#


سریال نوروزی آقاخانی به تدوین رسید

سعید آقاخانی
16 ژانویه 2019 بدون نظر 2413 بازدید

سریال نوروزی آقاخانی به تدوین رسید

 سریال نوروزی سعید آقاخانی به تدوین رسید

 به کارگردانی سعید آقاخانی  تدوین مجموعه نوروزی ( نون خ ) آغاز شده است. سیما فیلم نقل کرد مهدی فرجی تهیه کننده این مجموعه درباره آخرین اتفاقات این مجموعه تلویزیونی که قرار است نوروز امسال روی آنتن شبکه یک سیما به شود گفت : از آنجایی که پخش سریال در نوروز ۹۸ خواهد بود تدوین نیز همزمان با زن توسط شیبان خاقانی شروع شده است.

 ایشان ادامه دادند: تاکنون ۲۰ درصد از تصویربرداری این مجموعه به پایان رسیده است که آذرماه در لوکیشنی واقع در اطراف تهران آغاز شده بود.

 فرجی همچنین درباره محل تصویربرداری سریال (خ نون ) گفت:

گروه تصویربرداری همچنان در اطراف تهران در حال ضبط هستند و در ادامه تصویربرداری به تهران و شهرستان های دیگر برای صحنه های پایانی کار می روند.

 این مجموعه تلویزیونی که شش قسمت ۵۰ دقیقه‌ای به قلم امیر وفایی است ، برای پخش در ایام نوروز ۹۸ از شبکه یک سیما آماده می‌شود.

 در این سریال داستان نورالدین معتمد و امین کشاورزان شهری را روایت می‌کند که به علت مشکلات اقتصادی شریک تجاری ایشان فوت می کند و به همین علت دچار مشکلات زیادی می‌شود.

 فریده سپاه منصور/ علی صادقی/ حمیدرضا آذرنگ/ سیروس میمنت/ نعیمه نظام دوست/ هومن حاج عبداللهی/ پاشا جمالی/ علی صالحی/ وحید قاضی زاهد/ هدیه بازوبند/ نسرین مرادی/ شیدا یوسفی و… از جمله بازیگران این سریال هستند که به زودی دیگر بازیگران شناخته شده ای نیز به این مجموعه خواهند پیوست.

 سعید آقاخانی که کارگردانی این مجموعه را برعهده دارد پیش از این در تلویزیون کارگردانی سریال های زن بابا/ خوش نشین ها/ عید امسال/ دزد و پلیس/ نقطه سر خط/ بیمار استاندارد/ روزهای بد به در/ خروس/ راه در رو/و  شب عید را بر عهده داشته است.

 سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از:

 هادی اعتمادی مجد: مشاوره رسانه ای/ کوروش مجید لعل سنجیان : مدیر تدارکات/ مصطفی تنابنده : دستیار کارگردان/ پگاه ترکی :طراح لباس/ کوروش جوان : عکاس/ محمدرضا دلنوازی : دستیار تولید/ عباس عباسی : طراح گریم/ محمد شاهوردی : صدابردار/ امین جهانی : طراح صحنه/ امیر معقولی : مدیر تصویر  و حسن مصطفوی: مجری طرح

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *