#


باردار شدن در روزهای گرم تابستان

باردار شدن
30 آگوست 2017 بدون نظر 1209 بازدید

باردار شدن در روزهای گرم تابستان

No votes yet.
Please wait...

باردار شدن در روزهای گرم تابستان

بدترین حالت در تابستان بارداری است. این ها افکاری است که وقتی جیوه افزایش می یابد، از طریق فکر یک زن باردار است.
آیا این عرق بود یا آب فقط آب از بدن سرلزیر میشود؟
هرکسی که زنان باردار را دیده باشد،این هرگز دیده نمی شود که وقتی دماسنج بالاتر از ۷۵ درجه برسد، رنج می برند. همه این عایق اضافی و متابولیسم اسپکترومتری به معنی یک دنیای کاملا جدید از امکانات عرق است که شما هرگز نمی دانستید من یک حوله را به کسی منتقل می کنم!

باردار شدن

چه کسی نیاز به کفش دارد؟

تورم بارداری در گرما خیلی بدتر می شود، بنابراین شما مچ پا بسیار تابستانی را به شما پیشنهاد کرده اید. گاهی اوقات تنها چیزی که پاهای شما می تواند در آن جا قرار بگیرد، فلیپ فلاپ شوهر شما است یا این استخر قدیمی از پشت گنبد اسلاید می کند. سلام حداقل شما می توانید درد حاملگی را در جهنم بکشید، درست است؟ خبر خوب این است که قرار دادن پای خود را تقریبا دستورات دکتر است.

آیا Popsicles یک گروه غذایی است؟

از آنجا که شما به فریزر ضربه می زنید، اغلب شما کاملا مطمئن هستید که یک تمشک باید به عنوان بخشی از میوه از پنج وعده ی روزانه شما شمرده شود.

نوشیدن یادتان نرود

نیاز دائمی برای حفظ هیدراته به این معنی است که “چرا من همیشه تشنه هستم؟” به سرعت به رفع تشنگی منجر شود شما رد تابستان ها باید از حد معمول آب بخورید! علی الخصوص که شما یک بچه هم در شکم خود داریدومیتوانید از تخم شربتی کمک بگیرید . بخاطر کلسیم هم که داره برای گرفتگی ساق و عضلات که در حاملگی پیش میاد مفید هم هست و مشکلی نداره ولی خوب هر چیزی تا یک حدی مناسب هست و زیاده روی خوب نیست.

به استخر بروید

در دوران بارداری چند کیلوگرم وزن شما زیاد می‌شود شاید چیزی که به آن دایما فکر می‌کنید ورزش کردن باشد. اما یکی از خوبی های شنا کردن آن است که در آّب، به اندازه یک دهم وزن واقعی خود را احساس می‌کنید. در این حالت، فشار کمی به پاهای شما وارد می‌شود که برای خانم باردار مثل یک درمان است. شنا کردن در حاملگی می‌تواند بسیاری از دردهای معمول بارداری را کم کند.

چندین نکته برای جلوگیری از مشکلات شنا کردن در دوران بارداری

برای جلوگیری از گرفتار مشکلات شنا کردن نکات زیر را رعایت کنید:

این اطمینان حاصل کنید ک آب آلوده نباشد. تلاش کنید تا حد امکان از شنا کردن و یا داخل آب شدن در جاهایی که آلوده هستند جلوگیری نمایید. حتما در استخرهای این اطمینان را حاصل کنید که آب آنها ضد عفونی شده است و بعد شنا کنید.

استفاده از وان داغ جدا جلوگیری کنید. قرار گرفتن بیش از ۱۰ دقیقه در وان داغ زمانی که شدت جریان آب دمای آب را در حدود ۴۰ درجه باشد ممکن است خطرناک باشد و دمای بدن را تا حدود ۳۹ درجه بالا ببرد. در این دما خطر سقط جنین، اختلالات مغزی و ستون فقرات جنین وجود دارد. علی الخصوص اگر این افزایش دمای بدن در مدت زمان بین هفته دوم تا هفته ششم بارداری اتفاق بیفتد. این به آن معنی نیست که حمام گرم هم برای شما یا و بچه تان ضرر است اما راهکار بهتر آن است محتاط بوده و مدت زیادی در حمام گرم هم باقی نمانید.

محتاطانه قدم بردارید. وقتی که متوجه میشوید که حامله هستید، مرکز ثقل بدن شما تغییر می‌کند. وقتی از لبه استخر بالا می‌آیید یا وقتی که لباس خودتان را عوض میکنید در رختکن باید خیلی حواستان باشد.

داخل استخر ناگهان شیرجه نزنید. بدن بچه نمی‌تواند حباب‌هایی را که با تغییر ارتفاع سریع در بدن تولید می‌شود تحمل نماید و بعد منجر به ناراحتی شود. شیرجه رفتن و غواصی در بارداری ممنوع است. سلامتی جنین اصلا ارزش ندارد که با شیرجه رفتن در استخر جنین را به خطر بیندازید.

نفس خود را حبس نکنید و دایما نفس بکشید جنین به اکسیژن نیاز دارد.تنفس شما باید پیوسته باشد.

مراقب کاهش سطح آب بدن باشید. با وجود آنکه در هنگام شنا کردن نمی‌توانید مثل دویدن متوجه تعریق بدن شوید اما این اتفاق برای شما واقعا رخ می‌دهد. لازم است دو ساعت قبل از ورزش حدود یک بطری آب بنوشید. در زمان شنا کردن هم آب همراه خود داشته باشید.

تغذیه مناسب بهطور پیوسته داشته باشید. بدون توجه به ورزشی که انجام می‌دهید بدن شما از سه ماهه دوم بارداری به بعد به حدود ۳۰۰ کالری بیشتر نسبت به قبل از بارداری نیاز دارد. اما نیازهای خاص کالری شما بسته به زمان و مسافتی که شنا می‌کنید، وزن و سایر عوامل تغییر می‌کند. بهتر است با پزشک خود در این خصوص مشورت کنید. میان‌وعده‌های مناسب شامل میوه، مقدار کمی سرئال با شیر، لقمه‌های کوچک از کربوهیدرات‌ها است اما چربی، فیبر و پروتئین غذا باید کم باشد. هضم وعده‌های سنگین برای بدن مشکل است و در زمان ورزش برای شما ایجاد ناراحتی می‌کند. بعضی اعتقاد دارند که قبل از شنا کردن نباید غذا بخورید اما این درست نیست. بهترین کار آن است که نیم ساعت قبل از شنا کردن غذای سبک میل کرده و بعد از ورزش غذاهای غنی از پروتئین مصرف نمایید. خانم های بارداری که توسط گروه مامایی از انجام ورزش های دوران بارداری منع خواهند شد که در مرض خطر زایمان زودرس باشند ، خونریزی از واژن داشته باشند ، پارگی زودرس کیسه آب داشت باشند، برای خانم هایی که مشکلات پزشکی مثلا فشار خون بالا دارند ، ورزش هایی متناسب باید توسط پزشک شان تجویز گردد.

باردار شدن

چرا این سایه در این پارک یا خیابان وجود ندارد

جست و خیز کردن محل و یا ساحل کبابی تابستانی را فراموش نکنید. همه چیز شما در مورد پیدا کردن برخی از سایه، ترجیحا با یک صندلی است. اگر در نزدیکی پایه ی یخ و حمام قرار دارد (دو نقطه قبلی را ببینید)، شما در تمام تابستان آنجا هستید.

حتی فکر نمی کنم در مورد دست زدن به من در حالی که ما در حال دروغ گفتن در بستر”

بارداری می تواند یک وقت عاشقانه باشد، شما را به نیمه دیگر نزدیک تر می کند. متاسفانه شما مهم دیگر یادداشتی را دریافت نمی کنید که تابستان های بالا یک زمان برای آغوش گرفتن از خواب نیست. حالا کوره انسان هستی

آیا آنها کمک های باند برای ران داخلی می کنند؟”

هنگامی که در تابستان به یک مرحله خاص از بارداری می روید، همه چیز به هم می خورد. بنابراین. اکی پس از یک جستجوی سریع Google شما تلاش می کنید یک بار از داروهای خانگی از اینترنت برای کمک به فقرا، درد و ران های داخلی خود تلاش به لاغری میکنید. چه کسی گفت بارداری پر زرق و برق نیست؟

من هیچ چیز برای پوشیدن ندارم!”

تابستان باعث می شود تا زایمان زودرس سخت تر از معمول باشد، زیرا همه چیز کوتاه تر، محکم تر و فشرده تر است. هنگامی که از همه چیز در گنجه خود نفرت دارید و از کمد لباس (و سبک) Blake Lively یا Lauren Conrad تقاضا می کنید، از نظر هورمون کولورکتال کپی می شود.

“پیاده روی کنید؟”

پیاده روی طولانی تر از ده دقیقه در خورشید هنگامی که در تابستان سه ماهه سوم شما قرار دارد، یک کار عظیم است. دوست عزیز، تا زمانی که مجددا دچار لکه بینی نشده اید، پیاده روی سبک مشکلی برای شما ایجاد نمی کند. اگر مجددا دچار لکه بینی شدید از فعالیت خود بکاهید و به ماما مراجعه کنید. از آنجایی که تاثیرات بالقوه داروهای گیاهی و گیاهان کوهی ثابت نشده است مصرف آن زیاد توصیه نمی شود چرا که بعضی از گیاهان خاصیت القای دردهای زایمانی دارند. ورزش تاثیر بسیار زیادی بر سلامتی مادر و جنین دارد ورزش باعث می شود که بچه را راحت تر و با کمترین مشکلی به دنیا بیاورند و در ماه های آخر به دلیل زیاد شدن وزن جنین تنفس برای مادران سخت می شود اما اگر از ابتدای دوران بارداری ورزش هایی را آغاز کنند باعث می شود که مشکلات تنفسی شان نیز تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

به گفته این کارشناس ؛ ورزش دردوران بارداری سبب بهبودخواب،کاهش شدت ویا بروزدردکمر ووریدهای واریسی،جلوگیری ازافزایش بیش ازحدوزن وحفظ سطح آمادگی بدنی مادرمی شود.حتما حرکات ورزشی باید در آرامش و با حرکات خیلی منظم و آرام همراه باشد تا به سلامتی مادر و جنین آسیب نرسد .ورزش منظم خون رسانی به جنین راتشدیدکرده وسب تقویت قلب نوزادمی شود.همچنین طول بارداری رامقداری کاهش می دهد.وزش هایی که موجب آسیب وضربه به شکم می شوداصولاتوصیه نمیشود.وزن جنین زیادمی شود به عروق خونی مادرفشارواردمی کندوبرای مادرودرنهایت جنین مضراست.پزشک مرتططفعالیت بدنی در دوران بارداری را تاحدی توصیه کرد و گفت:ورزش های بدون وزنه مثل پیاده روی،دوچرخه سواری وشنا باحداقل خطرآسیب به مادروجنین همراه بوده ومی توانندتاپایان دوران حاملگی ادامه یابد.دوچرخه سواری و پیاده روی وشنا باحداقل خطرآسیب به مادرهمراه بوده ومی توانندتاپایان دوران حاملگی ادامه یابند.پیاده روی بهترین ورزش در دوران بارداری و بعد از زایمان است.محیط ورزش دراین دوران بسیارحائزاهمیت است.اگرمحیط نامناسب باشدفعایت ورزشی،دمای بدن بالا می بردکه برای کودک بسیارمضراست.بطورمثال درتابستان،صبح یاعصرکه هوارابه خنکی می رود،زمان مناسبی برای ورزش می تواندباشد.بطورکلی بایدازورزش درمحیطی که اکسیژن کمی داردیادمای زیادآن باعث افزایش دمای بدن می شوداجتناب کرد،زیراافزایش دمای بدن وکمبوداکسیژن آسیب های جبران ناپذیری به جنین وارد می کند.

No votes yet.
Please wait...
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *