#


سعید آقاخانی به طنز معروف ( پایتخت 5 ) پیوست

سعید آقاخانی به طنز معروف ( پایتخت 5 ) پیوست
10 ژانویه 2017 بدون نظر 2303 بازدید

سعید آقاخانی به طنز معروف ( پایتخت 5 ) پیوست

ورود سعید آقاخانی به سریال پایتخت 5

سعید آقاخانی بازیگر معروف در سریالهای طنز به مجموعه ی ( پایتخت 5 )  ” سریال پایتخت 5 ” به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوریان پیوست.
سعید آقاخانی و بهرام افشاری به سریال ( پایتخت 5 ) پیوستند. بهرام افشاری در سری دوم این سریال با سیروس مقدم همکاری داشته ولی سعید آقاخانی برای اولین بار است که با این مجموعه همکاری دارد.
این سریال در ابتدای اسفند ماه در شهر آتن و نیکوزیا با اغلب بازیگران اصلی این سریال کلید میخورد و محسن تابنده به عنوان نویسنده مشغول نگارش سیناپس اولیه برای تولید قصه ای متفاوت است.
لوکیشن های ( پایتخت 5 ) در دریا، اسکله، بازار های سنتی و قدیمی و .. ست که غیر از شهر های آتن و نیکوزیا با بقیه ی لوکیشنها در تهران و علی آباد فیلم برداری شده است.
فصل های پیشین این سریال به مناسبت نوروز و ماه رمضان از شبکه ی یک سیما به روی آنتن رفته بود و به قرار است که فصل پنجم آن نیز از همین شبکه در ماه رمضان امسال به روی آنتن می رود.
در این فصل از سریال پایتخت، محسن تابنده، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، احمد مهران فر، نسرین نصرتی، محمدرضا علیمردانی، هومن حاجی عبداللهی و … به ایفای نقش می پردازند.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *