سفرهای چند نسلی: چگونگی برنامه ریزی سفر که برای تمام خانواده شما کار می کند

No votes yet.
Please wait...

سفرهای چند نسلی: چگونگی برنامه ریزی سفر که برای تمام خانواده شما کار می کند

سفرهای چند نسلی مانند بسیاری از افراد مختلف و عموزاده برای بچه هایتان با شما بازی می کنند اما آیا آجیل شما را می برند؟ کارشناسان سفر به شما کمک می کنند که در تعطیلاتی که برای همه مناسب است، فرود بیایید.

اجاره تعطیلات

خوب برای آخر هفته های طولانی و بودجه های کم
Eileen Ogintz، بنیانگذار TakingTheKids.com می گوید: “شما به راحتی می توانید به مدت سه شب در جایی در رانندگی از راه دور بمانید، بنابراین زمان و تعهد مالی شما این قدر بزرگ نیست.” این چیزی است که Nate Whitson از Olivet، میشیگان، هر زمستان زمانی که همسرش، چهار فرزند، والدین و خواهر و برادر و خانواده هایشان (حدود ۲۰ نفر در همه) خانه هشت تا ده اتاق خواب دارند، به جای مبادله هدایای کریسمس، سهیم هستند. “ما غذا می خوریم، بازی می کنیم، در اطراف نشسته و کاری انجام نمی دهیم، و زمان را با اسکیت و یا کارائوکه و یا نمایش و گفتن به پایان برسانیم.”
مسائل مربوط به پول: اجاره سه خوابه به طور متوسط ۲۱۳ دلار در هر شب در حالی که خانه های چهار و پنج خوابه حدود ۳۰۰ دلار است، طبق گفته HomeAway، یکی از بزرگترین مکان های اجاره. شکل برای ۱۰۰ دلار در هر شب برای بخشی از مسکن و ۱۰۰ دلار دیگر برای هزینه های غذایی و فعالیت هایتان. اوگنتز می گوید: “بهتر است که تمام خانواده ها سهم خود را از جلو پرداخت کنند و یک فرد را برای رزرو و خرید مواد غذایی بپردازند.”

مرتبط: ۵ دلیل برای اجاره تعطیلات برای خانواده ها بهتر است

معاملات بزرگ: اگر شما قصد دارید برای یک هفته یا بیشتر بمانید، از نرخ شبانه روزانه کمتری بپرسید یا مبلغ تمیزکاری تمدید شود. حتی در سایت های بزرگ تعطیلات، مانند Airbnb، صاحبان ممکن است مایل به مذاکره با قیمت باشند. همچنین نگاهی به Tripping.com بیاندازید، که مانند قایقی برای اجاره تعطیلات است، قیمت خانه ها را از همه سایت های اجاره ای محبوب درآورید. و ما برای واکاسا، یک شرکت مدیریت اجاره تعطیلات با بیش از ۵،۰۰۰ املاک از ساحل به ساحل، یک معامله را برای شما انجام دادیم: اجاره را از طریق سپتامبر ۳۰ در vacasa.com/deals/ParentsMag رزرو کنید و نرخ قبل از مالیات ۱۰ درصد را دریافت کنید و هزینه ها.

خانواده های فعال

Gabe Saglie، سردبیر ارشد Travelzoo می گوید: “چرا این کار می کند: تنیس، دوچرخه سواری و گلف معمولا در محل و برنامه های بچه ها به طور معمول تحت پوشش کودکان نوپا به نوجوانان است، که ارائه می دهد همه چیز شامل معاملات است. Sagli می گوید: “شما فقط باید تصمیم بگیرید که چه نوع اقامتی می خواهید – یکی در یک ساحل با بسیاری از ورزش های آبی، یک کوهستان، و یا حتی یک مزرعه کوچولو”. لین فرنی-نلسون، از لانگووی، تگزاس، هر تابستان با عمه و عمو و فرزندان و پدربزرگش به یک مجتمع همه جانبه کارائیب سفر می کند. “فری نلسون که دختر ۸ ساله دارد، می گوید:” ما در طول روز به جیب های کوچک می اندیشیم – برخی از گلف، برخی از تورها، برخی از ورزش های آب، برخی از آنها فقط در ساحل آویزانند، اما همه خوشحال هستند “. . “همه ما در مورد روز ما در شام خانواده اجباری هر شب صحبت می کنیم.”
مسائل مربوط به پول: بحث حداکثر بودجه خانواده برای سفر، بنابراین شما می توانید رفت و آمد مکرر را انتخاب کنید که برای همه کار می کند. اوگنتز می گوید: “اگر شما می دانید بعضی از اعضای خانواده در ورزش های آبوهوایی و ناهارخوری مشارکت نخواهند کرد، به جای آنکه به عنوان بخشی از قیمت پایه این گزینه را ارائه دهد، به دنبال یکی از این گزینه ها می گردید. (توجه داشته باشید: اگر ده یا بیشتر از شما پرواز از همان فرودگاه، با شرکت هواپیمایی در مورد نرخ گروهی چک کنید.) اما هنگامی که شما در آنجا هستی، پول نخواهد بود. فری نلسون می گوید: “هیچ کس نگران سفارش شراب نیست و چه کسی برای پرداخت آن هزینه می کند.”
معاملات بزرگ: در میان مقاصد همه جا محبوب، جمهوری دومینیکن و مکزیک تمایل به ارزان ترین مکان برای بازدید است. نرخ در تابستان پایین تر است، اما در مورد طوفان، بیمه سفر را در نظر بگیرید. “فری نلسون می گوید:” ما به هفت استراحتگاه اختصاص داده ایم و رویاهای Los Cabos Suites Golf Resort & Spa مورد علاقه من است زیرا اتاق ها تمایل به به روز رسانی و قیمت های بزرگ دارند. ”
مرتبط: بهترین استراحتگاه ساحل برای خانواده ها

کروز

برای خانواده ها با علاقه های مختلف
چرا این کار می کند: گروه شما فقط باید سه چیز را در نظر بگیرد: مقصد، تاریخ و خط کروز. Claudia M. Laroye، سردبیر بنیاد «The Traveling Mom Blog» می گوید: “هنگامی که شما در کشتی هستید، اعضای خانواده می توانند به همان اندازه فعال یا آرام باشند، به همان اندازه که آرزو می کنند، با هم بمانند یا مستقل بمانند.” به علاوه، والدین شما و یا قوانین به راحتی می توانید با پدر و مادر خود بدون نیاز به تدارکات یک بار یک بار دریافت کنید. امی Heimbach از سنوریل، ویرجینیا، قدردانی کرد که پدرش دخترانش را در سن ۸ و ۱۱ سالگی به نمایش تهاجم بریتانیا در یک شاهزاده کروز به آلاسکا برد، در حالی که او، شوهرش و مادرش به باشگاه کمدی رفت. در یک کروز دیزنی اخیر، مادربزرگ لیزا بورک با دختر بزرگش فیلمبرداری کرد، در حالی که بقیه باند در کنار استخر بود. بورک از هارتفورد، کانکتیکات می گوید: “قوانین من همچنین کودکان ۳ تا ۶ ساله را برای خواب یک شب در حالی که شوهر من و من در رستوران بزرگ بزرگسالان کشتی شام شنیده بود، قرار دادیم.” “اگر به هر دلیلی اشتباه رفتیم، درست می شدیم، اما احساس می کرد که ما دنیایی دور بودیم”.
مسائل مربوط به پول: از آنجا که بیشتر هزینه ها به صورت پیش پرداخت می شود، هیچ کس نباید با نومیدی بودن آن مقابله کند

No votes yet.
Please wait...
شبنم

Recent Posts

هفته دوم بارداری

هفته دوم بارداری هفته اول بارداری با تمام هیجاناتش گذشت و الان قصد داریم هفته…

5 سال ago

هفته سوم بارداری

هفته سوم بارداری در هفته سوم بارداری ممکن است که زن هنوز متوجه این قضیه…

5 سال ago

هفته اول بارداری

بارداری دوران بارداری عمدتا 9 ماه به طول می انجامد اما پزشکان برای بررسی دقیق…

5 سال ago

برنامه غذایی مادران شیرده

در پر تو فعالیت چشمگیر غدد پستانی و تغذیه کامل مادر، کودکی که از شیر…

5 سال ago

از انواع زایمان بیشتر بدانید

از جمله مراحل زایمان در بیمارستان از شما معاینه لگن به عمل می آید، تا…

5 سال ago

اقداماتی که باید در زمان زایمان انجام دهید

زایمان شما نه ماه بارداری را پشت سرگذاشتید و حالا لحظه ای که منتظرش بودید…

5 سال ago