آرزوی عارف لرستانی

عارف لرستانی یکی از بازیگران سینما و و تلویزیون در ایران است که علاوه بر داشتن قلبی بسیار مهربان، اکثرا در نقش های مختلف خشن ظاهری و به لحاظ جنس نقش ظاهر می شود. او از رابرت دنیرو نقل می کند که بازیگری بهترین راه برای انجام کارهایی است که در زندگی واقعی جرات انجام آنها را نداریم.

وی در ادامه مصاحبه با مهران مدیری در برنامه ی دورهمی افزود که کارهایی در عالم بازیگری انجام داده.نقش هایی را که وی پذیرفته در زندگی واقعی جرات انجام آنها را نداشته است. این بدین معناست که وی بسیار صلح طلب بوده و از درگیری واقعا پرهیز میکند.

سخنان ایشان راجب بازی هایش

وی از واکنش های مردم نیز در قبال خود تعریف کرد. وی افزود که تا بحال در حرفه ی بازیگری تصمیم های احساسی را اتخاذ نکرده ولی گاها به دلیل مسائل و مشکلات مالی تصمیمات نادرستی گرفته است. و در سریال هایی بازی کرده که بعد از نمایش آنها پشیمان شده است. ولی از مردم خواست که اجازه ندهند که فرزندانشان به فرهنگ موجود در سریال های ترکی عادت کنند.
عارف لرستانی که بسیار به محیط زیست و تاریخ علاقه مند بود. فیلم های مستند را ساخته و در دست ساخت داشت. وی در ادامه مصاحبه با مهران مدیری در برنامه ی دورهمی، با یکی از تماشاگران و خود مهران مدیری به مچ انداختن پرداخت.

بزرگ ترین راز و رویای وی

بزرگ ترین راز و رویای زندگی عارف لرستانی از زبان خودش، مرگ می باشد. او گفت همیشه به ان فکر می کند. او به خود از 20 نمره در بازیگری 15 می دهد سعی چیزی که از دیگران کسب کرده ، به گفته ی خودش، نمره ی 5 بوده است یعنی همه ی قابلیت های او به نمایش گذاشته نشده است.
وی اضافه کرد که به نقش های منفی علاقه ی زیادی داشت. این بازیگر توانای سینما و تلویزیون کشورمان شب گذشته در سن 45 سالگی در اثر ایست قلبی در گذشت. روحش شاد و یادش گرامی!

از من بپرس 4

Recent Posts

سانسور شدن دیالوگ ها در سریال گاندو

سریال گاندو که به تازگی از شبکه سه سیما پخش شده است توانسته است طرفداران…

5 سال ago

نقد و بررسی پول های مشکوک در سینما

در برنامه هفت با اجرای محمد حسین لطیفی موضوع ورود پول های مشکوک در سینما…

5 سال ago

سریال های اپیزودی و پلیسی فراموش شده اند؟

فقدان سریال های اپیزودی امروزه در سینمای ایران بسیار حس می شود و به دنبال…

5 سال ago

بررسی فیلم سینمایی نبات

فیلم سینمایی نبات از جمله ساخته های بلند پگاه ارضی است که در سال های…

5 سال ago

مصاحبه ای با نیما رئیسی درباره حال این روزهای تلویزیون

نیما رئیسی بازیگر توانمند کشورمان است که صدای بسیار خوب او گواه گویندگی وی است…

5 سال ago

آخر هفته با فیلم های سینمایی شبکه های سیما با ما همراه باشید

آخر هفته با فیلم های سینمایی شبکه های سیما همراه باشید در ادامه این مطلب…

5 سال ago