#


زمانی که برای برقراری رابطه جنسی آمادگی ندارید با روش های زیر به همسرتان بگویید

4 دسامبر 2017 بدون نظر 1453 بازدید

زمانی که برای برقراری رابطه جنسی آمادگی ندارید با روش های زیر به همسرتان بگویید

زمانی که برای برقراری رابطه جنسی آمادگی ندارید با روش های زیر به همسرتان بگویید

وقتی که شما خسته هستید و تمایلی به برقراری رابطه جنسی نارید، چگونه می توانید طوری به همسرتان بگویید که باعث ناراحتی او نشود؟ آیا برقراری رابطه جنسی هر زمان که همسرتان می خواهد باید با اجبار قبول کنید؟

به چه طریقی می توانیم به همسرمان بگوییم که آمادگی برقراری سکس را نداریم؟

ممکن است احساس کنید که آمادگی برای برقراری رابطه جنسی با همسرتان ندارید این کاملا قابل درک است زیرا از صبح که بیدار شده اید حتی زمانی هرچند کوتاه هم برای استراحت نداشته اید و تا شب به طور مداوم به کار کردن و همین طور بچه داری مشغول بوده اید به همین دلیل آخر شب با کلی خستگی که داری باز هم همسرتان می خواهد با شما سکس کند.

در این زمان که شما هیچ آمادگی جسمی و روحی برای برقراری یک رابطه لذت بخش ندارید چگونه می توانید بیان کنید؟ ما در این مطلب در مورد راهکار هایی را بیان کردیم. گروهی هستند که فکر می کند هر زمان که همسر بخواهد باید با او رابطه برقرار کرد و برایشان اهمیت ندارد که کسی که خسته است و آمادگی لازم را ندارد نمی تواند رابطه لذت بخشی را برقرار کند . در مقابل چنین گروهی افرادی هستند که نظرشان این است  زمانی که خسته هستید و آمادگی برقراری رابطه جنسی را ندارید مجبور به برقراری رابطه نیستید، ولی ما قصد داریم در این مطلب روش هایی را به شما معرفی کنیم که بتوانید به آسانی در این رابطه با همسر خود صحبت کنید که همسرتان هم ناراحت نشود.

برقراری رابطه جنسی

1-در مورد رابطه جنسی با همسر خود صادق و روراست باشید

گاهی اوقات که مشکلی برای تان پیش آمده مثل اینکه بی خواب شده اید، سر درد شدید دارید، یا دچار ضربه روحی شده اید و تمایلی به برقراری رابطه جنسی و سکس ندارید. بهتر است در چنین موقعی با همسر خود صادقانه حرف بزنید که به چه دلیل آمادگی ندارید. به همسرتان بگویید که عاشقش هستید و از او هیچگونه دلخوری ندارید و این عدم آمادگی اصلا مربوط به او نمی شود. حتی برای اینکه او را خوشحال کرده باشید زمانی را تعیین کنید که بتوانید هم جبران کرده باشید و هم او متوجه شود که شما هیچ گونه نیت بدی نداشته اید.

همچنین اگر مشکلی در زندگی تان ایجاد شده که موجب شده است که شما میل و رغبتتان را نسبت به برقراری رابطه جنسی از دست داده اید در این باره با همسرتان صحبت کنید.

2-زمانی که به برقراری رابطه جنسی تمایل دارید درخواستش را رد نکنید

مواقعی که می توانید رابطه جنسی برقرار کنید حتی اگر هم احساس می کنید برای نزدیکی آمادگی ندارید باز هم سعی کنید درخواست رابطه جنسی همسرتان را رد نکنید. زمان هایی که تنها به خاطر انجام کارهای خانه و بچه داری کمی خسته هستید در این موارد نیز مناسب ترین راه این است که تن به برقراری رابطه بدهید.

3-خودتان را آماده برقراری رابطه جنسی نشان دهید

زنی می گوید، هر زمان که شوهرش درخواست رابطه جنسی می کند در خواستش را رد نمی کند، چون نظرش این است که نیاز های جسمی همسرش از خودش بیشتر است. پس زمان هایی که هیچ آمادگی برای برقراری رابطه جنسی ندارد چه می کند؟ در چنین مواقعی یک لیوان از نوشابه های انرژی زا می نوشد و خود را آماده رابطه جنسی نشان می دهد. او چنین می گوید که بیشتر اوقات از انجام رابطه جنسی لذت می برد.

چنانچه فکر می کنید این تظاهر باعث احساس گناه در شما می شود فقط به این فکر کنید که چه کار هایی برای فرزندانتان انجام داده اید پس کاری را که الان قبول کرده اید که علی رغم میل خود انجام دهید، تنها زمانی که عشق و علاقه بین دو طرف باشد امکان پذیر است.

برقراری رابطه جنسی

4-به خاطر زندگیتان فداکاری کنید و قبول کنید

تحقیقات انجام شده در این زمینه نشان می دهد که زن و شوهر هایی که رابطه جنسی منظمی دارند در زندگی سرحال تر و شادتر هستند. در مجله نیویورک تایمز گزارشی منتشر شده که در آن دنیس دانلی محققی که در این موارد تحقیقاتی انجام داده و می گوید: زوج هایی که نزدیکی بیشتری دارند نسبت به زوج هایی که دفعات کمتری رابطه جنسی برقرار می کنند شادتر هستند. پس به این نتیجه می رسیم که زمانی هم که هیچ آمادگی برای برقراری رابطه جنسی ندارید اگر به این فکر کنید که می توانید با داشتن نزدیکی زندگی شاد تری داشته باشید خودبخود میل و رغبتتان برای برقراری رابطه جنسی بیشتر می شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.