#


تأثیر ترشی و قلیایی در جنسیت جنین

قلیایی
31 ژانویه 2017 بدون نظر 15702 بازدید

تأثیر ترشی و قلیایی در جنسیت جنین

No votes yet.
Please wait...

تأثیر ترشی و قلیایی در جنسیت جنین

به تجربه ثابت شده است زنان که هنگام آمیزش خونشان قلیایی است فرزندشان پسر و کسانی که خونشان ترش است نوزاد­شان دختر است.بانویی که تمام اولاده ی او پسر بود و آرزوی دختر داشت به من مراجعه کرده علت پسر شدن فرزندان خود را می­خواست بداند. از غذهای او سؤال کردم چیزی که خون او را همیشه قلیایی کند پیدا ننمودم.

(پ- هاش) خون او را معین کردم، کاملاً طبیعی بود، از امراض او پرسیدم، معلوم شد که این خانم غذای خود را ترش می­کند و برای رفع آن مقداری جوش شیرین می­خورد.

علت کاملاً برایم معلوم شد و دستور دادم از خوردن جوش شیرین خودداری کند

با رژیم غذایی ترشی معده را معالجه نمود. نتیجه­ی کاربرد این آزمایشات تجربی بود که نوزادش دختر گردید و مادر به آرزویش رسید.

بانوی دیگری هنگام آبستنی به علت کمبود ویتامین (د) به پا درد مبتلا می­شد .

به تصور این که نقرس گرفته است سالویته می­خورد تمام اولادهای او پسر بودند این عمل را ترک کرد و با خوردن کلسیم درد پای او معالجه شدو اولادش دختر گردید.

بعضی از بانوان از هوس­های خود هنگام آبستنی می­تواند نوزاد خود را پیش­بینی نمایند.

اگر به خوردن میوه­ های ترش علاقه­ مند باشند و زیاد بخورند اولادشان پسر و اگر به شیرینی و آجیل علاقه­ مند شوند یا به خورد مقدار زیادی گوشت رغبت نمایند فرزندشان دختر می­شود.

ترشی و قلیایی بودن خون

ترشی و قلیایی بودن خون اثری مستقیم روی جنین ندارد بلکه ترشی خون نسبت معکوس با مقدار فسفر دارد یعنی اگر ترشی خون بالا رود مقدار زیادی فسفر دفع شده فسفر خون کم می­شود و بالعکس وقتی خون قلیایی شود فسفر کمتر دفع شده مقدار آن در خون بالا می­رود.

روی این اصل اینجانب در خارج از مرکز جهت سهولت کار برای تعیین جنسیت نوزاد به تجزیه­ی مقدار فسفر در ادرار قناعت می­کردم زیرا در شهرستان­ها وسایل تعیین (پ- هاش) خون به سهولت میسر نبود

بنابراین برای اینکه بدانم جنین استعداد پسر شدن یا دختر شدن دارد به تعیین مقدار فسف ادرار متوسل می­شدم و نتیجه رضایتبخش بود.

فسفر

فسفر یکی از ترکیبات عمده­ ی هورمون مردانه است. غذاهای فسفردار همگی مقوی قوه­ ی باه می­باشند.فسفر در ازدیاد نسل حیوانات اثر فوق­العاده دارد و چنانکه قبلاً گفتیم ماهی­ها که فسفر زیاد دارند تولید مثلشان زیاد است و پستانداران که مقدار کمتری دارند سالی یکی دو بار طفل بیشتر پیدا نمی­کنند.

در جزایر جنوب ایران با یکی از شیوخ آشنا شدم سی و دو پسر داشت و دختر نداشت وقتی غذای او را مطالعه کردم دیدم زیاد میگو و خرما می­خورد و خوراک زنان او هم بیشتر میگو و خرماست.

با اینکه میگو ترشی خون را زیاد می­کند و باید قضیه برعکس باشد معذلک اولادان او همه پسر بودند. علت امر زیادی فسفر است که در میگو و خرما زیاد می­باشد. در بنادر و جزایر جنوب ایران اصولاً تعداد پسر چند برابر دختر است و همین امر سبب شده است که جمعیت آن مناطق روز به روز کمتر گردد.

علت این امر این است که غذای اکثر مردم ماهی و میگو و خرما و غذاهای فسفردار است و همچنین به علت گرمی هوا و عرق کردن زیاد خونشان قلیایی است.

فسفر غذای مغز بوده و درت رکیب ترشحات غدد وارد است.

ارتباط این غدد و مغز را هم با قوای آمیزشی قبلاً متذکر شده­ایم و تکرار آن­ها در اینجا مورد ندارد بنابراین باید گفت فسفر در جنسیت نوزاد نهایت تأثیر دارد.

بهترین مطالب آموزشی و اخبار حوزه بهداشت ، سلامت و پزشکی را با ما دنبال کنید.

No votes yet.
Please wait...
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *