#


در هفته چند بار نزدیکی بین زوجین طبیعی است

18 دسامبر 2018 بدون نظر 2258 بازدید

در هفته چند بار نزدیکی بین زوجین طبیعی است

در هفته چند بار نزدیکی بین زوجین طبیعی است

ابتدا باید گفت که کیفیت نزدیکی از تعداد دفعات آن مهمتر است و همچنین تعداد مناسب رابطه زناشویی در هر هفته بسته به شرایط زایمان قبل از آن و یا بعد از آن متفاوت می باشد. به طور سنتی اغلب پزشکان بر این عقیده هستند که حدود یک چهارم از خوشبختی و شادکامی به دنبال یک رابطه ی زناشویی رضایت بخش به وجود می آید.

حال برای ما این سوال پیش می آید که آیا تعداد بالای نزدیکی در هفته بر روابط مناسب زن و شوهر تاثیر گذار است؟ و یا اینکه میزان رابطه جنسی چه مقدار باعث خوشحالی زن و مرد میشود؟ طبق تحقیقات صورت گرفته به نظر می‌رسد که زوجهایی  شادتر هستند که در طول هفته ۳ یا ۴ بار با همدیگر نزدیکی دارند، البته باید خاطر نشان شد که رابطه جنسی با فواصل زیاد در زوجینی که سالیان زیادی از زندگی آنان می گذرد طبیعی است.

 سلامت جنسی

تحقیقاتی که صورت گرفته در رضایتمندی زن و مرد تعداد نرمال نزدیکی در هفته حدود ۳ تا ۴ بار بین آن دو گزارش شده است. باید این را نیز بدانید که این آمار با توجه به روحیات و شرایط فردی در افراد مختلف متغیر است و اگر بخواهیم تعداد رابطه جنسی را بین زوجین تامین بدهیم تعداد طبیعی و میانگین به دست آمده حدود دو بار در هفته می باشد البته این نیز قابل ذکر است که با توجه به عادات همیشگی برخی از زوجین آنها حدود ۵ بار در ماه را عاملی برای رضایتمندی و خوشحالی خود دانستند.

 آمیزش جنسی

با توجه به تحقیقاتی که پزشکان و متخصصانی که در این زمینه کار می‌کنند انجام شده است چنین اثبات شده که اگر رابطه جنسی با فواصل زیاد و یا یک بار در هفته در بین زوجین ایجاد شود باعث دوری یا عدم رضایت شریک جنسی می شود و ممکن است بر روند طبیعی زندگی مشترک آنان تاثیر منفی بگذارد.

به طور کلی می توان گفت زوجینی که بیش از چهار بار با همدیگر رابطه جنسی در یک هفته را دارند شاد تر از افرادی هستند که در هفته فقط یک بار با همسر خود نزدیکی دارند. نزدیکی مرتب در طول هفته و تعداد رابطه ی نرمال جنسی که همراه با در نظر گرفتن احساسات طرفین است باعث می‌شود که در روابط زوجین احساس خوشایند و عمیق‌ترشان حفظ شود .

تعداد نزدیکی در هر هفته با توجه به سن، احساسات، روابط موجود بین زن و مرد و شرایطی که در آن قرار دارند متغیر است. همچنین در بین زوجین تعارض هایی هم در این مورد دیده می شود مثلا زنانی که از روابط جنسی پی‌درپی زود خسته می شود و یا اینکه زوج دیگر تمایل زیادی به برقراری ارتباط نزدیکی به طور مداوم و هر روز را دارد. با این حساب می‌توان گفت که تعداد نزدیکی در هر هفته با در نظر گرفتن روحیات زوجین صورت می‌گیرد و و تقریباً هفته ای دوبارنرمال محسوب می شود به یاد داشته باشید تمامی موارد با شرایط و خواسته های زوجین قابل تغییر می باشند.

 زمان بارداری چند بار نزدیکی در هفته توصیه می شود

یکی از نگرانی‌های  که اغلب زوجین  دارند داشتن این سوال  است که چگونه می‌توانند زودتر صاحب فرزند بشوند و تعداد دفعات نزدیکی چه تاثیری می تواند بر زود باردار شدن همسرداشته باشد؟

 نزدیکی برای  بارداری

اگر5 روز قبل از تخمک گذاری بین همسران نزدیکی اتفاق بیفتد احتمال بارداری را افزایش می دهد، البته نیاز نیست که هر روز نزدیکی در فاصله این مدت صورت بگیرد بلکه یک روز در میان هم اگر نزدیکی انجام شود ممکن است منجر به بارداری گردد زیرا اسپرم معمولا تا ۴۸ ساعت زنده میماند و میتواند با لقاح تبدیل به جنین به شود. زوجینی که در هفته تنها یک بار با همدیگر رابطه جنسی دارند احتمال بارداری آنها به ۱۰ درصد کاهش می یابد. همچنین شما می توانید با روش‌های مختلفی  از روز تخمک گذاری اطلاع حاصل پیدا کرده و رابطه جنسی خود را بر اساس آن تنظیم نمایید.

با استفاده از این برنامه شما می توانید به راحتی تایم باروری خود را تضمین کنید.  دانستن  این نکته نیز مهم است که اگربیش از دو یا سه روز مرد بدون انزال باشد سبب می شود که اسپرم های او افزایش یابد و شانس بارداری به مراتب بالاتر می رود.

حتما برای شما نیز پیش آمده است که به این فکر کنید که آیا دیگران نیز مانند شما هر روز به رابطه جنسی فکر میکنن؟

نگران پاسخی که در ذهنتان به سوال داده اید نباشید. هر انسان سالم چه مرد و چه زن به طور معمول روزانه دو بار به مسائل جنسی فکر می‌کند و این نشانه خوبی برای سالم بودن شما از لحاظ جنسی است . شما نباید به خاطر داشتن چنین تفکری خود را سرزنش کنید. آخرین یافته های روانشناسی بیان می کند که : زوجین به رابطه جنسی بطور ویژه فکر می‌کنند و فکر کردن به مسائل جنسی یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های هر روز زوجین می ‌باشد و دلیل آن نیزاین است که رابطه ی جنسی در انسان مانند هر موجود زنده ای ریشه در غریزه ،بقا،تناسب دارد که موضوعی غیرقابل انکار است .

موضوعی که علی‌رغم اهمیت آن معمولاً نادیده گرفته می‌شود.

طبق گزارشات کینسی در مورد رفتار جنسی در مردان، حدود  ۵۴ درصد از مردان یک یا چند بار در روز به رابطه جنسی فکر میکند42درصد از آنها چند بار در هفته به این رابطه فکر می‌کنند و فقط ۴ درصد آنها کمتر از یک بار در ماه به این موضوع فکر می کنند. برای یک زن نیز بسیار طبیعی و ضروری است که حداقل یک بار در روز به داشتن رابطه جنسی با همسر خود فکر کند زیرا این کار به او کمک می‌کند که به خود بیاید و با خود و بدن خود ارتباط مناسبی را برقرار کند. اگر زنان در روز دقایقی را به خود و زندگی جنسیشان اختصاص دهند باعث می‌شود که نسبت به خود احساس بهتری پیدا کند و بیشتر به خود می رسد در نتیجه به شناخت درستی از خود و نیازهایشان می‌رسد. خود را خواستنی می‌یابد و انرژی جنسی اش به تدریج افزایش می یابد. پس برای یک زن نیز طبیعی و ضروری است که حداقل یک بار در روز به رابطه جنسی فکر کند .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.