مجله زناشویی

وب سایت از من بپرس

پرتال جامع و مجله زندگی

از من بپرس بانک اطلاعاتی جامع و بروزی است که میتوانید در مورد موضوعات مختلفی مانند سلامت، مد، فرهنگی و هنری، ماشین، زناشویی و…اطلاعات مفیدی کسب کنید.این پرتال شامل  پرتال های زیر می باشد.

هنر

در این سایت شما میتوانید از آخرین خبرها و اطلاعات فرهنگی و هنری مربوط به سینما و بازیگران و تئاترو ادبیات و… آگاه شوید.

سلامت

در این سایت شما میتوانید از آخرین خبرها و اطلاعات حوزه پزشکی و سلامت، انواع بیماری ها و دارو های مختلف و… آگاه شوید.

مد و پوشاک

در این سایت شما می توانید از جدیدترین و جذاب ترین های دنیای مد باخبر شوید و اطلاعاتی در مورد پوشاک، استایل، مد، زیبایی و.. بدست آورید.

ماشین

در این سایت شما می توانید از جدیدترین و بروزترین اخبار مرتبط با دنیای ماشین ، مقایسه بین خودرو ها و نقد و بررسی انواع خودروهای داخلی و خارجی آگاه شوید.

زناشویی

دکوراسیون

این سایت به شما کمک میکند تا دکوراسیون و لوازم خانگی خود را بطور بی نظیری انتخاب کنید و اطلاعات مورد نیاز را در این موارد داشته باشید.

مادر و کودک

در این سایت شما میتوانید از آموزش های لازم در ارتباط با دانش مورد نیاز مادران در مقابل فرزندان آگاه شوید و از بهترین روش ها برای رفتار با کودکان آگاه شوید.

دیجیتال

در این سایت شما میتوانید از آخرین خبرها و اطلاعات تکنولوزی و دنیای فناوری ،موبایل، کامپیوتر،فن آوری های روز دنیا و… آگاه شوید.

آشپزی

در مجله از من بپرس آشپزی، آموزش آشپزی و دستور پخت انواع غذاها را می توانید آموزش ببینید و اطلاعاتی در این مورد پیدا کنید.

خانه داری

در مجله خانه داری میتوانید مطالب مفیدی در مورد نگهداری لوازم خانگی و هرآنچه که میتواند برای خانه داری مورد نیاز باشد را بیاموزید.