#


نکاتی در مورد قبل و بعد از رابطه زناشویی

30 سپتامبر 2018 بدون نظر 1865 بازدید

نکاتی در مورد قبل و بعد از رابطه زناشویی

رفتن به دستشویی قبل از رابطه زناشویی چه عوارضی دارد؟

رابطه جنسی میان زن و شوهر خیلی بزرگ تر از چیزی که شما فکر می کنید است و از نظر سلامت جسم و روح نقش مهمی را می تواند داشته باشد. زن و شوهر برای کیفیت روابط جنسی می بایست پیش از آغاز آن کارهایی را انجام دهند که اثر روحی خیلی خوبی برای آنان دارد، ما در این قسمت از سلامت جنسی قصد داریم موضوعی مهم در مورد کارهای پیش از رابطه جنسی را عنوان کنیم که موجب حفظ سلامت جنسی خواهد شد، بر همین اساس دانستن این اقدامات بهداشتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

پیش از رابطه جنسی انجام این کار ممنوع

  1. یکی از اقداماتی که زنان پیش از رابطه جنسی برای نگرفتن بیماری های عفونی ناحیه تناسلی انجام می دهند ادرار کردن و یا خالی نمودن مثانه است. شمار زیادی از زنان بر این باورند که این کار قبل از رابطه جنسی ،از عفونت ناحیه تناسلی جلوگیری می کند ولی تحقیقاتی که به تازگی انجام شده است ثابت می کند که ادرار کردن قبل از رابطه زناشویی یکی از مهم ترین اشتباهات شایع زنان است.
  2. زنان پیش از برقرار کردن ارتباط جنسی برای حفظ سلامت جنسی و جلوگیری از به وجود آمدن عفونت تناسلی نباید مثانه خود را خالی کنند چون این عمل موجب این می شود که باکتری به آسانی از راه واژن به مجاری ادراری راه پیدا کند.
  3. بهتر است به جای ادرار کردن پیش از رابطه زناشویی این کار را به پس از این رابطه موکول کنیم تا اگر عفونتی هم باشد با ادرار از ناحیه تناسلی بیرون رود.

جلوگیری از عفونت زنانه در رابطه زناشویی با این روش

بعضی از افراد جهت جلوگیری از بارداری از دیافراگم استفاده می کنند ولی بهتر است بدانند که استفاده از این کار برای جلوگیری از بارداری احتمال بروز بیماری های عفونی ناحیه تناسلی را بالا می برد چون در این وضعیت دیافراگم به مثانه فشار می آورد و مانع از تخلیه کامل مثانه می شود، با توجه به این بهتر است برای پیشگیری از بروز عفونت زنانه در رابطه جنسی از این روش جلوگیری از بارداری استفاده نکنید و شیوه های دیگر را تست کنید.

از کارهای دیگری که باعث به وجود آمدن عفونت دستگاه تناسلی زنان می شود، استفاده از ژل لوبریکانت یا کاندوم هایی است که به این ژل آغشته می باشند ، البته این روان کننده موجب تحریک بیشتر در رابطه جنسی می شود ولی مناسب تر است به جهت پیشگیری یاز بروز عفونت زنانه در رابطه جنسی این ژل را استفاده نکنیم و از کاندوم هایی که بدون روان کننده هستند استفاده کنیم.

اقدامات مهم پیش از رابطه جنسی برای زنان

  1. ادرار کردن باعث کمتر شدن عفونت های دستگاه تناسلی زنان می شود بر همین اساس برای بیشتر شدن ادرار می بایست آب بیشتری بخورید و هیچ وقت بدن تان را بدون آب نگذارید.
  2. به محض این که حس کردید باید ادرار کنید حتماً به دستشویی بروید و هیچ وقت ادرار خود را نگه ندارید.
  3. ناحیه تناسلی تان را زیاد نشویید.

جلوگیری از بوی ناخوشایند واژن

برای این که از بوی ناخوشایند واژن خلاص شوید مقدار کمی سرکه سیب یا جوش شیرین را در وان حمام اضافه کنید و با آب مخلوط نمایید و به مدت پانزده دقیقه در آن بنشینید . این کار موجب می شود که واژن هیچ وقت بوی ناخوشایند ندهد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.