#


تاثیر مستقیم سلامت روانی والدین بر فرزندانشان

سلامت روانی
30 جولای 2017 بدون نظر 919 بازدید

تاثیر مستقیم سلامت روانی والدین بر فرزندانشان

No votes yet.
Please wait...

برای داشتن فرزندان سالم از سلامت روانی خود مطمئن شوید

مطمئنا سرپرستی فرزندان به صورت روزانه کار چالش بر انگیزی است. هنگامی که والدین از یک مسئله سلامت روانی رنج می برند، فرزند پروری می تواند حتی بیشتر نیاز به توجه داشته باشد. با این حال، با حمایت و ذهنیت درست، می توان تاثیر علائم شما بر روی فرزندان به حداقل برسد و توجه به فرزندانتان به نحوی مثبت انجام شود.

انواع توصیه های پزشکان برای نوجوان های آسیب دیده

پروفسور میشل دی شرمن ادعا می کند که بهترین پیش بینی کننده “عملکرد بچه پدر و مادر هستند”، نویسنده ارشد مجله “راه خود را پیدا کن”: راهنمای نوجوان برای زندگی با یک پدر و مادر که تجربه حادثه غم بار داشته است و من تنها نیستم: یک راهنمای نوجوان برای زندگی با والدین که مبتلا به بیماری روحی هستند را منتشر کرده است.

چگونگی تاثیر والدین مریض بر فرزند

تا آنجا که به من مربوط می شود، او ناخن را روی سرم زد. تأثیر مسائل بهداشت روانی والدین بر کودکان بستگی به شدت آن دارد. اینگونه است که چگونه شرایط سلامت روان بر رفتار والدین و نیز روابط خانوادگی تاثیر می گذارد که ممکن است خطر ابتلا به یک کودک را ایجاد کند.

علائم این کودکان

 کودکان دارای پدر و مادرانی که با مسائل بهداشت روان مانند اضطراب و افسردگی مبارزه می کنند، علائم زیر را تجربه می کنند:
-خشم
-ترس
-تنهایی
-گناه
-شرم
-اضطراب

در سال ۲۰۱۴، کتاب من “ایجاد اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان که در حال پذیرش یا پرورش است” نوشته شد [۲]. در کتاب، من یکی از فصل های من را بر این قرار دادم که چگونه سطح عزت نفس والدین بر سطح عزت نفس فرزندان تاثیر می گذارد.

عزت نفس پایین والدین و تاثیر آن بر کودکان

والدین که عزت نفس پایین دارند به سادگی نمیتوانند ارزش خود را برای فرزندانشان افزایش دهند تا زمانی که آنها در ایجاد سطح اعتماد به نفس خود کار نکرده باشند. خبر خوب این است که با کمک حرفه ای، والدین می توانند مهارت های خود را افزایش دهند تا اعتماد به نفس فرزندشان افزایش یابد.

والدین در هنگام والدین با استرس و افسردگی مواجه نیستند. والدین یکی از مشاغل پرخطر هستند و می توانند بر سلامت روانی تاثیر بگذارند. مهمتر این است که والدین هنگامی که ممکن است نیاز به کمک اضافی برای کاهش تاثیر بر سلامت فرزندان خود داشته باشند، تشخیص داده می شود.

چگونه سلامت روانی کودکان را تحت تاثیر قرار می دهد؟

شما به عنوان والدین، می دانید که استرس بخشی از زندگی روزمره شما است. بردن بچه ها به مدرسه سر موقع، رفتن به محل کار و فعالیت بعد از فعالیت، می تواند باعث ایجاد استرس بی نظیری شود. گاهی اوقات شما ممکن است ناامید و تحریک پذیر باشید. شما تنها نیستی؛ با این حال، سرخوردگی شما می تواند بر سطح استرس در کودکان تأثیر بگذارد.

قبل از اینکه بلند شوید، روحیه شما تغییر می کند و خانواده شما به یک بار از صلح آمیز به یک میدان نبرد تبدیل شده است و اکنون هر کس در لبه آن قرار دارد.

No votes yet.
Please wait...
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *