اسپویل کامل فصل هفت سریال Game Of Thrones

ادعای یک هکر مبنی بر اسپویل سریال Game Of Thrones

مطلب زیر حاوی اسپویل است لطفا قبل از خواندن آن دقت بفرمایید :

به تازگی شخصی که ادعا داشته ، پلات فصل 7 رو خونده اسپویلر هایی در سایت … گذاشته است که همین شخص مطالبی راجع به سیزن 6 نیز گفته بود که درست در آمده بودند . اکانتی که این پست رو گذاشته است سریعا دیلیت شده است ولی تعدادی از کاربران توانستند مقداری از آن را بازنویسی کنند . توجه کنید که این اسپویلر ها میتوانند کاملا ساختگی باشن ، اما چیزهایی که گفته شده جالب بودند و اتفاق افتادن یه سریاش دور از ذهن نبوده است پس واسه همین براتون میزاریم . خواهشی هم که ازتون داریم خوندن این مطلب مساوی هست با اسپویل شدن احتمالی کل فصل هفتم براتون یا نخونید یا اگر خوندید گردن ما نندازید .

همچنین ناتالی امانوئل بازیگر میسندای توییتی گذاشته که گفته :

” واقعا باعث نا امیدیه که یه سری‌ دارن سیزن 7 رو واسه همه خراب میکنن . “

که البته میتونه منظورش به عکس هایی باشه که از صحنه های فیلم برداری لو رفتن .

پ . ن : باید به ایشون گفت هودور بذارید دم در HBO که اینقدر ازش نشتی بیرون نیاد .

خوب پلات رو اپیزود به اپیزود براتون میزاریم اگه نمیخواید اسپویل بشید بیشتر از این نخونید .

  • اپیزود 1 :

وایت واکر ها به جنوب و به سوی دیوار در حرکتند . برن از دیوار رد میشه و اِد رو میبینه . برن در استدیو با ” تیم استارک ها ” در حال فیلم برداری بوده که گویا صحنه از کسل بلک بوده است .

  • اپیزود 2 :

جان نامه ای دریافت میکنه که از سمت دنریس هست و همه ی لرد های هفت پادشاهی رو فراخوانده . جان و داووس بخاطر اینکه به شیشه اژدهاهایی که در دراگون استون هست نیاز دارن تصمیم میگیرن که برن . جان شمال و وینترفل رو به سانسا میسپاره و از اونجا میره ، همچنین جان گوست رو در وینترفل تنها میزاره و کل سیزن گوست همونجا میمونه .

  • اپیزود 3 :

    جان و داووس به دراگون استون میرسن . تیریون اونارو توی ساحل ملاقات میکنه و دوتراکی ها کشتیشون رو میگیرن . ( جان ، داووس ، تیریون و میساندی همشون باهم در بیلبائو که محل فیملبرداری دراگون استون هست سر صحنه فیلمبرداری بودن . که اگر در تصاویر بالاتر و ویدیوهای که براتون گذاشتیم نگاه کرده باشید میتونید این سیزن این اتفاق رو ببنید . ) تیریون اونارو پیش دنریس میبره و توی راه با میساندی و گری ورم رو در رو میشن . ( که خوب این میتونید در تصاویری که براتون گذاشتیم ببنید ) در اتاق تخت پاشاهی تعدادی دوتراکی ها حضور دارن . ( که همشون در فیلمبرداری بیلبائو دیده شدن . )

دنریس و جان باهم ملاقات میکنن . دنریس بهش دستور میده که زانو بزنه که جان قبول نمیکنه . از قرار معلوم جان راجع به وایت واکر ها بحث میکنه ولی دنریس باورشون نمیکنه . تیریون هم اصرار میکنه که جان دیوونه نیست . داووس سعی میکنه به برگشتن جان از مرگ اشاره کنه که جان ردش میکنه . دنریس بلافاصله به جان احترام میزاره اما در مقابل جان به دنریس اونقدر احترام نشون نمیده . برن به وینترفل میرسه . میرا به خونه برمیگرده . ( برن با ” تیم استارک ها ” در صحنه فیملبرداری در شمال دیددیده شده ، همچنین چند وقت پیش تصاویری نیز از میرا در سر صحنه فیلمبرداری فصل هفتم منتشر شد . )

  • اپیزود 4 :

آریا به وینترفل میرسه . ( آریا هم با بقیه ی ” تیم استارک ها  ” سر صحنه فیلمبرداری دیده شده است . )

  • اپیزود 5 :

سم به همراه گیلی و بچه اش اولدتاون رو به قصد وینترفل ترک میکنه . جوراه در دراگون استون دوباره با دنریس متحد میشه . جان نامه ای دریافت میکنه که میگه آریا و برن در وینترفل هستن .

جیمی ، بران ، تیریون و داووس یک میتینگ سری باهم دارن که تیریون سعی میکنه اون ها رو قانع کنه که به دنریس تسلیم بشن که جیمی اهمیت نمیده . و مشخص نیست که این قبل یا بعد از کمین دنریس روی ارتش لنیستر ها اتفاق میفته . ( صحنه ای دیده شده که پیتر دینکلج و لیام کانینگهام ( داووس ) با هم سر صحنه هستن و اینطور به نظر میاد که قایقی رو برای ترک کردن ساحل آماده میکنن . این میتونه لحظه ی رفتن اون ها به میتینگ باشه . و صحنه ی مشابه دیگه ای هم از ساحل و قایق فیلم برداری شده که این بار علاوه تیریون و داووس ، گندری هم هست ! ) گندری در پایتخت اسلحه سازی میکنه که داووس پیداش میکنه .

  • اپیزود 6 :

    در شمال گروهی با کشتی به سمت ایستواچ دیوار میرن . داووس میمونه همونجا در حالی که بقیه میرن وایت ها رو بکشن . جان نیروی کوچکی رو با خودش میبره که شامل هاوند ، بریک ، توروس ، تورموند ، جوراه و گندری (!) هستن . ( این صحنه قرار هست که 6 ژانویه در آیسلند فیلمبرداری بشه )
    اون ها توسط ارتش نایت کینگ که یک خرس قطبی وایت (!)  هم همراهشون هست مورد حمله قرار میگیرن . خرس توروس رو میکشه ( مرگی آروم . ) ( همچنین تایید شده که توروس برای سیزن 7 برمیگرده !!! ) اونا در یک جزیره با دریاچه ای یخ زده توسط واکر ها محاصره شدند و تقریبا در حال شکست هستن که دنی و اژدهایانش پیداشون میشه . دنی میتونی تقریبا همشون رو سوار اژدهاش کنه و برگردونه اما جان اونجا ول میشه .

    جان چیزی نمونده که کشته بشه ولی کلدهندز / بنجن استارک از راه میرسه و جان رو با یه اسبش فراری میده در حالی که خودش میمونه اونجا و به جنگیدن ادامه میده . جان در حالی که فرار میکنه میبینه که بنجن مورد هجوم وایت واکر ها واقع شده ویسریون ( اژدهای دنریس ) کشته میشه و به عنوان مرکب نایت کینگ زنده میشه . بعد از کمک دنی به جان و نیروهاش در برابر وایت واکر ها ، جان پیشنهاد میده که عنوان پادشاه شمالش رو کنار بگذاره . ( این صحنه خصوصی فیلمبرداری میشه . )

  • اپیزود 7 :

سانسا ، لیتل فینگر رو به مرگ محکوم میکنه که آریا حکم رو اجرا میکنه .
سرسی در تخت پر خون بیدار میشه . که نتیجه ی سقط بچه هست . سم و برن متوجه هویت واقعی جان میشن . اون در واقع یک تارگرین مشروعیت یافته هست که اسمش “اگان” هست . جان و دنی سوار بر کشتی به سمت شمال برای اولین بار س*س 😐  میکنن . در آخر اپیزود نیز دیوار فرو میریزه . نایت کینگ توسط ویسریونِ وایت شده به دیوار حمله میکنه . که حالا دیگه جای آتیش ، شعله ی آبی رنگ و یخی بیرون میده .

حسین

Recent Posts

سانسور شدن دیالوگ ها در سریال گاندو

سریال گاندو که به تازگی از شبکه سه سیما پخش شده است توانسته است طرفداران…

5 سال ago

نقد و بررسی پول های مشکوک در سینما

در برنامه هفت با اجرای محمد حسین لطیفی موضوع ورود پول های مشکوک در سینما…

5 سال ago

سریال های اپیزودی و پلیسی فراموش شده اند؟

فقدان سریال های اپیزودی امروزه در سینمای ایران بسیار حس می شود و به دنبال…

5 سال ago

بررسی فیلم سینمایی نبات

فیلم سینمایی نبات از جمله ساخته های بلند پگاه ارضی است که در سال های…

5 سال ago

مصاحبه ای با نیما رئیسی درباره حال این روزهای تلویزیون

نیما رئیسی بازیگر توانمند کشورمان است که صدای بسیار خوب او گواه گویندگی وی است…

5 سال ago

آخر هفته با فیلم های سینمایی شبکه های سیما با ما همراه باشید

آخر هفته با فیلم های سینمایی شبکه های سیما همراه باشید در ادامه این مطلب…

5 سال ago