Categories: بازیگر

چند کاربر معروف اینستاگرام که بازیگر شده اند

بازیگر شدن چهار مخاطب معروف اینستاگرام

اخیراً اسم افرادی را در بین بازیگران بعضی فیلم ها و مجموعه های جدید مشاهده می کنیم که قبل از این به «شاخ ‌های اینستاگرام» معروف بوده‌ اند. هرچند برخی از این افراد تجربه ایفای نقش در تئاتر هم داشته ‌اند، ولی قطعاً رقم چند صد هزارتایی یا حتی میلیونی فالوورهای آنان در اینستاگرام، مسیر ورودشان به تلویزیون و سینما را هموار نموده است وگرنه چنانچه ملاک اول و آخر، استعداد و سابقه تئاتری ا‌ست که چرا چند صد نفر بازیگر تئاتر که با استعداد هم می باشند ولی در اینستاگرام شناخته شده نیستند، پشت درب های سالن ‌های نمایش مانده ‌اند؟

قصد داریم در ادامه نگاهی بیندازیم به چهار چهره تازه ای که معروف شدن در فضای مجازی مثل یک پله ترقی، موجب شده تا به سینما یا تلویزیون وارد شوند و مسیر دشواری را که تعدادی در پیش دارند با معروف شدن در فضای مجازی، راحت ‌تر طی کنند.

بیان این موضوع ضروری می باشد که موارد دیگری هم وجود دارند که به دلایلی از این لیست مستثنی شده ‌اند. حمید سپیدنام ملقب به «مستر تیستر» به خاطر آن که در فیلم «پاستاریونی» نقش خودش را ایفا کرده و علی صبوری که نه به خاطر شاخ بودن در اینستاگرام، بلکه به دلیل استند آپ‌ کمدی هایش در «خندوانه» به دنیای بازیگری راه پیدا کرده ‌اند.

رضا پرستش

تعداد فالوئر: 486 هزار نفر

رضا پرستش به خاطر شباهت ظاهری که به لیونل مسی دارد بر سر زبان‌ ها افتاد و مردم وی را به عنوان «بدل لیونل مسی» یا «مسی ایرانی» می ‌شناسند. وی پس از این که متوجه شباهت بالای خود به لیونل مسی شد، با به تن کردن لباس تیم ملی آرژانتین و بارسلونا و منتشر نمودن عکس‌ های خود در فضای مجازی، توجه مردم را به این اندازه از شباهت جلب نمود.

بنابراین به مرور مورد توجه مردم قرار گرفت و در کنسرت خوانندگان پر طرفدار حضور پیدا کرد. وی یک سفر هم به کشور اسپانیا داشت و تلاش کرد با اییکر کاسیاس و لیونل مسی دیدار داشته باشد. هر چند رسانه ‌ها و حتی تلویزیون هم برای معروف شدن رضا پرستش چیزی کم نگذاشتند و با دعوت از وی در برنامه‌ های تلویزیونی مثل «فرمول یک» و «ایرانیوم» باعث بیشتر مطرح شدن وی شدند. وی بدون هیچ تجربه ‌ای در حوزه بازیگری، در فیلم سینمایی «زیر نظر» به کارگردانی مجید صالحی نقش ایفا کرده و با بازیگران به نامی نظیر رضا عطاران، آزاده صمدی و امیر جعفری هم بازی بوده است.

سهیل مستجابیان

تعداد فالوئر: 906 هزار نفر

سهیل مستجابیان بازیگر تئاتر می باشد و در این حوزه چندین سال است که فعالیت دارد. پس از این که چند دابسمش طنز او در فضای مجازی دست‌ به ‌دست چرخید، شروع به منتشر نمودن آن ‌ها در صفحه کاربری خود کرد. حدوداً یک سالی می شود که دابسمش‌ هایش به خاطر هماهنگی حالات چهره ‌اش با صدا، مورد توجه کارربران قرار گرفته و در اینستاگرام پربازدید شده است.

خوشبختانه سهیل مستجابیان تجربه ایفای نقش در تئاتر را دارد، ولی وی هم تا زمانی که شمار فالوورهایش بالا نرفته بود، در دنیای سینما مورد توجه قرار نگرفته بود. هر چند که خود سهیل مستجابیان هم تمایل داشت به دلیل سوابق تئاتری ‌اش انتخاب شود، نه دابسمش‌ های او! قرار است سهیل در فیلم «بی‌ حسی موضعی» به تهیه ‌کنندگی حبیب رضایی به ایفای نقش بپردازد و با هنرپیشه های نامداری نظیر پارسا پیروزفر، باران کوثری و حسن معجونی هم بازی شود. اخبار هم بازی شدن وی با پارسا پیروزفر که در روز یک شنبه انتشار یافت، تعداد زیادی از رسانه ‌ها را به واکنش وا داشت.

محمدامین کریم ‌پور

تعداد فالوئر: 3 میلیون نفر

محمدامین کریم ‌پور متولد سال73 می باشد و مدت سه سال از فعالیتش در اینستاگرام گذشته است. مخاطبان شبکه ‌های اجتماعی وی را به خاطر کلیپ های طنزی که انتشلر می دهد می ‌شناسند. کلیپ های طنز وی در اینستاگرام منتشر شدند و مورد علاقه هزاران مخاطب قرار گرفتند.

زیاد شدن شمار فالوورهایش موجب شد بین کاربران اینستاگرام تبدیل به چهره شناخته ‌شده ‌ای شود و از این راه کسب درآمد نماید. کریم ‌پور هم جزو آن دسته از افرادی است که از فضای مجازی به برنامه ‌های صدا و سیما راه پیدا کرد و به برنامه «من و شما» و «ایرانیوم» دعوت شد.

کلیپ های محمدامین کریم ‌پور به دفعات خیلی زیاد دیده شد و در صفحات و کانال ‌های بسیاری هم کپی می ‌شود. بر اساس گفته خود او، تجربه بازیگری نداشته است و فقط در چند کلاس بازیگری حضور داشته است. کریم ‌پور به عنوان نخستین فعالیتش در حوزه بازیگری، در فیلم ویدئویی «سرکوفت» ایفای نقش کرده است که قرار است اوایل دی ‌ماه در شبکه نمایش خانگی پخش ‌شود.

جواد خواجوی

تعداد فالوئر: یک میلیون نفر

جواد خواجوی اصالتاً اهل مشهد می باشد، وی بازیگر تئاتر می باشد و دستی هم بر نوازندگی دارد. ولی هیچ یک از این‌ ها علت معروف شدنش نیست. مردم وی را با پویانمایی و کلیپ هایی که با لهجه مشهدی دوبله می ‌کرد شناختند. لهجه مشهدی و دیالوگ‌ های طنزآمیزی که از طرف شخصیت‌ ها دوبله می ‌کرد، کار جواد خواجوی را از کسانی که به اشکال گوناگون در فضای مجازی کلیپ های طنز انشار می دهند، متمایز کرده بود.

چند کلیپ نیمه ‌سیاسی وی که افرادی نظیر ترامپ و ملکه انگلیس در آن وجود داشتند، باعث معروف تر شدن وی شد. اکنون یک سال می شود که این کلیپ های طنز موجب شده جواد خواجوی دیده شود و صفحه پر بیننده ای داشته باشد. وی اخیراً در مجموعه «سرباز» به کارگردانی هادی مقدم ‌دوست ایفای نقش کرده و برای نخستین بار حضور قاب تلویزیون را تجربه کرده است. جواد خواجوی در این مجموعه با هنرپیشه هایی نظیر آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، اسماعیل محرابی و افسانه کمالی هم بازی شده است.

از من بپرس 2

Recent Posts

سانسور شدن دیالوگ ها در سریال گاندو

سریال گاندو که به تازگی از شبکه سه سیما پخش شده است توانسته است طرفداران…

5 سال ago

نقد و بررسی پول های مشکوک در سینما

در برنامه هفت با اجرای محمد حسین لطیفی موضوع ورود پول های مشکوک در سینما…

5 سال ago

سریال های اپیزودی و پلیسی فراموش شده اند؟

فقدان سریال های اپیزودی امروزه در سینمای ایران بسیار حس می شود و به دنبال…

5 سال ago

بررسی فیلم سینمایی نبات

فیلم سینمایی نبات از جمله ساخته های بلند پگاه ارضی است که در سال های…

5 سال ago

مصاحبه ای با نیما رئیسی درباره حال این روزهای تلویزیون

نیما رئیسی بازیگر توانمند کشورمان است که صدای بسیار خوب او گواه گویندگی وی است…

5 سال ago

آخر هفته با فیلم های سینمایی شبکه های سیما با ما همراه باشید

آخر هفته با فیلم های سینمایی شبکه های سیما همراه باشید در ادامه این مطلب…

5 سال ago