#


چگونه یک کیف مارک جاکوبز اصلی را از تقلبی تشخیص دهیم؟

مارک جاکوبز
24 اکتبر 2017 بدون نظر 3033 بازدید

چگونه یک کیف مارک جاکوبز اصلی را از تقلبی تشخیص دهیم؟

چگونه یک کیف مارک جاکوبز اصلی را از تقلبی تشخیص دهیم؟

بنیان گذار برند جاکوبز فردی به نام مارک جاکوبز است که در سال ۱۹۶۳ میلادی در کشور آمریکا به دنیا آمده است.برند مارک جاکوبز به عنوان جوان ترین برندی که در جهان مد و فشن وجود داشته می شناسند چرا که سال های زیادی از پیدایش آن نمی گذرد. رشته تحصیلی جاکوبز در دانشگاه هنر و طراحی بوده است و به خاطر طراحی های زیبایی که تا به حال داشته توانسته جوایز بسیار زیادی را هم دریافت کند.

نخستین طراحی هایی که از سوی این برند مشهور صورت گرفته باید به پلیور و لباس هایی که با نام این برند بوده و با مشارکت کمپانی پری الیس تولید شده است اشاره کرد. علیرغم اینکه مدت زمان زیادی از تاسیس این کمپانی نمی گذرد ولی در همین مدت کم هم این برند جهانی توانسته موفقیت های بسیار زیادی را به نام خود کند.

در حال حاضر برند مارک جاکوبز در زمینه های بسیاری همچون تولید کیف و کفش و لباس های مردانه و زنانه و حتی اکسسوری فعالیت های خود را گسترش داده و محصولات بینظیر و با کیفیتی را تولید کرده است که بسیار مورد توجه و علاقه افراد نامدار و مشهور قرار گرفته است.

مارک جاکوبز

مارک جاکوبز

کیف هایی که این برند جهانی تولید کرده است مورد علاقه افراد بسیاری می باشد و یکی از مهمترین مواردی است که در مجموعه های تولید شده این برند قرار دارد. وینونا رایدر و جنیفر لوپز افراد معروفی هستند که از کیف های مارک جاکوبز بسیار استفاده می کنند. اگر شما نیز تمایل دارید یکی از این کیف ها را برای خود داشته باشید باید هنگام خرید به اصل بودن آن توجه کنید.
در این مقاله می خواهیم شما را با راه های شناخت و تشخیص کیف های مارک جاکوبز اصلی آشنا کنیم تا در هنگام خرید بتوانید آگاهانه انتخاب کنید و به جای یک کیف با کیفیت و اصلی یک کیف تقلبی نصیب شما نشود.

به کار گیری از کیسه در کیف های مارک جاکوبز اصلی

زمانی که قصد خرید یک کیف مارک جاکوبز اصل را دارید باید دقت کنید که این کبف ها همیشه به همراه یک کیسه محافظ عرضه می شوند. این کیسه ها در اصلبرای جلوگیری از کثیف شدن کیف می باشد و همیشه در کنار ان قرار دارد. پس نکته اول که بسیار هم حائز اهمیت است وجود همین کیسه است و نباید خیال کنید که بودن آن هیچ الزامی ندارد.

داشتن کارت در درون کیف مارک جاکوبز اصل

داخل کیف هایی که مارک جاکوبز اصل هستند یک کارت کاغذی وجود دارد که درون آن هم مشخصات کیف نوشته شده است و هم نحوه نگهداری از آن. اگر در درون چند کیف از این برند دیدید که نوشته های کارت ها با هم متفاوت است نباید خیال کنید که یک کیف تقلبی می باشد چرا که همه کیف های این برند دارای لیبلی با نوشته های مختلف هستند.

مارک جاکوبز

مارک جاکوبز

بروشور معرفی کیف

زمانی که به داخل یک کیف مارک جاکوبز اصلی دقت کنید متوجه می شوید که یک بروشور در درون آن وجود دارد که ویژگی های مختص به کیف را نام برده و کیف رابه طور کامل معرفی کرده است. اگر این بروشور در درون کیف وجود نداشت مطمئن باشید که کیف شما تقلبی بوده و جزو کیف های برند مارک جاکوبز نمی باشد. پس به هنگام خرید این محصول به نکات ریزی که شاید به نظرتان بی اهمیت باشد خوب دقت داشته باشید.

لیبل موجود در داخل کیف

کیف مارک جاکوبز اصلی باید در داخل خود یک لیبل داشته باشد که به آن ول شده و غیر قابل جدا کردن می باشد. با وجود اینکه اگر این لیبل در داخل کیف نباشد به طور قطع به یقین یک کیف تقلبی می باشد ولی بودن این لیبل در داخل کیف هم چندان نشانه اصل بودن آن نیست و باید در خرید یک کیف مارک جاکوبز اصلی به نکات دیگر هم توجه کافی داشت.

تگ های موجود در درون کیف مارک جاکوبز اصل

در درون اغلب کیف هایی که تولید برند مارک جاکوبز هستند دو تگ جدا گانه وجود دارد که به داخل آن دوخنه شده و شما نمی توانید آن را جدا کنید. جنس این دو تگ از پارچه بوده و بر روی یکی از آن ها سری مدل کیف نوشته شده و بر روی تگ دیگر محل تولید کیف به صورت دوخت حک شده است. وجود هر دوی این تگ ها برای اصالت کیف مارک جاکوبز لازم است و نبود آن ها نشان دهنده تقلبی بودن کیف می باشد.

وجود نام March Jacobs بر روی کیف

در تمام کیف هایی که تولید شده برند مارک جاکوبز هستند نام شرکت و محلی که کیف تولید شده بر روی آن حک شده است. البته این نام و نشانی الزاما به صورت برجسته نیست و در برخی مدل های این کیف ها از طرح طلا کوب هم استفاده شده است. پس به هنگام خرید این کیف ها حتما به این عامل هم توجه داشته باشید.

مارک جاکوبز

مارک جاکوبز

قطعات فلزی به کار رفته در کیف تمام کیف هایی که تولید کمپانی مارک جاکوبز هستند دارای قطعات فلزی ای می باشند که نام این کمپانی بر روی تک تک آن ها حک شده و دارای کیفیت بالایی می باشد. اگر کیفی که با نام مارک جاکوبز ارائه می شود اصل باشد تمام قطعات فلزی آن کیفیت بسیار بالایی خواهند داشت و نوشته ای که بر روی آن به کار رفته هیچ گونه نقص و عیبی ندارد. این مورد هم باید هنگام خرید مورد توجه قرار گرفته و نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

خطوط به کار رفته در دوخت کیف

اگر کیفی که انتخاب کرده اید اصل باشد باید دوخت های گوشه آن به شکل صاف بوده و بدون عیب و ایرادی باشد اما اگر دیدید که این خط های دوخت به صورت نا منظم بوده و یا به شکل نخ کش شده است مطمئن باشید که سرتان کلاه رفته و یک کیف تقلبی نصیبتان شده است.

با در نظر گرفتن تمام این موارد شما می توانید یک کیف اصل و با کیفیت داشته و از آن لذت ببرید فقط لازم است که کمی توجه و دقت خود را افزایش بدهید و انتخاب کیف را سرسری نگیرید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *