#


راهکارهایی برای جلوگیری از خوابیدن کودکان با خواهر یا برادرشان

31 مارس 2018 بدون نظر 3357 بازدید

راهکارهایی برای جلوگیری از خوابیدن کودکان با خواهر یا برادرشان

No votes yet.
Please wait...

کودکانی که دوست دارند با خواهر و برادرهایشان بخوابند

گاهی این والدین نیستند که کودکان دوست دارند در کنارشان بخوابد، بلکه خواهر و برادرها هستند. شاید برادر و خواهرها قبلا اتاق مشترکی داشتند یا اینکه این بهترین روش دوم برای تنها خوابیدن است، چون کودک می داند خوابیدن در کنار والدینش بی فایده است. خوابیدن در کنار برادر به نظر خوب است. اغلب مهم نیست برادر یا خواهر، بزرگتر است یا کوچکتر؛ فقط شب در کنار او بودن مهم است.

خوابیدن در کنار خواهر و برادر خیلی زود به عادت تبدیل می شود و به هیچ عنوان این کار توصیه نمی شود. ابتدا، کودکان باید یاد بگیرند وقتی می خوابند باید تنها باشند و ثانیه، خوابیدن با هم ممکن است لذت جنسی را تحریک کند و بین خواهرها و برادرها بازی جنسی رخ دهد. اگر کودک شما عادت کرده در تخت مشترک بخوابد، راه حل های زیر برای حل این مشکل می توانند مفید باشند.

به آنها بگویید که؛ حالا باید تنها بخوابند با حالتی جدی و لحنی قاطع، به کودکان بگویید آنها تخت شخصی خودشان را دارند و باید در آنها بخوابند.

در مورد ترسها صحبت کنید

اگر به نظر می رسد کودک از تنها خوابیدن می ترسده در مورد ترس هایش با او صحبت کنید و سر کنید مشکل را حل کنید. برای ترس های ماندگار.

چاره ای بیندیشید

با همراهی کردن کودک خود در شب با دوست و رفیق افتخاری، راه تنها خوابیدن را آسان کنید.

  • یک حیوان پارچه ای با یک عروسک بهترین یار طبیعی هستند که کودک برای پیشرفت استقلال خود می تواند استفاده کند، بدون اینکه تنها بماند. اجازه دهید کودکان در اتاق مشترک بخوابند ولی در بستر مشترک نخوابند. این کار مستلزم نظارت برای جلوگیری از بازگشت عادت قبلی است.
  • یک دستگاه مخابرهی داخل ساختمان فراهم کنید. به طوری که کودکان بتوانند از اتاق های جدای خود با هم صحبت کنند تا خوابشان برود.
  • از کیسه ی لوازم شب استفاده کنید. به طوری که در بستر کاری برای انجام دادن خواهد داشت تا به خواب برود.

تنها خوابیدن را تقویت کنید

در مورد تمام رفتارهای مطلوب، مهم است با تشویق آن رفتار را تقویت کنیم. کودک را به خاطر تنها خوابیدن تشویق کنید. به او بگویید چقدر افتخار می کنید از اینکه می بینید او الآن دختر بزرگی شده است. از خواهر یا برادرهایش نیز بخواهید او را تشویق کنند. بچه های بزرگتر به پیامدهای طبیعی نیز واکنش نشان می دهند. برای مثال، به او اجازه دهید تا از دوستش بخواهد شب را با او اسپری کند. صبحانه را برای خواهر و برادرها در تخت ببرید، یا یک پیک نیک کف اتاق برقرار کنید.

از جدول پاداش برای خواب استفاده کنید

یک سیستم پاداش استادانه و دارای جزییات تنظیم کنید. برای این جدول، به کودک بگویید که؛ پری خواب، هر شب از این خانه دیدن می کند و اگر ببیند او در تخت خودش خوابیده، به او یک جایزه خواهد داد. شروع کنید به پاداش دادن برای تعداد امتیازات کم و به تدریج توقعات را افزایش دهید. در شرایط خیلی مطلوب شکل بگیرد. اگر کودک در تخت تنهاست، پاداش دریافت می کند. به آرامی برای یک شب کامل تنها خوابیدن پاداش دهید.

No votes yet.
Please wait...
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *