#


روش هایی برای دیر ارضا شدن

30 سپتامبر 2018 بدون نظر 3461 بازدید

روش هایی برای دیر ارضا شدن

چه راه هایی برای دیر ارضا شدن مردان وجود دارد؟

ازمشکلات رایج جنسی مردان انزال زودرس است که اثرات خوبی بر زندگی زناشویی افراد ندارد، هر قدر ارتباط  جنسی زن و شهر با کیفیت بالاتر و لذت بخش تر باشد، نشاط و روحیه آن ها هم در زندگی روزمره بالاتر می رود. به همین ترتیب رابطه جنسی نباید کوتاه و تنها در حد برطرف کردن نیاز غریزی انجام پذیرد و باید بدانیم چه راه هایی برای دیر ارضا شدن وجود دارد . طولانی و با کیفیت بودن رابطه جنسی از علامت های رضایت جنسی است، به همین ترتیب در ادامه این قسمت از سلامت جنسی عنوان خواهیم کرد که مردان باید توانایی کنترل انزال را بلد باشند تا مدت زمان بالاتری را بتوانند در رابطه داشته باشند.

راه دیر ارضا شدن

زنان معمولا دیرتر از مردان ارضا می شوند و عدم آگاهی زوجین از چگونگی ایجاد تطابق، زمان طولانی ارضا شدن زوجه و زمان کوتاه تر زوج، باعث نمود بیشتر و عذاب آورتر این مشکل می شود. در حالی که می توان با یک آموزش درست در این زمینه از احساس نارضایتی زوجین جلوگیری کرد. معمولا بیشتر افرادی که انزال زود رس دارند به علت های متفاوت از رفتن به پزشک سر باز می زنند اما اگر بیماری زودانزالی درمان نشود ، شخص می تواند به وضعیت دیر ارضا شدن برسد . در ادامه سعی داریم به روش هایی اشاره کنیم که با استفاده از آنها مشکل انزال زودرس درمان شده و فرد بتواند به صورت طبیعی یک رابطه جنسی سالم و طولانی و لذت بخش را تجربه کند.

تکنیک ها و روش های دیر ارضا شدن

squeeze technique تکنیک فشردن، روشی برای دیر ارضا شدن :

برای بالا بردن زمان نزدیکی و کنترل کردن انزال زودرس شیوه ای تأثیرگذار توسط مسترز و جانسون در دهه ی 60 میلادی ارائه گردید که در آن شخص در زمان نزدیک شدن به ارگاسم می بایست با انگشت اشاره و شصت یک حلقه به دور آلت درست کند و آن را به اندازه ای فشار دهد تا موقعی که تحریک جنسی تمام شود. باید این کار سه دفعه تکرار شود و در دفعه سوم انزال اتفاق بیفتد. تکنیک فشار دادن موجب رها شدن از انزال زودرس می شود و با تکرار نمودن این شیوه یک تا دو دفعه در هفته می توانید به این توانایی دست پیدا کنید که زود انزالی خود را کنترل کنید و از رابطه جنسی خود لذت بیشتری را ببرید.

استفاده کردن از روش ماستر و جانسون از شیوه های دیگر دیرتر ارضا شدن آقایان است:

شخص در این شیوه توسط خود یا همسر تحریک خواهد شد و زمانی که به بالاترین لحظه لذت جنسی رسید می بایست این عمل را متوقف کند. کسانی که دچار زود انزالی می باشند باید این شیوه را به دفعات و زمان های مختلف انجام دهند تا در هر دفعه که با هم رابطه دارند توانایی بالاتری در کنترل انزال به دست آورند و یا به اسم دیگر زمان هر رابطه جنسی زیادتر شود.

در این روش که شامل آموزش تشخیص و کنترل احساسی می باشد، شوهر به پشت دراز می کشد و خیلی آرام شروع کننده رابطه می شود اما به محض رسیدن اوج لذت جنسی کمی حالت ریلکس به خود می گیرد و بار دیگر رابطه را شروع می کند.

روش start & stopاز بهترین شیوه های دیر ارضا شدن

روش start & stop به عنوان یکی از بهترین شیوه ها برای درمان کردن زود انزالی در مردان است . در این روش شما می بایست پیش از رسیدن به ارضا شدن، دست از کار بکشید و در مدت زمان کمی هیچ حرکت تحریک کننده ای انجام ندهید و پس از آن بار دیگر به انجام این کار بپردازید. این کار باعث می شود با گذشت زمان شما قدرت کنترل کردن انزال را به دست آورید و از لذت جنسی بالاتری برخوردار گردید.

نقش استرس در دیر ارضا شدن و زودانزالی مردان

در زندگی امروزی خیلی از مشکلات وجود دارند که در روابط جنسی ما اثر منفی می گذارند.

از رایج ترین مشکلاتی که در روابط جنسی اثر زیادی دارد استرس های روانی،  اضطراب و هیجان است. این مشکلات باعث می شوند که شخص در هنگام رابطه جنسی تمرکز کافی را روی رابطه خود نداشته باشد و در نهایت این توانایی را نداشته باشد که انزال خود را کنترل نماید و یک نزدیکی بدون کیفیت و بدون رضایت زن و شوهری داشته باشند.

از مشکلات دیگر روانی که باعث انزال زودرس می شود، ترس از به وجود آمدن اختلال در نعوظ است. ترس از مشکل در نعوظ موجب به وجود آمدن زود انزالی می شود.

خوردن بعضی از دارو های اعصاب هم می تواند باعث به وجود آمدن انزال زودرس گردد.

شما می توانید با این روش ها کنترل انزال را در خود بالا ببرید و انزال را تحت کنترل خود در آورید و زمان نزدیکی خود را زیاد کنید تا شریک جنسی از این رابطه لذت کافی را ببرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.