#


گوچی ؛ برندی پر طرفدار برای شیک پوشان

برند گوچی
26 ژوئن 2017 بدون نظر 1205 بازدید

گوچی ؛ برندی پر طرفدار برای شیک پوشان

گوچی ؛ برندی پر طرفدار برای شیک پوشان

طراحان دنیای مد با اتمام هر سال به فکر ایده های جدید میفتند و مدل های جدیدی را طراحی می کنند.

این لباس های جدید با یک سری لوازم و تزئیناتی همراه است که باعث جذابیت و زیبایی بیشتر آن ها می شود.برند گوچی نیز همیشه در طراحی مدل های جدید پیشتازی می کند و طرح های پر طرفدار و موفقی را وارد عرصه مد و فشن می کند.

تمام طرح هایی که این برند سرشناس طراحی می کند چه لباس ها و اکسسوری های گرانش و چه ارزان ترین و قابل دسترس ترین آن ها همه و همه در بین تمام مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است.

برند گوچی در حوزه های مختلفی فعالیت می کند و در زمینه مد و لباس، استایل های مختلفی را طراحی کرده و وارد بازار جهانی می کند.
ترند های فعالیت گوچی

تیپ های کودکانه

برند گوچی

برند گوچی

در این زمینه گوچی از رنگ های شاد و روشن برای لباس های کودکان بهره می گیرد و لباس های آن ها را فانتزی نمایش می دهد.
استفاده از طرح های فانتزی و شاد به همراه پاپیون در لباس های کودکانه مارک گوچی بسیار دیده می شود.در ضمن مدل های چین دار فراوانی را می توان از این برند مشهور دید که بسیار مورد توجه و علاقه کودکان هستند.

اگر به لباس های کودکانه ای که از سوی برند گوچی طراحی شده اند با دقت نگاه کنید خواهید دید که هیچ گونه رنگ تیره ای در این لباس ها به کار گرفته نشده و لباس کودکان همچون دنیای آن ها پر از رنگ های متنوع و شاد است.

تیپ سوار کاری

یکی از تیپ هایی که برند گوچی طراحی کرده است تیپ سوار کاری است که مختص خانم های شیک و به روز است.
طرح های راه راه که جزو طرح های قدیمی و کلاسیک برند گوچی است در این طرح های جدید نیز به کار گرفته می شود.

زمانی که این طرح های راه راه را در لباس های جدید گوچی می بینید قطعاً سوار کاران حرفه ای به یاد شما می افتد. این طرح ها استفاده میشود معمولاً جزو رنگ های اصلی به شمار می روند. رنگ های تندی که در این لباس ها استفاده می شود جذابیت خاصی به این لباس ها و استفاده کنندگان آن ها می بخشد.

لباس های طرح گل

برند گوچی

برند گوچی

برند معروف گوچی همیشه در طرح های خود از پارچه های گل دار نیز استفاده می کند. این گل های زیبا در تمام لباس هایی که طراحی میشوند اعم از کت و شلوار های زنانه و روسری و کلی لباس دیگر دیده می شوند و رنگ های شاد آن ها نفس افراد را افزایش می دهد.

تیپ راحتی

برخی افراد هستند که برای پوشیدن لباس های مختلف و زدن تیپ های متنوع کمی دچار سستی و کاهلی هستند و در این زمینه اصلاً علاقه ای از خود نشان نمی دهند. گوچی برای این دسته از افراد نیز مدل های جالبی را طراحی کرده است که می توانند به آسانی از آن ها استفاده کرده و یک استایل راحت و زیبا داشته باشند.

طرحی که برای این سبک لباس ها به کار رفته برگرفته شده از لباس های پسرانه است و دارای شلوار های گشاد و سوئیشرت است که بسیار زیبا و جذاب دیده می شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *