#


چه زمان هایی باید رابطه جنسی متوقف گردد؟

3 اکتبر 2018 بدون نظر 1681 بازدید

چه زمان هایی باید رابطه جنسی متوقف گردد؟

رابطه جنسی را در این مواقع متوقف کنید

رابطه ی جنسی صحیح و اصولاً منظم تأثیر خیلی خوبی را بر سلامت جسم و روان زن و شوهر می گذارد و زندگی مشترک بین آن ها را گرم و صمیمی می کند ولی گاهی اوقات مشکلاتی در زمان یا پس از رابطه ی جنسی اتفاق می افتد که بهتر است رابطه جنسی را متوقف کنیم.

رابطه جنسی

انجام یک رابطه درست و سالم جنسی برای سلامتی زن و شوهر خیلی اهمیت دارد ولی در بعضی مواقع مسائل نگران کننده ای در رابطه با رابطه جنسی وجود دارد که باعث بیماری های روحی و جسمی زوجین می شود و ما را مجبور می سازد تا این رابطه را متوقف کنیم. در این مطلب شما را با مسائلی که موجب می شوند رابطه جنسی را متوقف کنیم آشنا می سازیم.

سردرد

شماری از افراد در زمان رابطه یا بلافاصله پس از انجام رابطه جنسی به دلیل رها شدن هورمون آدرنالین که باعث افزایش خون می شود، سردرد می گیرند. سردردهای بعد از رابطه جنسی در آقایان بیشتر از زنان شایع است، به صورتی که بررسی ها نشان می دهند یک نفر از صد نفر در حین رابطه جنسی به سردرد دچار می شود.

بعضی از این سردردها پیش زمینه ای برای بروز سکته مغزی یا آنوریسم می باشند، بر همین اساس بهتر است زمانی که به سردرد ناگهانی و شدید و طولانی دچار شدید حتماً به پزشک مراجعه نمایید تا علت را پیدا کنند و شما را درمان نمایند.

حساسیت بیش از حد به مایع منی

تعدادی از افراد حساسیت زیادی به مایع منی دارند که این شرایط به سندرم بیماری بعد از ارگاسم شناخته می شود و علامت هایی مانند تب، آبریزش بینی و ناراحتی معده را شامل می شود. اصولاً این علامت ها یک روز بعد از مقاربت به وجود می آید و دلیل بروز این حساسیت هم این می باشد که بدن پروتئین مایع منی را به عنوان آنتی ژن مهاجم می شناسد و باعث می شود سیستم ایمنی بدن به آن حمله کند.

جهت درمان این حساسیت به زمان زیادی لازم دارید و داروهای ضد التهاب می توانند کمک خوبی به شما کنند. این حساسیت فقط در زنان به وجود نمی آید و امکان دارد بدن مردان هم در برابر مایعات واژن زنان از خود حساسیت نشان دهند، البته این حساسیت در مردان زیاد شدید نیست.

به چه دلیل باید رابطه جنسی در این شرایط کنار گذاشته شود؟

افسردگی

شماری از افراد پس از انجام رابطه جنسی احساس افسردگی می گیرند در صورتی که این رابطه باید سرحالی و آرامش را به دنبال داشته باشد. دلیل افسردگی پس از رابطه جنسی می تواند نارضایتی از ارتباط جنسی و ارضا نشدن خواسته های هر کدام از طرفین باشد که بهتر است این افراد در خصوص مسائل جنسی با شریک زندگی خود حرف بزنند و خواسته های خود را بگویند.

کسانی که دچار افسردگی پس از رابطه جنسی می شوند با داروهای ضد افسردگی تا اندازه ای درمان می شوند ولی این داروها عوارضی همچون به تاخیر افتادن انزال و پایین آمدن میل جنسی را در پی دارند. افسردگی پس از رابطه جنسی به عنوان بی قراری پس از رابطه می شناسند و این اتفاق برای زنان بیشتر از مردان به وجود می آید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.