#


متوسط اندازه آلت تناسلی چقدر می باشد ؟

3 آگوست 2017 بدون نظر 1153 بازدید

متوسط اندازه آلت تناسلی چقدر می باشد ؟

بسیاری از محققان علمی سعی کرده اند به این پرسش پاسخ دهند که مردان (و زنان) در سراسر جهان اطلاعات واضح و روشن را می خواهند

 

متوسط اندازه آلت تناسلی چقدر می باشد ؟

ما شما را با واقعیات مربوط به تمام مطالعات علمی انجام شده در مورد اندازه آلت تناسلی ارائه می دهیم تا زمانی که شما خواندن این مقاله را تمام کرده اید احساس رضایت می کنید که پاسخ دقیق تر به این سوال دارید. و شاید شما در مورد اندازه خود و یا آلت تناسلی شریک زندگی تان مطمئن باشید.

یافته های منتشر شده اغلب با اطلاعات پس زمینه درباره نگرانی های گسترده مردان درباره اینکه آیا آلت تناسلی آنها به اندازه کافی بزرگ است یا نه، و اگر شرکای جنسی راضی باشند، معرفی می شود. پس حقیقت چیست؟

با توجه به گستردگی پورنوگرافی رایگان و به راحتی قابل دسترسی و افزایش بازاریابی تهاجمی توسط شرکت هایی که از طریق استفاده از گسترش دهنده ها و بزرگ کننده ها امید بیشتری نسبت به آلت تناسلی بزرگ دارند، آسان است که ببینیم که چرا حقیقت در مورد طول و ضخامت دستگاه تناسلی مرد ممکن است مبهم شده باشد.

پس شاید تعجب نکنید که محققان همواره متوجه می شوند که مردان اضطراب خود در مورد آلتشان ابراز می کنند.

حقایق سریع در مورد اندازه آلت تناسلی متوسط

در اینجا برخی از نکات کلیدی در مورد اندازه آلت تناسلی متوسط است. جزئیات بیشتر و حمایت از اطلاعات در مقاله اصلی است.

در حالی که 85 درصد از زنان ممکن است با اندازه و نسبت آلت تناسلی شریک زندگی خود راضی باشند، مردان نسبت به خود کمترمطمین اند.
تا حدود 45٪ مردان معتقدند که آلت تناسلی کوچک دارند.
در طول مطالعات، طول سست آن از 7 تا 10 سانتیمتر (2.8 تا 3.9 اینچ) است.
محیط پیرامون / قطر متوسط از 9 تا 10 سانتیمتر (3.5 تا 3.9 اینچ)است.
طول راست به طور متوسط 12 تا 16 سانتیمتر (4.7 تا 6.3 اینچ) است.
محدوده راست حدود 12 سانتیمتر (4.7 اینچ) است.

چه اندازه آلت تناسلی مرد کوچک است؟

شاید بهترین اندازه گیری از آنچه که به اندازه یک آلت تناسلی کوچک در نظر گرفته شده است، توسط آستانه استفاده شده توسط پزشکان است. آنها می توانند تشخیص دهند که نیازی به افزایش دهنده آلت تناسلی است یا خیر.

محققانی که در مجله ارولوژی منتشر شده اند، اندازه آلت تناسلی مرد 80 مرد “که از نظر فیزیکی سالم بودند” را اندازه گیری کردند، ابعاد آلت تناسلی را قبل و بعد از نعوظ ناشی از دارو اندازه گیری کردند.

بعد از پیدا کردن اندازه متوسط، آنها نتیجه گرفتند:

“فقط مردان با طول کمتر از 4 سانتیمتر (1.6 اینچ) یا طول کشیده یا راست از کمتر از 7.5 سانتیمتر (3 اینچ) باید کاندید شوند تا افزایش دهنده طول آلت تناسلی را در نظر بگیرند.”

چه اندازه عادی یا متوسط آلت تناسلی است؟

در پژوهش مجله ارولوژی، محققان در میان گروهی از 80 مرد نتایج زیر را یافتند:

اندازه آلت تناسلی به طور متوسط 8. 8 سانتیمتر (3.5 اینچ) هنگامی که در حالت سست است
اندازه آلت تناسلی به طور متوسط 12.9 سانتی متر (5.1 اینچ) در حالت کشیده است.

این مطالعه همچنین نشان داد که اندازه آلت تناسلی سست مستقیما با اندازه آلت تناسلی کشیده خود ارتباط ندارد، به این معنی است که مردانی که آلت تناسلی سست متفاوفتی دارند، در حالی که کشیده ممکن است دارای آلت تناسلی مشابه داشته باشد. همچنین بین سنین مردان و اندازه آلت تناسلی رابطه ای وجود نداشت.

تحقیق برای تعیین اندازه آلت تناسلی به طور متوسط شامل یک مطالعه منتشر شده در ژانویه سال 2014 است که بیش از 1600 مرد آمریکایی را مورد بررسی قرار داده است، اگر چه اندازه گیری های فیزیکی مستقل انجام نشده است.

در عوض، مطالعه بر اندازه گیری های مردان اندازه آلت تناسلی متکی بود. با این حال، گزارش ها ممکن است نسبتا قابل اعتماد در نظر گرفته شوند؛ زیرا مردان باید به اندازه کافی برای مقابله با اندازه گیری های خود گزارش داده شوند، به این معنی که هر گونه عدم اشتباه منجر به پیشگیری های نامناسب می شود.

در این مطالعه اندازه آلت تناسلی به طور متوسط به شرح زیر است:

اندازه متوسط آلت تناسلی مردانه 14.2 سانتی متر (5.6 اینچ)است.
متوسط محیط آلت تناسلی راست 12.2 سانتی متر (4.8 اینچ) است.

محققان اعلام کردند که ابعاد آلت تناسلی مردانه خود گزارش شده با یافته های مطالعات دیگر سازگار است. مطالعات آنها به این نتیجه رسیده است که ابعاد دقیق نعوظ را می توان تحت تأثیر روش تحریک قرار داد.

اندازه آلت تناسلی – به نظر می رسد که زنان نسبت به مردان کمتر از آن ها اهمیت می دهند

نگرانی های مردانه در مورد اینکه آیا اندازه آلت تناسلی به خواست های زنان پاسخ می دهد، به نظر می رسد بسیار بی مورد است. نگرانی بی موردی در مردان وجود د ارد که فکر می کنند دارای آلت کوچکتری نسبت به دیگران هستند.

 

بنابراین مشاهده آلت تناسلی خود را از این دیدگاه و شاید آن را با سایر پدیده های مردانه از منظر دیگر مقایسه کنید، بنابراین ممکن است ایده های کاذب اندازه آلت تناسلی را تقویت کنید. اما آیا زنان دارای ادراک قابل اعتمادتری هستند؟

یک مطالعه که در مجله ی بین المللی اورولوژی بین المللی منتشر شده است، در حالی که اکثر زنان، حدود 85 درصد از آنها نسبت به اندازه و نسبت آلت تناسلی همسرشان راضی بودند، مردان کمتر از خودشان مطمئن بودند.

تقریبا نیمی از مردان در این مطالعه (45٪) معتقد بودند که آلت تناسلی کوچک دارند – با این حال محققان گزارش دادند اندازه کوچک آلت تناسلی واقعا نادر است.

 

بر اساس یک مطالعه، در حالی که بیشتر نگرانی های مردان نسبت به طول مرکز اندازه آلت تناسلی در طول زنان است، بیشتر زنان علاقه مند به عرض هستند.

مطالعه 50 نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در مقطع کارشناسی نشان داد که عرض استخوانی برای رضایت جنسی بیشتر از طول آلت تناسلی است.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.