#


راه هایی برای بهتر شدن رابطه جنسی

18 اکتبر 2018 بدون نظر 1547 بازدید

راه هایی برای بهتر شدن رابطه جنسی

راهکارهایی برای بهبودی رابطه جنسی

تعداد زیادی از اشخاص زمانی که تحت استرس و فشار روحی قرار دارند می توانند کارهای بسیاری را به خوبی انجام دهند.ولی رابطه جنسی به طور معمول یکی از این کارها به شمار نمی رود. استرس در محل کار، خانه و یا روابط امکان دارد برای هر فردی اتفاق بیفتد. یادگیری طرز مدیریت و رسیدگی به آن ها به روش صحیح می تواند کمک بسیاری کند. تعداد زیادی از این کارها را خودتان می توانید انجام دهید و همچنین مشاور و پزشک هم می توانند در این رابطه به شما کمک کنند.

مشکل داشتن در رابطه، باعث کاهش تمایل برای رابطه جنسی می شود. زنان تمایل بیشتری به احساس صمیمیت و نزدیکی دارند. زن و شوهر، می بایست حواس شان به مشاجره ، احساس خیانت و ارتباط ضعیف باشند. در صورتی که برای شما مشکل است که رابطه تان را بهبود بخشید پیشنهاد می شود که با یک مشاور صحبت نمایید.

استفاده از الکل ممکن است موجب گردد احساس راحتی بیشتری در رابطه جنسی داشته باشید، ولی استفاده بیش از حد آن امکان دارد سبب شود شریک جنسی شما احساس خوشایندی نداشته باشد و چنانچه نمی توانید خود را کنترل کنید که الکل کمتری استفاده نمایید، نیاز به کمک دارید.

در صور تی که احساسات جنسی شما زود برانگیخته شده و زود می رود، ممکن است شما خواب کافی نداشته اید. حال چند سوال در مورد خواب شما وجود دارد و آن هم این است که آیا شب ها دیر می خوابید و صبح ها زود بیدار می شوید؟ آیا با مشکل خواب تان می برد و به راحتی نمی توانید بیدار شوید؟ و یا دچار مشکلات تنفسی در خواب(sleep apnea) هستید؟ هر چیزی که موجب شود شما خواب راحت و استراحت شبانه خوبی نداشته باشید می تواند بر روی رابطه جنسی شما تاثیر بگذارد. خستگی موجب کاهش میل جنسی می گردد. بر روی عادات خواب تان کار کنید و در صورتی که موفق نشدید به پزشک رجوع نمایید.

رابطه جنسی تان را هنگامی که پدر یا مادر می شوید از دست ندهید. شما وقت زیادی را برای فرزاندان خود می گذارید، می توانید برای رسیدگی بچه ها از یک پرستار کمک بگیرید. شما به همان اندازه که پدر یا مادر هستید شریک زندگی وشریک جنسی یکدیگر نیز می باشید. در صورتی که نوزادی دارید که به تازگی متولد شده است، سعی کنید هنگامی که خواب است با یکدیگر رابطه جنسی داشته باشید.

استفاده برخی از داروها شوق و اشتیاق و میل جنسی را کاهش می دهد. این داروها عبارت اند از:

  • داروهای ضد افسردگی
  • داروهای فشار خون
  • قرص های ضدبارداری
  • داروهای شیمی درمانی

بدن تان را همان طور که امروز است بپذیرید و دوست داشته باشید، حتی در صورتی که در حال حاضر دارید سعی می کنید که بهتر به نظر بیاید. چنانچه احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید باعث می شود که شما را در حالت بهتری قرار دهد. در صورتی که شریک شما احساس خوبی نسبت به خودش ندارد به وی اطمینان دهید که از بدن خوب و مناسبی برخوردار است و شما آن را قبول دارید و به آن علاقه مند هستید.

هنگامی که دارای اضافه وزن هستید و چاق می باشید شور و اشتیاق تان کمرنگ تر خواهد شد. این امکان دارد به این دلیل باشد که شما از رابطه جنسی لذت نمی برید و نمی توانید همانگونه که دوست دارید عمل کنید و یا اعتماد به نفس تان پایین می باشد.

سعی نمایید بر روی احساس تان نسبت به خود کار کنید و حتی در صورتی که نیاز شد با مشاور صحبت کنید.

مردانی که اختلال در نعوظ دارند دائما نگران این مسئله هستند که چگونه می توانند انجام دهند که لذت بخش تر باشد و اینکه چگونه می توانند تمایلات شان را تخلیه نمایند. اختلال در نعوظ یک مشکلی به حساب می آید که دو طرف باید بر روی آن کار کنند و اجازه ندهند که بر روی رابطه شان تاثیر بگذارد.

هورمون تستسترون همچون سوخت یک رابطه جنسی می باشد، هر اندازه که مردها سن شان افزایش می یابد میزان تستسترون آن ها نیز کم می شود. نوع رابطه و وزن هم بر روی میل جنسی مردان و مقدار تستسترون آن ها تاثیرگذار است.

افسردگی هم احساس خوشایندی و رضایت را در بسیاری از جنبه های زندگی کاهش می یابد و آن را از بین می برد. در صورتی که شما تحت درمان افسردگی قرار دارید به پزشک خود بگویید که میل جنسی تان کاهش پیدا کرده است. برخی از (نه همه) داروهای افسردگی می توانند موجب کاهش میل جنسی شوند.

در تعداد زیادی از زنان در نزدیکی های سن یائسگی تمایل شان برای رابطه جنسی کاهش می یابد؛ که اغلب به دلیل عواملی مانند خشکی واژن و احساس درد در زمان رابطه می باشد. ولی با این وجود در هر یک از زنان متفاوت می باشد و امکان دارد رابطه جنسی بسیار لذت بخشی پس از سن یائسگی با توجه به رابطه شان و احساس اعتماد به نفس داشتن و سلامتی عمومی بدنشان داشته باشند.

در رابطه جنسی اگر احساس نزدیکی و صمیمیت وجود نداشته باشد باعث می شود میل و اشتیاق جنسی را از بین ببرد. در صورتی که رابطه جنسی تان بیخود و بیهوده شده سعی نمایید زمان بیشتری را با هم سپری کنید، هنگامی که شما دو نفر با هم تنها هستید، با هم صحبت کنید، یکدیگر را در آغوش بگیرید و بدن هم را ماساژ دهید. روشی برای ابراز عشق بدون داشتن رابطه جنسی بیابید، به یکدیگر نزدیک شدن باعث بهبود رابطه جنسی شما نیز می شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.