#


چه کسانی در مخفی کردن اسرار موفق ترند ؟

17 جولای 2017 بدون نظر 1367 بازدید

چه کسانی در مخفی کردن اسرار موفق ترند ؟

اسراری که شریک زندگی تان احتمالا از شما مخفی نگه می دارد !!!

بر اساس تحقیقات علمی ، برخی از اسراری که شما نگه می دارید ، کاملا بی ضرر و گاها مفید هستند . مانند کیکی که شما برای  شام ، به خانه ​​مادر شوهر یا مادر خانم خود می برید و می گویید این کیک خانگی است در حالی که شما آن را از قنادی خریده اید ، یا جشن تولدی که برای سورپرایز دوستتان برنامه ریزی کرده اید . محققان یک مدرسه کسب و کار در کلمبیا ، اطلاعات شگفت انگیزی (نه خیلی عجیب) را در مورد راز هایی که ما ممکن است از همسر خود مخفی نگاه داریم ، به دست آورده اند .

نتایج آن بسیار حیرت انگیز است :

برای این تحقیق ، محققان بیش از 13،000 راز ، از ده مطالعه قبلی را تجزیه و تحلیل کرده و با 38 دسته بندی مشترک ، از تقلب در آزمون تا فریب مالی و خیانت ، را مورد بررسی و مطالعه قرار دادند . آنچه آنها متوجه شدند این بود که به طور میانگین ، یک فرد معمولی ، هم زمان تنها 13 راز را می تواند نگه دارد ،و پنج مورد از آنها را هرگز به یک فرد زنده نمی گویند . محققان هم چنین کشف کردند ، که شایع ترین اسرار مردم از شریک زندگی شان مخفی است .( خیلی ممنون 😐 )

بنابراین دلیل ممانعت ما از بیان این اسرار به همسر خود چیست؟

در هر یک از این مطالعات که محققان به آن نگاه کردند ، تفکر در مورد داشتن یک رابطه ، فعالیت جنسی ، دروغ گویی و ابراز عشق ، به ترتیب مواردی است که افراد بیش تر تمایل به مخفی کردن آن از دیگران به ویژه شریک زندگی خود دارند . همچنین به ترتیب مواردی که کمتر مخفی می مانند : زمانی که به اعتماد شخص دیگری لطمه وارد می کنید ، چیزی را سرقت می کنید ، بی اعتبار سازی عاطفی ، حفظ هدف و یا جاه طلبی خود ، اطلاعات مربوط به تاریخ خانواده ، اطلاعات مالی ، نارضایتی از مشکلات جسمانی یک دیگر ، نا رضایتی در مورد یک دوست یا زندگی اجتماعی یا در روابط عاشقانه و عاطفی یکدیگر .

بر اساس تحقیقات ، زن ها بهتر از مرد ها ذهن خوانی می کنند!!

خانم ها یادگیرندگان بهتری هستند ، احساساتی تر ، ریز بین تر و حتی دستهای تمیز تری هم دارند 🙂 . اما دانشمندان اخیرا چیز دیگری راجع به زنان کشف کرده اند که نباید غافل گیر شوند : آن ها می توانند ذهن ها را بهتر از مردان بخوانند . (پس لطفا به آن ها تابلو دروغ نگویید 😐 )

یک مطالعه جدید در دانشگاه کمبریج نشان داده است ، که ژن های زن ها برای خواندن احساسات و عواطف افراد از روی چهره شان ، بهتر است . برای مطالعه ، محققان نمرات آزمون تقریبا 89،000 نفر از اعضای هیأت علمی را بر روی آزمون شناخت عاطفی محاسبه کردند و دریافتند که ” مردم می توانند به سرعت آنچه که فرد دیگری فکر می کند یا احساس می کند را تنها از نگاه به چشم آنها ، تفسیر کنند .” ولی خانم ها در این آزمایش از میانگین نمره ای بالاتری برخوردارند .

دانستنی های زناشویی

این مطالعه ، با همکاری شرکت ژنتیکی 23andme ، قادر به شناسایی انواع ویژگی های کروموزوم 3 زنان بود ، که به ما کمک می کند تا توانایی ” خواندن ذهن افراد با نگاه در چشم آن ها ” بهتر توضیح دهیم .

همچنین تحقیقات قبلی نشان می دهد که مخفی کردن اسرار با اضطراب، افسردگی و سلامت جسمی ضعیف ارتباط مستقیم دارد . اما بهترین راه برای متوقف کردن تفکر در مورد یک راز چیست ؟ با یک نفر راز خود را در میان بگذارید . چرا که در همه شرایط ، صداقت بهترین سیاست است . به غیر از زمانی که کیک شکلاتی را خریده اید ولی می گویید خودم درست کرده ام 🙂 🙂 .

 

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.