طلاق بازیگران ایرانی و علت آن

تا به حال شاهد طلاقهای بازیگران ایرانی زیادی بوده ایم

زوج های بازیگر سینمای ایران که از گذشته تا به حال حاشیه های زیادی را داشته اند.

از جمله این بازیگران معروف سینما و تلویزیون که پس از مدتی بعد از ازدواج از هم جدا شدند، جدایی آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا جدایی آزاده نامداری و فرزاد حسنی و …

جدایی آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا:

محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان دو دختر به نام های مهراوه و ملیکا دارند، آن ها بعد از جدایی شان ازدواج کردند.

طلاق آیدین آغداشلو و شهره آغداشلو

چندین سال قبل آیدین آغداشلو که نقاش، طراح، گرافیست و نویسنده ای تواناست،بعذ از یک ازدواج ناموفق و با داشتن دختری به نام تارا با شهره آغداشلو ازدواج کرد. شهره در فیلم های علی حاتمی (سوته دلان) و عباس کیارستمی (گزارش) بازی کرد و موفق بود و کم کم داشت به بازیگری توانا تبدیل می شد. شهره آغداشلو که با بازی در فیلم خانه ای از شن و مه و نامزدی اسکار، امروزه یک بازیگر معتبر در عرصه جهانی است، از او جدا شد و دوباره ازدواج کرد و خدا دختری به او داده که اتفاقا ااسمش هم تارا است. شهره آغداشلو در تمام گفت و گوهایش همواره از آیدین آغداشلو به عنوان کسی یاد کرده است که دوران سعادتمندی را با هم سپری کرده اند.

وقتی که ابوالفضل پورعرب با آناهیتا نعمتی ازدواج کرد، بازیگری بسیار معروفی بود و آناهیتا نعمتی به تازگی با فیلم پربیننده هیوا، ساخته رسول ملاقلی پور، وارد سینما شده بود و به عنوان یک چهره جوان و با استعداد، اول راه بود. از طلاق این دو چندین سال می گذرد.

طلاق سیما تیرانداز و ناصر هاشمی

سیما تیرانداز از سال 67 با نمایش های آموزشی مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما زیر نظر جاری سابق خود -گلاب آدینه- بود. با بازی در فیلم هامون در نقش کوتاهی به کارگردانی داریوش مهرجویی به سینما معرفی شد و سپس در فیلم بانو ساخته دیگر داریوش مهرجویی ایفا نقش کرد. فیلم سایه های هجوم فرصت مناسبی برای هنرنمایی او بود که برای بازی در همین فیلم نامزد جایزه بهترین بازیگر زن از یازدهمین جشنواره فیلم فجر شد. سیما تیرانداز با ناصر هاشمی ازدواج کرد ولی اکنون از هم جدا شده اند و بعد ازآن با مجید جوزانی ازدواج کرد.

طلاق فریبرز عرب نیا از آتنه فقیه نصیری و عسل بدیعی

فریبرز عرب نیا به ترتیب با آتنه فقیه نصیری و عسل بدیعی ازدواج کرد و از آن ها جدا شد.عرب نیا که اغلب، او را با بازی های چشم گیرش معروف است.

آتنه فقیه نصیری که در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است، نگاه ها را به خود متوجه کرده. عسل بدیعی نیز با بازی در فیلم بودن یا نبودن، ساخته ی کیانوش عیاری به شهرت رسید.

طلاق مهتاب کرامتی و بابک ریاحی پور (آهنگ ساز)

مهتاب کرامتی شیخ بازیگر معروف سینمای ایران تحصیلاتش را در رشته میکروبیولوژی با مدرک کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رساند.وی در مورد ازدواج و طلاق خود میگوید:

من سال ها پیش ازدواج کردم. زندگی خیلی خوبی هم داشتم. در واقع چون در سن پایین ازدواج شکل گرفت موفقیت آمیز نبود. اما هنوز از حال هم باخبر هستیم. اما خب این بزرگ شدن ما در 2 روند متفاوت شکل گرفت و در نهایت مسیر ما از هم جدا شد.

همسر او بابک ریاحی پور یکی از معروف ترین نوازنده های ایرانی با ساز تخصصی گیتار باس است و در زمینه موسیقی راک فعالیت می کند.

طلاق سوسن تسلیمی و داریوش فرهنگ

این دو هنرمند از طریق گروه تئاتر پیاده با همدیگر آشنا شده بودند، پس از مدتی ازدواج کردند و سرانجام فرصت پیدا کردند تا در فیلم شاید وقتی دیگر ساخته بهرام بیضایی، نقش زن و شوهر را بازی کنند. تسلیمی، پس از این فیلم، همراه فرزندش عازم سوئد شد و امروز یکی از چهره های سرشناس تئاتر سوئد است اما داریوش فرهنگ در ایران  ماند و فیلمسازی و بازیگری را ادامه داده است.

طلاق نیما بانکی و لیلی رشیدی

لیلی رشیدی و نیما بانکی چند سالی می شود که از یکدیگر جدا شده اند. حاصل زندگی مشترک این دو، پسری است که با مادرشان در کنار خانواده رشیدی زندگی می کند.

طلاق آزاده صمدی و هومن سیدی

خیلی ها آزاده صمدی و هومن سیدی را با سریال پرطرفدار “راه بی پایان” شناختند. در صورتی که پیش از آن سریال هم نقش در فیلم هایی بازی کرده بودند اما با پخش این سریال بود که معروف شدند. جدای از داستان سریال و ویژگی هایی که نقش این دو داشت خبر ازدواج آنها نیز دلیل دیگری برای این مطرح شدن بود پس از چندی هومن سیدی با انتشار متنی در صفحه شخصی اش پایان زندگی مشترکشان را اعلام کرد.

طلاق رامبد جوان با  ماندانا روحی و سحر دولتشاهی

رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج می کند. همسرش هم مانند او هنرمند بود و البته سروصدای ازدواج آنها زیاد به گوش نمی رسد. نکته جالب در مورد ازدواج اول رامبد جوان این است که سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور وقت ایران آنها را پای سفره عقد نشانده و برایشان خطبه را جاری می کند. در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می شوند. چند سال بعد و در 36 سالگی با سحر دولتشاهی ازدواج کرد که ماجرای آشنایی آنها به صحنه تئاتر برمی گردد. رامبد جوان در سال 94 از سحر دولتشاهی جدا شده و با نگار جواهریان بازیگر سینما ازدواج کرد.سحر دولتشاهی که به دلیل جدایی از رامبد جوان سال 93 را در تنهایی و البته پرکاری در بازیگری دنبال کرده در مصاحبه ای اعلام کرد سال 93 در عین حال که سال شلوغی برایم بود در تنهایی لذت بخشی هم سپری شد نه فقط به عنوان بازیگر که در خیلی جهات هم رشد داشتم. بعد از حرف و حدیث های زیادی که پیرامون ازدواج رامبد جوان مجری مشهور خندوانه با نگار جواهریان بازیگر زن وجود داشت ، این بار تیر 94 یک سایت خبری سینمایی به صراحت این ازدواج اعلام کرد.

طلاق لادن طباطبایی و سعید تهرانی

لادن طباطبایی،بازیگر سینمای ایران است. او مادر 2 فرزند است، پسری 23 ساله و دختری 7ساله. می شود حدس زد که لادن، با خصوصیت های مردانه ای که خودش می گوید از کودکی با او بوده و در نقش هایش هم جلوه می کند، مادری جدی و مهربان است و با پسرش شاهین، بیشتر دوست و رفیق. یک دلیلش هم شاید فاصله سنی کم اوست با پسرش. لادن طباطبایی حوالی 20 سالگی مادر شده است.

طلاق نگار عابدی و هدایت هاشمی

نگار عابدی در رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری فارغ التحصیل شده است.

او در فیلم های کوتاهی چون هدیه و خط مستقیم یک دایره حضور چشم گیری داشته است. فعالیت اصلی وی تئاتر است و در نمایش هایی چون باز گشت به خان نخست به کارگردانی محمد رضایی راد و آندرانیک به کارگردانی حمید پورآذری ایفای نقش نموده است.

او همسر سابق هدایت هاشمی بازیگر میباشد و یک دختر به نام اِما دارند.

هدایت هاشمی همسر سابق نگار عابدی متولد 1353 در سبزوار است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی می باشد . او با بازی در فیلم چک برگشتی طرفداران زیادی پیدا کرد.

این دو پس از چندین سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

طلاق مینا لاکانی و امین زندگانی

امین زندگانی از سال 74 با بازی در سریال وکلای جوان بازیگری را آغاز کرد. زندگانی در سال 74 جایزهٔ بهترین بازیگر مرد از جشنوارهٔ تئاتر فجر را دریافت کرد و در سال 1380 دومین بازیگر منتخب مردم از بین سریال های پخش شده (در طول 4 سال) از شبکه سوم سیما شد.او از مینا لاکانی جدا شد و با الیکا عبدالرزاقی ازدواج کرده است.

طلاق کوروش تهامی و شبنم طلوعی

طلاق امیر غفارمنش و زنده یاد پوپک گلدره

امیر غفارمنش متولد 6 اردیبهشت سال 47  و فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد. او اکنون متاهل است ومرحوم پوپک گلدره نیز همسر سابق وی بوده است.

طلاق الهام چرخنده و فرشید نوابی

این زوج اندکی پیش از ایام نوروز 1393 از هم جدا شدند.این دو هنرمند به تازگی پس از سالها دوری از عرصه تصویر به فعالیت خود روی آورده اند و در بهار سال گذشته در سریال  پروانه ساخته جلیل سامان با یکدیگر همبازی بوده اند. چرخنده نیمه دوم سال 93 نیز با سریال  آوای باران بازی قابل توجهی را در شبکه سه ارائه داد.

طلاق فرزاد حسنی و آزاده نامداری

آزاده نامداری که خبر طلاق از فرزاد حسنی را پس از حدود سه ماه رسانه ای کرد و موضوع را رسماً تأیید کرد.خبر مربوط بود به پرسر و صداترین ازدواج سال 92، ازدواجی که سید حسن خمینی عاقد آن بود .فرزاد حسنی و آزاده نامداری وقتی با هم ازدواج کردند و این موضوع را رسماً و با حضور در کنسرت یکی از خوانندگان کشور اعلام کردند.در به دلیل برخی مشکلات از هم جدا شدند.

جدایی حمید گودرزی از ماندانا دانشور

پیش از اینکه خبر جدایی آنها قطعی شود شایعاتی در گوشه و کنار فضاهای مجازی زمزمه می‌شد اما کمتر کسی باور می‌کرد این زوج که ظاهراً رابطه خوبی دارند و پیش از این قصه عشق و عاشقی‌شان شهره شهر شده بود به مرز جدایی برسند! بارها و بارها حمید گودرزی و ماندانا دانشور با هم عکس‌هایی را منتشر کرده‌ بودند و در سایت‌های گوناگون از عشق و علاقه فراوان این دو به هم گفته شده بود اما ناگهان خبر طلاق او و همسرش شوک عجیبی را به هوادارانش وارد کرد.

حمید گودرزی خیلی کوتاه در صفحه خود نوشت: من عاشق خانومم بودم ولی اون عاشق زندگی در ایران نبود به همین دلیل رفت. خیلی‌ها این دلایل را نپذیرفتند یا قانع نشدند. اما واقعیت این است که همین دلیل  کلی ماجرا پشت خود دارد.

جدایی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی

پاک شدن عکس های مشترک و دو نفره این زوج در صفحات اینستاگرام شان باعث ایجاد شک  در مورد جدایی این دو نفر شده بود. اما در فضای رسانه ای که کوچکترین حرکات و اتفاقات از چشمان  دور نمی ماند کافی بود تا حضور بهنوش طباطبایی بدون حلقه ازدواج در رونمایی فیلم سیانور باعث  اوج گرفتن صحبت ها شود و این دو هنرمند بی حاشیه به تیتر اخبار داغ رسانه ها تبدیل شوند.

پس از بالاگرفتن این خبر در رسانه ها یکی از خبرنگاران در تماس تلفنی با بهنوش طباطبایی، جواب او را در مورد این خبر جویا شد. این بازیگر  در جواب گفت : “این خبر را نه تایید می کنم و نه تکذیب، به این دلیل که فرهنگ سازی شود و در زندگی خصوصی افراد سرک نکشیم !”

با گذشت زمان و مطالبه روزنامه ها و مجلات نهایتا این بهنوش طباطبایی بود که به صورت غیر مستقیم خبر طلاق و جدایی اش از مهدی پاکدل را تأیید کرد.

 

ستارزاده

Recent Posts

سانسور شدن دیالوگ ها در سریال گاندو

سریال گاندو که به تازگی از شبکه سه سیما پخش شده است توانسته است طرفداران…

5 سال ago

نقد و بررسی پول های مشکوک در سینما

در برنامه هفت با اجرای محمد حسین لطیفی موضوع ورود پول های مشکوک در سینما…

5 سال ago

سریال های اپیزودی و پلیسی فراموش شده اند؟

فقدان سریال های اپیزودی امروزه در سینمای ایران بسیار حس می شود و به دنبال…

5 سال ago

بررسی فیلم سینمایی نبات

فیلم سینمایی نبات از جمله ساخته های بلند پگاه ارضی است که در سال های…

5 سال ago

مصاحبه ای با نیما رئیسی درباره حال این روزهای تلویزیون

نیما رئیسی بازیگر توانمند کشورمان است که صدای بسیار خوب او گواه گویندگی وی است…

5 سال ago

آخر هفته با فیلم های سینمایی شبکه های سیما با ما همراه باشید

آخر هفته با فیلم های سینمایی شبکه های سیما همراه باشید در ادامه این مطلب…

5 سال ago