۱۰ راه ساده که مادران می توانند کار و خانواده را متعادل سازد

No votes yet.
Please wait...

۱۰ راه ساده که مادران می توانند کار و خانواده را متعادل سازد

هرگز آسان نیست که یک مامور تلاش کند که یک کار تمام وقت را به یک زندگی خانوادگی محکم کند. برای راهنمایی در مورد چگونگی دستیابی به تعادل کار و زندگی ایده آل، به نکات زیر توجه کنید.
مادران بیشتر از همیشه در نیروی کار هستند. به گفته مرکز پیشرفت آمریکا، “زنان در حال حاضر نیمی از کارگران در ایالات متحده را تشکیل می دهند، و تقریبا ۴ در ۱۰ خانه دارای مادرانی هستند که هم مادر هستند”. به عنوان یک مادر تمام وقت کار می تواند منجر به احساس گناه و استرس به دلیل توجه تقسیم کار و خانواده شود. کلید این است که تمرکز بر یک طرح، سازماندهی و تعادل مناسب بین حرفه و پدر و مادر باشد. در اینجا ۱۰ راه برای کمک به اطمینان از اینکه زندگی حرفه ای و خانواده شما شکوفا می شود، وجود دارد.
اجازه دهید از گناه بیفتیم
به جای اینکه در مورد اینکه چگونه با فرزندتان زندگی نکنید، فکر کنید که چگونه نقش شما در شرکت به نفع خانواده است. شاید شما می توانید از کلاس های خاصی یا فرصت های آموزشی برای فرزندان خود بخواهید و یا می توانید صرفه جویی در هزینه کالج را بپردازید. لیزا پیرسون وینبرگر، وکیل و بنیانگذار این اداره، می گوید: “موفق ترین مادران حرفه ای، راه هایی را برای کارآمد در هر دو جهان پیدا کرده اند و این نیاز به داشتن امکان انتخاب و توجه اولویت های در حال حاضر دارد.” قانون عمل مامان، Esq. قبول کنید که روزهای خوب و بد وجود خواهد داشت. مادران باید بدانند که آنها تنها نیستند و باید احساسات خود را با همکاران یا گروه های حمایت کننده مورد بحث قرار دهند. وبلاگ های مامایی محلی، مانند کار مادرم علیه جادو، راهی عالی برای رسیدن به دیگران هستند که تلاش می کنند تا یک تعادل کار و خانه را پیدا کنند.

مراقبت از کودکان

از شبکه ی دوستان و خانواده خود برای ارجاع به مهد کودک ها، مهد کودک ها و مراکز نگهداری روزانه استفاده کنید. یک لیست از معیارهایی را که مهم هستند ایجاد کنید و سپس وقت خود را برای مصاحبه با ارائه دهندگان خدمات مراقبتی واجد شرایط و یا سفر به روزهای محلی آماده کنید. شارون تپپر، رئیس شرکت Brownstone Nannies، Inc.، توصیه می کند که نانسی هایی را با سابقه تعهدات درازمدت نسبت به خانواده ها استخدام کند. این نشان می دهد که آنها تجربه بسیار خوبی دارند و برای گروه های سنی مختلف، مراقبت از نوزادان و کودکان بزرگتر که به کمک مشق شب کمک می کنند، سازگار هستند.

Tepper همچنین خانواده ها را تشویق می کند برنامه بازیابی روزمره را با نامزدهای برنامه ریزی کند، زیرا “این بازی روزانه (معمولا دو تا چهار ساعت) به خانواده اجازه می دهد تا ارزیابی کند که چگونه کودک با کودک در محیط رسمی ارتباط برقرار می کند”. یک ارائه دهنده مراقبت از کودک باید دارای تجربه فراوان، مراجع عالی و رکوردی برای اثبات آن باشد. یک مرکز مراقبت روزانه باید یک ساعت انعطاف پذیر داشته باشد، نسبت معلم به دانش آموز کم، فضای باز، مجوز های تا تاریخ، و کارکنانی که زمینه های خود را بررسی کرده اند.

صبح را راحت کن

قبل از شروع شب، از روز شروع کنید. بسته های ناهار بچه ها را خالی کنید، لباس های خود را (به علاوه خودتان) بگذارید و هر کس دوش بگیرد. “همچنین باید تصمیم بگیرید که چه چیزی برای صبحانه انجام دهید و کیسه های پوشک، کوله پشتی، کیف پول یا کیسه های کاری را که در کنار درب قرار گرفته اند، درست در کنار کلید های خود قرار دهید، بنابراین می توانید آنها را ببندید و راه خود را قفل کنید، “نشان می دهد آماندا ویس، بنیانگذار شهری Clarity، یک سازمان سازماندهی بروکلی. نگاهی به لیست کارهای روز آینده و تقسیم برنامه، تعیین اینکه والدین لباس بچه ها را می پوشند، غذاهای مورد نیاز را خریداری می کنند و وعده های غذایی را آشپز می کنند. این نیز زمان خوبی برای بحث در مورد هر گونه تغییرات در برنامه خانواده است. دانستن این که بسیاری از وظایف دنیوی به پایان رسید، به شما امکان می دهد چند دقیقه صبحانه بخورید و بچه ها بدون عجله از خانه بیرون نروند.

No votes yet.
Please wait...
شبنم

Recent Posts

هفته دوم بارداری

هفته دوم بارداری هفته اول بارداری با تمام هیجاناتش گذشت و الان قصد داریم هفته…

5 سال ago

هفته سوم بارداری

هفته سوم بارداری در هفته سوم بارداری ممکن است که زن هنوز متوجه این قضیه…

5 سال ago

هفته اول بارداری

بارداری دوران بارداری عمدتا 9 ماه به طول می انجامد اما پزشکان برای بررسی دقیق…

5 سال ago

برنامه غذایی مادران شیرده

در پر تو فعالیت چشمگیر غدد پستانی و تغذیه کامل مادر، کودکی که از شیر…

5 سال ago

از انواع زایمان بیشتر بدانید

از جمله مراحل زایمان در بیمارستان از شما معاینه لگن به عمل می آید، تا…

5 سال ago

اقداماتی که باید در زمان زایمان انجام دهید

زایمان شما نه ماه بارداری را پشت سرگذاشتید و حالا لحظه ای که منتظرش بودید…

5 سال ago