میسی ویلیامز ، سورپرایز فصل هفت گیم آف ترونز

میسی ویلیامز ، (2016 Emmy-nominee) ، دو صحنه شگفت انگیز و سورپرایز کننده در ابتدای فصل هفت گیم آف ترونز را به نمایش گذاشت ، که خود می توان نشان گر نقش مهم او در این فصل باشد .یک قتل عام صدها نفر در خانه Frey و بعدی همراه شدن با گروهی از سربازان لینستر ها کی یکی از آنان خواننده پاپ معروف اد شیران ( Ed Sheeran ) بود .

دیوید بنیوف در جشنواره Southwest قبلا توضیح داده بود که : “ما می دانستیم که میسی ویلیامز یکی از طرفداران بزرگ Ed Sheeran است و سال ها ما تلاش می کردیم تا او را در این سریال به کار گیریم ، نهایتا ما توانستیم با این کار میسی را سورپرایز کنیم . “(با این حال باز هم سوفی ترنر هنر پیشه نقش سانسا استارک ، به طعنه گفت :” اما من هنوز در انتظار جاستین بیبر هستم .”) سریال GoT دارای سابقه خوبی در استفاده از موسیقیدانان مشهوری که ظاهری ظریف و خاص دارند ، در جریان نمایش است ،
(مانند Gary Lightbody از گروه Snow Patrol ، Will Champion از گروه Cold Play و Sigur Rós و Mastodon ) ، اما حضور Sheeran به عنوان یک سرباز خوش صدا در کنار آتش برای هم رزمان لینستری خود ، مسلما قابل توجه ترین آن ها است .
اما صحنه ای که ما واقعا می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم ، این است که آریا با تغییر چهره در خانه فری ها با مسمومیت بسیاری از افراد عالی رتبه ، انتقام مادر و برادرش در عروسی خونین را گرفت . با قرار دادن این صحنه دیدنی در ابتدای فصل هفت و شروع قسمت اول و همچنین طرز رول بازی کردن میسی ویلیامز ، که بینندگان به تدریج متوجه شدند که او آریا استارک است که مخفیانه در چهره ساختگی مخفی شده است ، در واقع شاید می خواهند جرقه ای در ذهن بیننده بزنند که بیانگر نقش مهم آریا در ادامه سریال است .

Ed Sheeran And Maisie Williams

ویلیامز به EW گفت :” وقتی اولین بار در مورد مردان بدون چهره شنیدم ، همیشه فکر می کردم که چقدر می تواند هیجان انگیز باشد که آریا با تغییر چهره های مختلف و داشتن یک چهره ناشناخته داستان را پیش ببرد . من واقعا امیدوارم بینندگان بلافاصله آریا را از پشت چهره قلابی اش حدس بزنند اما بعید میدانم 🙂 .”

میسی ویلیامز می گوید :” این خیلی فاجعه است .! اگر شما به دقت آن صحنه را دیده باشید ، حتی خود آریا تعجب می کند که او چه قدرت زیادی دارد . در آن لحظات آخر او از کنار همه کسانی که در حال مرگ هستند ، با خنده ای بر لب و همانند قهرمان ها رد می شود ، که او بیشتر از همیشه به هیولا تبدیل شده است و شخصیتی جدید در ذهن بیننده برای خود ایجاد می کند . فکر نمی کنم او در مورد آن صحنه غمگین باشد ، اما او آن را به خاطر خواهد سپرد .”

با بازگشت آریا به وستروس و توانایی جدید او به جعل هویت کسی که او را می کشد ، این بازیگر همچنین دارای ایده هوشمندانه خوبی در مورد اینکه چگونه آخرین لحظه سریال را در فصل 8 می تواند بازی کند ؟ است .

او می گوید : “من همیشه این فانتزی را در پشت سرم داشتم ، هنگامی که یک نفر نهایتا روی تخت آهنین نشسته باشد و بینندگان منتظر تمام شدن این سریال شگفت انگیز باشند ( واقعا تصور این که سریال قراره یه روز تموم بشه هم سخته 🙁 ) ، من چهره خود را نمایان کنم و همه بگویند او آریا استارک است ، همیشه این رویا را خواهم داشت .”

حسین

Recent Posts

سانسور شدن دیالوگ ها در سریال گاندو

سریال گاندو که به تازگی از شبکه سه سیما پخش شده است توانسته است طرفداران…

5 سال ago

نقد و بررسی پول های مشکوک در سینما

در برنامه هفت با اجرای محمد حسین لطیفی موضوع ورود پول های مشکوک در سینما…

5 سال ago

سریال های اپیزودی و پلیسی فراموش شده اند؟

فقدان سریال های اپیزودی امروزه در سینمای ایران بسیار حس می شود و به دنبال…

5 سال ago

بررسی فیلم سینمایی نبات

فیلم سینمایی نبات از جمله ساخته های بلند پگاه ارضی است که در سال های…

5 سال ago

مصاحبه ای با نیما رئیسی درباره حال این روزهای تلویزیون

نیما رئیسی بازیگر توانمند کشورمان است که صدای بسیار خوب او گواه گویندگی وی است…

5 سال ago

آخر هفته با فیلم های سینمایی شبکه های سیما با ما همراه باشید

آخر هفته با فیلم های سینمایی شبکه های سیما همراه باشید در ادامه این مطلب…

5 سال ago