#

هفته سیزدهم بارداری
1 مارس 2017 بدون نظر 977 بازدید

هفته سیزدهم بارداری

No votes yet.
Please wait...

هفته سیزدهم بارداری و مراقبت های آن

هفته سیزدهم بارداری و مراقبت های آن ، نکته مهمی که همواره باید اویزه گوش خانم های باردار باشد این است که نمی توانند هم خدا را داشته باشند و خرمارا: یعنی از زمانی که نطفه یک انسان در وجود زن شکل می گیرد، زندگی او کاملا دگرگون می شود: چون صرف نظر از زمان بارداری ، پس از تولد نیز نیاز به سال ها نگهداری و تربیت دارد.

گذشته از این ، خوب می دانیم که پیوند عاطفی مادر و کودک نقش تعیین کننده ای در خودسوزی و یا خود سازی کودک دارد و این مهم نیز باری به هر جهت و دیمی حاصل نمی شود.

برای مثال بسیاری از صاحب نظران مسائل تربیتی بر این باورند که برای تحقق این امر، زن باید وقت و انرژی بیشتری را صرف فرزندش کند و این فرایند طلب می کند که زن شاغل در صورت برخوداری از رفاه نسبی، حتی الامکان از کار استعفا دهد و زمان و توان حرفه ای خود را معطوف فرزندش کند تا هر چه بهتر پیوند احساسی مادر و کودک پایدار شود.

بله، بارداری و بچه دار شدن با پیامدهای گسترده ای همراه است که هر خوش خیالی و سهل انگاری در این خصوص زیان های جبران ناپذیری را به خانواده تحمیل می کند. بنابراین برای اینکه فرد از شر این مشکلات در امان باشد، لازم است که در این برهه اهداف و اولویت های زندگی اش را با بازنگری کند: چون وجود بچه بدون تردید این ضرورت را به زن دیکته می کند. از این رو فرد بایداصالت و اولویت را به پیشگیری بدهد، نه درمان مشکلات واقع شده.

No votes yet.
Please wait...
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *