#


ارگاسم و باروری؛ آیا نرسیدن به ارگاسم در قدرت باروری تأثیری دارد؟

25 سپتامبر 2017 بدون نظر 1941 بازدید

ارگاسم و باروری؛ آیا نرسیدن به ارگاسم در قدرت باروری تأثیری دارد؟

ارگاسم و باروری؛ آیا نرسیدن به ارگاسم در قدرت باروری تأثیری دارد؟

به گزارش ازمن بپرس تا آنجائیکه معلوم شده بین ارگاسم و باروری رابطه خیلی کمی وجود دارد. شاید اصولا در زن ارگاسم لزوم بیولوژیکی نداشته باشد. بدون شک ار گاسم مرد برای تولید مثل لازم است زیرا در این موقع است که در اثر انزال، منی وارد دستگاه تناسلی زن می شود و بدون انزال تلقیح امکان ندارد.

بعضی ها معتقدند که ارگاسم به آبستنی کمک می کند زیرا در این موقع رحم منقبض شده و با عملی مشابه مکیدن منی را به داخل میکشد ولی این موضوع قابل قبول نمی باشد زیرا ثابت شده که زن بدون رسیدن به ارگاسم هم می تواند آبستن شود.

شرح حال خیلی از خانمها نشان دهنده این است که هر کدام چند بچه دارند و در سراسر دوران زناشوئی خود حتی برای یکدفعه هم به ارگاسم نرسیده اند. بنابراین نرسیدن به ارگاسم در قدرت باروری زن بهیچوجه تاثیری ندارد.

درمان عدم قدرت رسیدن به ارگاسم

برای عدم توانائی در رسیدن به ارگاسم چه باید کرد؟

باید دید علت این ناتوانی چیست. اگر عیب در تکنیک جنسی و یا قدرت جنسی شوهر است بدون شک باید آنرا اصلاح کرد. اگر مربوط به طرز فکر زن درباره مسائل جنسی است باید سعی کرد تا قیودات بی مورد و ترسهای عمدی و غیرعمدی را برطرف کرد. گاهی اوقات درمان با هورمونها جایز است ولی فقط در مواردی که اختلالات غددی موجود باشد.

بنابراین در اینجا هوش و فراست پزشک دارای اهمیتی شایان میباشد. آنچه که مربوط به طرز رفتار شوهر است قبلا گفته شده و لزوم عشق بازی قبل از نزدیکی و تحریک زن تأکید شده است.

مرد بهیچوجه نباید قبل از اینکه زن بطور کامل تحریک شود نزدیکی را شروع کند و تا آنجائیکه می تواند باید کوشش کند تا عمل را طولانی کند تا زن وقت داشته باشد بطور کامل عکس العمل نشان دهد گاهی تغییر دادن وضعیت نزدیکی مفید میباشد.

بعضی از خانمها به علت ارتباط تشریحی اعضاء تناسلیشان در وضع مخصوصی مثل ((وضعیت معکوس یا عقب)) خوب به ارگاسم میرسند و در وضعیت های عادی به ارگاسم نمی رسند.

 در هر حال بهتر است وضعیتی اتخاذ نمود که برای طرفین مطلوب باشد. زن و شوهر باید در بحث مسائل مربوط به خودشان آزاد باشند و هر کدام نوع تحریکی را که برایش لذت بخش تر است به دیگری گوشزد نماید. باید مطابق میل و احتیاجات فردی خود تکنیک هائی را که به کار میبرند تغییر دهند.

به علت تمرکز تحریکات در کلیتوریس خیلی از خانمها هنگام مقاربت به ارگاسم نمیرسند ولی در اثر تحریکات مستقیم کلیتوریس به ارگاسم میرسند. در چنین حالتی لازم است شوهر کلیتوریس را هنگام عمل یا پس از اینکه خودش به ارگاسم رسید با دست تحریک کند. بهتر است بدین وسیله نتیجه را کامل کنیم و نگذاریم احساس محرومیت جسمی و روحی که نتیجه ارتباطات جنسی ناقص میباشد پیش آید.

 آیا این عمل انحراف محسوب می شود؟

عملیات و عشق بازی های شهوانی موقعی در ازدواج انحراف محسوب میشود که تنها راه رسیدن به ارضاء جنسی بوده و بر ارتباط جنسی طبیعی رجحان داشته باشد ولی چنانچه به عنوان مقدمات عمل و یا تکمیل آن به کار رود بهیچوجه غیرطبیعی تلقی نمیشود. برای ایجاد هم آهنگی جنسی هیچ عملی بین زن و شوهر غیرطبیعی و یا انحراف محسوب نمی شود.

 البته باید جنبه زیبائی (Aesthetic) و حساسیت را در نظر گرفت و سعی کرد که متعاقب آن هیچگونه احساس و خطا و یا تقصیری نشود زیرا در این صورت مضراتش پیش از فوائدش خواهد بود.

 در هر حال این مربوط به قضاوت شخصی و فهم و شعور طرفین می باشد. دو نفر که یکدیگر را دوست داشته و از لحاظ روحی با هم توافق و سازگاری دارند نباید برای اخذ لذائذ دو جانبه در تعدیل جزئیات روابط جنسیشان اشکالی داشته باشند.

ارگاسم و باروری

ارگاسم و باروری

آیا قدرت و میل جنسی مردها هم متفاوت می باشند؟

بله، مردها هم از لحاظ قدرت و میل جنسی کاملا با هم متفاوت می باشند. احتیاج جنسی خیلی از مردها زیاد است و در عده ای خیلی کم. طبق گزارشات Kinsey مردان کوچکتر از ۳۰ سال تعداد متوسط انزالشان چه درنزدیکی و چه در اثر سایر فعالیت های جنسی ۳/۳ مرتبه در هفته می باشد. عده ای در هفته کمتر از یک انزال دارند و بعضی ها هم هفت مرتبه یا بیشتر، اعداد فوق با سن، وضع زناشوئی، موازین اخلاقی و اجتماعی و عوامل فطری فرق می کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.