گاف اسکار در واکنش ترامپ

گاف اسکار در واکنش ترامپ

دونالد ترامپ دلیل اشتباهات رخ داده در مراسم اسکار را تمرکز زیاد برگزارکنندگان مراسم بر سیاست هایش میداند

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در بیانیه ای اظهار کرد : واقعا غم انگیز است که برگزار کنندگان مهم ترین اتفاق هنری آنقدر درگیر مسائل سیاسی شده اند که در انتخابات بهترین فیلم دچار اشتباه شوند.

ترامپ قبل از این اعلام کرده بود که مراسم اسکار را نخواهم دید و با این کار خواست که مراسم اسکار را از دید خود کم اهمیت جلوه دهد. رئیس جمهور آمریکا که سیاست هایش در مراسم اسکار 2017 چندین بار توسط مجری ” جیمی کیمل ” مورد انتقاد و تمسخر قرار گرفت براین معتقد است که گاف ایجاد شده در مراسم اسکار از شکوه این مراسم کاسته است.

اتفاقی عجیب در مراسم اسکار

بامداد روز دوشنبه ” وارن بیتی ” و  ” فی داناوی ” مسئول معرفی بهترین فیلم بودند که وقتی به روی سن رفتند فیلم ( لالالند ) را به عنوان برنده معرفی کردند. اما پس از اینکه عوامل فیلم لالالند به روی سن آمدند تا صحبت کنند ناگهان فیلم مهتاب به عنوان بهترین فیلم و برنده اسکار معرفی گردید. عوامل اجرایی معرفی فیلم لالالند به عنوان دریافت کننده جایزه اسکار را یک اشتباه خواندند.

پس از این اتفاق کمپانی ( پرایس واتر هاوس کوپرز ) به برگزار کننده ی اصلی و اسپانسر این مراسم است با انتشار بیانیه ای از عوامل لالالند، مهتاب و از وارن بینی و فی داناون به خاطر این اشتباه معذرت خواهی کرد.

در طول مراسم ( جیمی کمیل ) مجری برنامه چندین بار ( ترامپ ) را مورد تمسخر قرار داد و فعال بودن او در ( توئیتر ) را مورد انتقاد قرار داده و حتی در قسمتی از اجرای برنامه اش در حضور همه توئینی به ترامپ زد و در آن گفت : ” هی ترامپ! بیداری ؟ ” با تمام این انتقادات به ترامپ اما وی هیچ واکنشی نسبت به آن نشان نداد و نظرات خود را به صورت یک مصاحبه اختصاصی منتشر کرد.

ترامپ گفت:

وی در این مصاحبه گفت : به نظره من برگزار کنندگان این مراسم آنقدر مشغول سیاست شده اند که از اجرای درست برنامه باز مانده اند. این اتفاق شکوه جوایز اسکار را کم کرد و این برای من بسیار غم انگیز است. من خودم بارها در مراسم اسکار حضور داشته ام و می دانم که این مراسم چه شکوهی دارد  ولی اسکار 2017 یکی چیزی کم داشت و با این افتضاحی که به وجود آورد زیبایی مراسم را کم کرد.

علت این گاف بزرگ که شاید در تاریخ اسکار کم اتافق افتاده باشد برمیگردد به دادن پاکت اشتباه به ( وارن بیتی ) و فی ( داناوی ). مضنون اصلی این اشتباه بزرگ بیشتر به ( برایان کالینان ) برمیگردد که یکی از شرکای اصلی برگزار کننده ی این جشنواره است.

مدیر شعبه کمپانی آمریکایی ( پرایس واترهاوس کوپرز ) دلیل این اتفاق را اینگونه توضیح داد : کالینان یک پاکت اضافه را برای بهترین بازیگر زن آماده کرده بود که به ( اما استون ) بازیگر نقش اول فیلم لالالند بدهد که همین پاکت اضافه باعث سردرگمی و اشتباه در معرفی فیلم برتر شد. رایان در ادامه گفت ؛ من احساس خیلی خیلی بدی دارم و بسیار ناراحت از این اشتباه هستم. اشتباه من اشتباه همه ی مجموعه ما بود. ما همه ناراحت از این موضوع هستیم. ما اشتباه همان را جبران کردیم و آن را اصلاح نمودیم و مسئولیت آن را بر عهده گرفتیم.

از من بپرس 5

Recent Posts

سانسور شدن دیالوگ ها در سریال گاندو

سریال گاندو که به تازگی از شبکه سه سیما پخش شده است توانسته است طرفداران…

5 سال ago

نقد و بررسی پول های مشکوک در سینما

در برنامه هفت با اجرای محمد حسین لطیفی موضوع ورود پول های مشکوک در سینما…

5 سال ago

سریال های اپیزودی و پلیسی فراموش شده اند؟

فقدان سریال های اپیزودی امروزه در سینمای ایران بسیار حس می شود و به دنبال…

5 سال ago

بررسی فیلم سینمایی نبات

فیلم سینمایی نبات از جمله ساخته های بلند پگاه ارضی است که در سال های…

5 سال ago

مصاحبه ای با نیما رئیسی درباره حال این روزهای تلویزیون

نیما رئیسی بازیگر توانمند کشورمان است که صدای بسیار خوب او گواه گویندگی وی است…

5 سال ago

آخر هفته با فیلم های سینمایی شبکه های سیما با ما همراه باشید

آخر هفته با فیلم های سینمایی شبکه های سیما همراه باشید در ادامه این مطلب…

5 سال ago