#


توصیه هایی در مورد آرایش دانشجویی

آرایش دانشجویی
19 سپتامبر 2017 يك نظر 1019 بازدید

توصیه هایی در مورد آرایش دانشجویی

توصیه هایی در مورد آرایش دانشجویی

ما می خواهیم در این مقاله به دانشجویان و دختران جوان پیشنهادی بکنیم که اگر اصول آرایش را رعایت کنند پوست شان دچار پیری زود رس نمی شود و از زشت شدن چهره شان جلوگیری می کند و چهره شان را طبق سلیقه جامعه و موقعیتی که در آن هستند زیبا می کند. مخاطب خاص این موضوع دختران جوان و دانشجویانی هستند که به آرایش علاقه دارند پس این مطلب را تا انتها بخوانید تا چهره ای ساده و طبیعی را به همراه داشته باشید.

باید لوازم آرایشی کنارم باشد.

طبق گفته ی روانشناسان کسانی که آرایش غلیظ می کنند اعتماد به نفس پایین تری دارند. مانند کسانی که خجالتی هستند و آرایشی را استفاده می کنند که فکر می کنند به آن ها شخصیت بیشتری می دهد.

آرایش دانشجویی

آرایش دانشجویی

چند نکته برای داشتن یک آرایش ساده دانشجویی

– کرم پوشاننده دانشجویی

اگر دوست دارید آرایشی انجام دهید که مطابق با موقعیت تان باشد به شما پیشنهاد می کنیم که در صورت تان الکی دنبال عیب نگردید سعی کنید از زیبا بودن پوست و لطیفی آن لذت ببرید. وقتی که شما دانشجو هستید و در سن 20 سالگی به سر می برید شاید با جوش هایی که در جوانی می زنید مشکل داشته باشید. در کل جوش در هر سن و سالی برای آدم مشکل ساز است. اگر شما جزو آن کسانی هستید که از جوش های صورت و قرمز پوست رنج می برید باید زاهی را پیدا کنید که آن ها را بپوشاند. سعی کنید از پوشانده ای استفاده کنید که هم رنگ پوست تان است و باعث می شود که لکه ها و جوش های صورتتان پوشیده شوند.

توصیه ما به شما این است که از پوست تان در برابر تابش نور آفتاب مراقبت کنید و از کرم هایی که مخصوص آفتاب هستند استفاده کنید. شما در این سن به کرم های پوشش دهنده سنگین نیازی ندارید. ولی اگر شما دوست دارید که لکه ها و جوش های صورت تان را محو کنید باید از پودرهای صورت، مرطوب کننده هایی که حاوی رنگدانه و ضد آفتاب هستند و پوشش دهنده هایی که مناسب و دوکاره هستند یعنی هم لکه و جوش ها را پوشش می دهند و هم اینکه قرمزی پوست را محو می کنند به کار ببرید.

– کرم آرایشی دانشجویی

چنانچه شما در سنی به سر می برید که هنوز جوش های غرور جوانی بر روی پوشت شما به چشم می خورد و قصد دارید که با کرم پودر و پنکیک روی آن ها را پوشش دهید و بخواهید پوست تان را صاف نشان دهید به شما پیشنهاد می کنیم که از ضدآفتاب هایی که دارای کرم پودرهستند و مختص پوست تان (چرب، خشک و مختلط) می باشند را استفاده کنید. درست است که شما با زدن کرم پودر و یا پنکیک پوست تان را صاف می کنید ولی با گذشت زمان و فقط تا سه یا چهار سال آینده پوست شما این زیبایی را از دست می هد و شروع به شل شدن و پیری زودرس می شود. بنابراین ما به شما توصیه می کنیم که از کرم پودر و پنکیک استفاده نکنید و فقط برای پوشاندن جوش های صورت تان از یک کرم ضد آفتاب خوب استفاده کنید.

– نحوه ریمل زدن دانشجویان

پیشنهادی که می توانیم به شما بکنیم این است که برای چشم های خود از ریمل هایی استفاده کنید که درون آن خرده مژه نداشته باشد و برای زدن آن چند بار آهسته روی مژه های بالا بکشید.
اگر شما دوست دارید که از خط چشم استفاده کنید بهتر است که یک خط نازک پشت چشمان تان بکشید و سعی کنید که این خط از چشم تان بیرون نزند، اینگونه یک فرم طبیعی به چشمان تان داده اید. کشیدن خط چشم در زیر چشم برای محیط های آموزشی هرگز گزینه مناسبی نمی باشد.

آرایش دانشجویی

آرایش دانشجویی

– نحوه سایه زدن دانشجویی

ما به شما پیشنهاد می کنیم که از سایه استفاده نکنید چون بعضی از سایه ها باعث می شود که چشم ها ریزتر به نظر برسند. شما می توانید به جای سایه از مدادهای رنگی مطابق با پوست تان خیلی کم و ملایم به جای خط چشم بکشید که همراه ریمل چشم های تان را زیبا نشان می دهد. اگر شما از سایه استفاده کنید چهره ای بسیار زنانه خواهید داشت. سعی کنید از آرایش های تند و سایه های تیره و پر رنگ هرگز استفاده نکنید.

حلقه های سیاه اطراف چشم

حلقه های سیاه در هر سنی دور چشمان شما به وجود می آیند فرقی نمی کند که شما 20 سالتان باشد یا 50 سال. اگر می خواهید آن ها را بپوشانید از پوشش دهنده هایی که برای دور چشم است به کار ببرید. یک نکته را همیشه به یاد داشته باشید که برای دور چشم از پوشش دهنده های سبک و یک یا دو درجه روشن تر از پوست تان استفاده کنید. برای استفاده از این پوشانندها کافیست فقط یک لایه از آن به دور چشم های تان بزنید.

رنگ موی دانشجویی

رنگ موهای شما اگر همان طبیعی و یک دست باشد بیشتر جذاب است تا کسانی که موهای خود را هایلایت و لولایت می کنند. ولی به دلیل عجول بودن دختران جوان برای هر چه زودتر زیا شدن شان باعث می شود که از شکل طبیعی خود بیرون بیایند و مجبورشان می کند که بر سر موهای خود بلایی بیاورند که دیگر راه پشیمانی نداشته باشند. اگر موهای تان هر چه زودتر رنگ شود باعث می شود که زودتر بریزد و سفید شود.

رژگونه دانشجویی

کافیست برای زیباتر شدن چهره تان از یک لایه کرم پودر صورتی یا کرمی استفاده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *