری کنید. در حال حاضر چه رنگی محبوب است؟ اهمیتی ندارد که رنگ پوست تان چه رنگی باشد، بالاخره در بین رنگ هایی که در حال حاضر مد هستند رنگی را پیدا خواهی کرد که برای پوست تان مناسب است. انواع مختلف رنگ های آبی، مرجانی، بنفش، ضورتی و حتی مشکی در مدل های براق و مات وجود دارند که با هر پوستی هماهنگ می باشند.

5-مناسبت

هنگامی که می خواهید رنگ لاکی را انتخاب کنید باید با توجه به روز و یا مناسبتی که در آن هستید انتخاب کنید. در آن روز می خواهید چه کاری را انجام دهید؟ اگر می خواهید بی هیچ دلیلی لاک بزنید می توانید هر رنگی را انتخاب کنید. از لاک هایی که رنگارنگ هستند و حتی طرح های بامزه استفاده کنید. چنانچه می خواهید به محل کارتان بروید و یا این که در یک جلسه کاری حضور داشته باشید و چیزهایی از این قبیل، باید رنگ هایی که خنثی هستند را انتخاب کنید. ولی اگر می خواهید با دوستان تان در شهر تفریح کنید بی باک باشید. یکی از بهترین رنگ ها قرمز می باشد ولی سعی کنید که آن را تیره نگه دارید و یا این که به نسبت رنگ جواهرات فلزی تان رنگ مناسبی را انتخاب کنید.

6-فصل

یکی دیگر از مواردی که باید در زمان انتخاب رنگ به آن توجه کنید فصل می باشد. در فصل زمستان رنگ هایی که تیره هستند بسیار مناسب می باشد. ولی در فصل بهار هر رنگی را می توانید با توجه به موارد دیگر انتخاب کنید. فصل تابستان بهترین زمان برای انتخاب رنگ های هات می باشد، رنگ های روشن، جسورانه و لاک های نئونی. برای فصل پاییز نیز می توانید از رنگ های برنزی، قرمز، طلایی، حنایی و برخی از رنگ هایی که خنثی هستند را انتخاب کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *