#


تعیین جنسیت جنین از طریق زبان قلب

5 اکتبر 2018 بدون نظر 5001 بازدید

تعیین جنسیت جنین از طریق زبان قلب

No votes yet.
Please wait...

چگونه به روش مادربزرگ ها جنسیت جنین را تشخیص دهیم؟

یکی از شیوه های معمول تعیین جنسیت جنین، اندازه گیری روند ضربان قلب جنین است و داستان های بسیاری وجود دارد که از روی تعداد ضربان قلب یک جنین می توان جنسیت او را مشخص نمود. بعضی از مادران تا مشخص شدن جنین درون رحم شان تحمل نمی آورند و به سراغ شیوه های سنتی تعیین جنسیت جنین می روند. شیوه ای که در میان مادر بزرگ های ما رایج بوده و در حال حاضر هم آن ها در همان روزهای نخست حاملگی با دیدن تغییرات ظاهری مادر یا تغییراتی در مدل زندگی اش به وی می گویند که در آینده قرار است دختر دار شود یا پسر دار.

آیا از روی ضربان قلب جنین می توان جنسیت آن را مشخص نمود؟

اگر در این مطلب با ما همراه باشید به شما خواهیم گفت که بر اساس چیزی که در طب چینی نقل شده است از دیدگاه مادر بزرگ ها و قدیمی ها تند و کند بودن ضربان قلب جزو علامت هایی است که جنسیت جنین را مشخص می کند. چنانچه ضربان قلب جنین شما بالاتر از ۱۵۰ بار در دقیقه بزند یعنی قرار است یک دختر زیبا به دنیا بیاورید و اگر ضربان قلب جنین تان کمتر از تعداد ۱۵۰ مرتبه در دقیقه بزند، یعنی به احتمال خیلی زیاد پسردار می شوید. مشخص نمودن جنسیت جنین با این روش، کاری بدون ضرر می باشد که جنبه سرگرمی هم دارد.

هر چند این شیوه یک ایده ای جذاب و جالب است ولی هیچ نگاه علمی پشت آن قرار ندارد و تحقیقات گسترده ای که تاکنون در این خصوص انجام شده است نشان می دهد ارتباطی میان تعداد ضربان قلب و جنسیت فرزند وجود ندارد و احتمال صحیح بودن این شیوه برای مشخص نمودن جنسیت فرزند ۵۰% است.

مشخص نمودن جنسیت جنین با روش مادربزرگ های چینی

این تفکر بیشتر در نسل های قدیمی مطرح بود و بر این عقیده بودند که جنین دختر ضربان قلبش سریع تر و جنین پسر آرام تر است ولی هم اکنون این فرضیه زیاد طرفداری ندارد و فقط راهی که به درستی جنسیت فرزند را تعیین می کند این می باشد که منتظر بمانید تا وقتی که فرزند شما متولد شود. حتی سونوگرافی هم نمی تواند صد در صد جنسیت جنین را مشخص نماید. امکان دارد جنین پاهایش را جمع کرده باشد، به پهلو دراز کشیده باشد و یا حتی بند ناف مانع از دیده شدن دقیق بدن جنین شود ولی اگر سونوگرافی به وسیله افراد با تجربه به ویژه پس از هفته بیستم انجام گردد می توان جنسیت جنین را با درصد اطمینان زیادی تعیین کرد.

No votes yet.
Please wait...
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *