بیوگرافی آزاده نامداری

آزاده نامداری مجری تلویزیون صدا و سیمای ایران

متولد ۹ آذر ۱۳۶۳ کرمانشاه ، مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفته و با اجرا در برنامه ” تازه‌ها در سیمای خانواده ” به شهرت رسید .

  • افتخارات :

  • کسب عنوان بهترین مجری شبکه دو در مراسمی با حضور دارابی معاون سیما و مدیران شبکه‌های تلویزیونی . ( ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ )
  • کسب عنوان سومن مجری سال بعد از ژیلا صادقی و ژاله صادقیان از سوی نویسندگان و منتقدین ماهنامه سروش .
  • کسب عنوان برترین مجری سال از سوی نویسندگان و منتقدین پایگاه خبری، تحلیلی سینمافا در دو سال متوالی .

تلویزیون :

او کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس ( کرمانشاه ) آغاز کرد و سپس با کمک اقبال واحدی به تهران آمد و در برنامه « خط مستقیم » شبکه تهران به اجرا در تلویزیون ادامه داد . نامداری در سال ۱۳۸۴ به عنوان مجری بخش تازه‌ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع به فعالیت کردکه تا ۴ سال ادامه داشت که در بهمن ۱۳۸۸ به اجرای خود در تازه‌ها پایان داد .

در ادامه مجری برنامه غیر منتظره شد که روزهای شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش می‌شد . سری اول برنامه غیرمنتظره در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ آغاز شد و در تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۸۹ به پایان رسید . سری دوم این برنامه از ۱ آبان ۱۳۸۹ آغاز شد و در آخرین پنجشنبه سال به کار خود پایان داد . دعوت از یک مرد دارای ۳ زن در برنامه غیرمنتظره و واژگون کردن میز مجری در اجرای زنده خود در تلویزیون مورد توجه رسانه‌ های داخلی و خارجی از جمله برنامه تلویزیونی پارازیت از تلویزیون فارسی صدای آمریکا قرار گرفت .

در ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ در سری جدید برنامه غیر منتظره با عنوان جمع ما به عنوان مجری حضور پیدا کرد . این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیما ، به تهیه کنندگی الهه بهبودی به صورت زنده از شنبه تا سه‌ شنبه بعد از خبر ۲۰:۳۰ و در ۶۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای پخش می‌ شد و سری اول آن تا اول ماه رمضان آن سال ادامه یافت . وی همچنین سابقه اجرای برنامه « ورزش امروز » شبکه جام جم ۱ ، همچنین اجرای برنامه « شب نشینی » از شبکه جهانی جام جم ، برنامه‌های مناسبتی ، برنامه رادیو هفت و برنامه « صبحی دیگر » از شبکه آموزش را در کارنامه خود دارد .

او سال ۱۳۹۱ را در حالی با برنامه سال تحویل در کنار احسان علیخانی آغاز کرد که در همان تعطیلات نوروزی ، اجراء هر شب برنامه جنجالی « خانمی که شما باشی » را بر عهده داشت ولی به ناگاه خبری مبنی بر منع فعالیت وی ، در کنار فرزاد حسنی و احسان علیخانی پخش شد . پس از نه ماه دوری از تلویزیون بالاخره نام او به عنوان نویسنده در برنامه پشت صحنه احسان علیخانی ظاهر شد .

با آغاز سال ۱۳۹۲ نامداری سری دوم برنامه « خانمی که شما باشی » را نویسندگی ، مجری‌ گری و تهیه کنندگی کرد . تا کنون پنج سری از برنامه « خانمی که شما باشی » از شبکه دوم سیما پخش گردیده است . در تاریخ ۲۵ مهر ماه در حالی که زمزمه ممنوع‌التصویری وی شایعه شده بود با حضور در در برنامه شب آدینه ، رکورد آمار پیامکی صدا و سیمای مرکز استان همدان را شکست . این مجری جوان در حالی از حضور خود در سال ۹۴ با ششمین سری از برنامه مستند خود با عنوان ” خانمی که شما باشی ” ، در تلویزیون ، خبر داده بود که یکبار دیگر برنامه اش توقیف شد در حالی که تیزرهای این برنامه از شبکه دو پخش شده بود .

نامداری نخستین مجری تلویزیون بود که « چادر ملی » و « چادر قهوه‌ای » پوشید . او در مصاحبه با مجله زندگی ایده‌آل در سال ۱۳۹۴ گفت برخاسته از یک خانواده سنتی است و تا هفت نسل قبل از او همه در خانواده‌شان چادر بر سر می‌ کرده‌اند .

نامداری در سال ۹۵ پس از سه سال دوری از عرصه اجرا با برنامه گفتگو محور آبان بر روی شبکه آپارات مجدداً به صحنه بازگشت . او در در این برنامه به گفتگوهای چالشی با فعالان مختلف زن در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی پرداخت . او همچنین در همین سال ، کتابی در قالب مجموعه داستانی کوتاه با همین نام توسط انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد .

  • اجرا ها :

  • اجرای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک در همدان ( ۱۶ الی ۲۰ مهرماه ۱۳۸۹ )
  • اجرای جشنواره فیلم صد ثانیه ( اسفند ۱۳۸۹ )
  • اجرای نقد و بررسی فیلم سینمایی هیچ در کانون فیلم دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان
  • خوانش کتاب دا شبکه یک سیما

ازدواج :

در اردیبهشت ۱۳۹۲ ، فرزاد حسنی و آزاده نامداری با حضورشان در کنسرت فرزاد فرزین ازدواج خود را رسانه‌ ای کرده و در ۶ تیر ۱۳۹۲ به عقد هم در آمدند و سید حسن خمینی عاقد آن‌ها بود . اما بعد از حدود یک سال در خرداد ۱۳۹۳ این دو از هم جدا شدند و در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ خبر طلاق رسماً توسط آزاده نامداری رسانه‌ای گشت . آزاده نامداری علت این جدائی را با انتشار عکسی از خودش با چشم کبود در اینستاگرام ، خشونت فرزاد حسنی اعلام کرد . وی هم اکنون همسر سجاد عبادی پسر رحیم عبادی است .

حسین

Share
Published by
حسین

Recent Posts

سانسور شدن دیالوگ ها در سریال گاندو

سریال گاندو که به تازگی از شبکه سه سیما پخش شده است توانسته است طرفداران…

5 سال ago

نقد و بررسی پول های مشکوک در سینما

در برنامه هفت با اجرای محمد حسین لطیفی موضوع ورود پول های مشکوک در سینما…

5 سال ago

سریال های اپیزودی و پلیسی فراموش شده اند؟

فقدان سریال های اپیزودی امروزه در سینمای ایران بسیار حس می شود و به دنبال…

5 سال ago

بررسی فیلم سینمایی نبات

فیلم سینمایی نبات از جمله ساخته های بلند پگاه ارضی است که در سال های…

5 سال ago

مصاحبه ای با نیما رئیسی درباره حال این روزهای تلویزیون

نیما رئیسی بازیگر توانمند کشورمان است که صدای بسیار خوب او گواه گویندگی وی است…

5 سال ago

آخر هفته با فیلم های سینمایی شبکه های سیما با ما همراه باشید

آخر هفته با فیلم های سینمایی شبکه های سیما همراه باشید در ادامه این مطلب…

5 سال ago