#


ترفندهای انتخاب عطر و ادکلن

خوش بو کننده عالی برای خوش سلیقه ها
26 می 2017 بدون نظر 891 بازدید

ترفندهای انتخاب عطر و ادکلن

ترفندهای انتخاب عطر و ادکلن

یکی از ترفند ها و مهارتهای جذابیت استفاده درست از عطر و ادکلن است.بوی خوش همه را جذب میکند.در این مطلب می خواهیم ایده ها و ترفند های مختلف مجذوب کردن حس بویایی مردها را به شما آموزش دهیم.

عادات فردی همسرتان را در مورد بوها واکاوی کنید:

برای اینکه بفهمید مرد شما چه بویی را بیشتر دوست دارد به جزییات زندگی روزمره اش دقت کنید. ببینید برای شستن لباسهایش از چه پودری استفاده می کند؟برای تمیز کردن دستهایش از چه صابونی استفاده میکند؟ و آیا آنها را به خاطر بویشان انتخاب کرده یا اصلاً بوی آنها برایش مهم نیست؟حمام خانه بهترین نقطه برای پیدا کردن بوهای مورد علاقه اوست.

صابون و شامپوو کرم مرطوب کننده اش را بو کنید. آیا بوی خاصی را پیدا می کنید که در همه آنها مشترک باشد؟ افترشیو یا ادکلنش هم می تواند روشن ترین نشانه بوهایی باشد که دوست دارد. اگر او از این بو برای روی صورت و بدنش استفاده می کند، پس مطمئناً این بو اهمیت ویژه ای برایش دارد.با دقت به اولویت ها و علایق بویایی طرفتان مطمئن باشید که نتیجه خوبی عایدتان خواهد شد.

خرید عطر و ادکلن

در هنگام خرید عطر یا ادکلن باید دقت کنید که قواعد وشرایطی را رعایت کنید تا اگر خواستید برای حضور در مکان ها و شرایط مختلف از عطر استفاده کنید مرتب به نظر بیایید.

عطر مخصوص محافل رسمی:

اگر میخواهید براي محافل رسمي از عطر استفاده کنید بهتر است از عطرهاي تلخ، گرم، شيرين و تند استفاده کنید.به عطرهايي که معمولاً بوي شکلات و ميوه هاي تابستاني را ميدهند عطرهاي شيرين و گرم مي گويند و به عطرهايي هم که از اسانس ريشۀ درختان و ادويه هاي تند شرقي درست شده اند عطرهاي تلخ می گويند.

عطر مخصوص محافل دوستانه:

فراموش نکنید که عطرهايي که در مجالس دوستانه باید استفاده کنید از نوع عطرهاي سرد و ترش هستند چرا که این عطرها حس طراوت و آرامش شادابی و جوانی را به شما منتقل مي کنند.محسوس ترین بوهای سرد عطر ترش مرکبات مي باشد.در فصل زمستان نیز باید از عطرهاي سنگيني مثل عطرهاي تلخ وتند استفاده کنيد.لازم به ذکر است که در اين فصل به علت پایین بودن دما، ماندگاري عطرها بيشتر است.

نکات کلیدی دیگر در خرید عطر:

• هنگام امتحان کردن عطر آن را روی پوست یا لباس خود زده و ده دقیقه صبر کنید سپس آن را استشمام کنید تا بوی واقعی و رایحه اصلی عطر را حس کنید.

• شیشه عطر را در محل گرم و همچنین زیر نور آفتاب قرار ندهید. چون تابش آفتاب و گرم شدن باعث تغییر رایحه می‌شود. بهتر است آن را در جعبه و در محلی خنک و تاریک نگهداری کنید.

• بهترین عطرها هم تمام روز را دوام نمی‌آورند و باید هر سه تا چهار ساعت یکبار تجدید شوند .

• بهتر است عطری که در روز استفاده می‌کنید با عطری که در شب استفاده می‌کنید متفاوت باشد.

• اگر می خواهید ماندگاری عطرتان بیشتر شود. آن ها را در حمام یا دستشویی یا جای گرم نگهداری نکنید. گرما، رطوبت و نور موجب شکسته شدن مولکول های عطر و کم شدن کیفیت و ماندگاری آن می شود. در عوض آن ها را در جای خنک و خشک مثل میز آرایش خود نگهداری کنید.

• بعد از اسپری کردن عطر روی مچتان آن را تر نکنید. اگر مچ ها را بهم بمالید موجب از بین رفتن سریع تر عطر و تبخیر آن می شود.

• روی سطح کمد دراور لباس هایتان را با دستمال کاغذی پر کرده و سپس روی آن را معطر کنید.با این روش لباس های شما همیشه خوشبو خواهند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.