#


کیف دستی های زنانه مناسب پائیز کدامند؟

کیف دستی
4 اکتبر 2017 بدون نظر 1583 بازدید

کیف دستی های زنانه مناسب پائیز کدامند؟

کیف دستی های زنانه مناسب پائیز

یکی از کاربردی ترین و شیک ترین اکسسوری هایی که هر خانمی در شرایط مختلف به دست دارد کیف دستی می باشد. کیف های دستی به عنوان تکمیل کننده تیپ و ظاهر شما به کار می روند و قادرند سبک اصلی را که مورد علاقه شما است را به سایرین نشان دهند. برخی از خانم ها با شروع هر فصلی برای خرید مناسب با آن اقدام می کنند و در پائیز نیز شما خانم هایی را می بینید که برای خرید پائیزه آمده اند. کیف های دستی یکی از مهمترین لوازمی است که در پائیز مورد استفاده قرار می گیرد و ما قصد داریم چند نمونه از این کیف ها را که کاربرد زیادی در پائیز دارند معرفی کنیم.

ـ کیف های طرحدار

در فصل پائیز امسال شما می توانید به سراغ کیف های دستی طرحدار بروید و از مدل های متنوعی که وارد بازار شده است یکی را انتخاب کنید. توصیه ما به شما این است که از کیف های طرحداری که دارای طرح پلنگی و یا پوست ماری هستند استفاده کرده و استایل خود را جذاب تر از همیشه نشان دهید.کیف دستی

ـ کوله پشتی های پائیزه

کوله پشتی ها همچنان مثل گذشته در بین افراد دارای محبوبیت فراوانی هستند و علاوه بر کاربردی که دارند باعث جذابیت استایل شما نیز می شود. احتمال اینکه این سبک از کیف ها در فصول سرد بیشتر استفاده شود بسیار زیاد است. کمپانی های معروفی همچون لویی ویتون و شنل و موسکینو تمام سعی خود را به کار بسته اند تا بتوانند سبک های جدید و زیبایی از کوله پشتی ها را برای هر سلیقه ای تولید کنند. در پائیز شما می توانید با دست باز یکی از چندین مدل متنوع این کیف ها را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید.

کیف های گلدار

برخی از برندهای شناخته شده کیف های دستی زیبایی را برای پائیز طراحی کرده و برای جذابیت بیشتر آن ها از پارچه هایی که حالت براق و درخشنده دارند و بر روی آن گلدوزی شده را مورد استفاده قرار داده و طرح جدیدی از کیف های دستی را در اختیار مشتریان و علاقه مندان به کیف های دستی گذاشته اند.

کیف دستی

کیف دستی

ـ کیف دستی بزرگ

طراحان عرصه مد و کیف تصمیم گرفتند تا برای پائیز کیف دستی هایی را طراحی کنند که هم از ظرافت و زیبایی برخوردار باشد و هم اینکه جادار و راحت باشد. از این رو کیف های بزرگی را طراحی کردند که هم قابلیت حمل بر روی دوش را دارد و هم اینکه می توان آن ها را با دست حمل کرد.

کیف های بزرگ مدل های مختلفی دارند که هر فردی با توجه به سلیقه خود می تواند یکی از آن ها را انتخاب کند و استایل و تیپ خود را با آن کامل کند ولی به خاطر داشته باشید داشتن یک کیف بزرگ برای هر خانمی ضروری و مهم است.

ـ کیف دستی کوچک

یکی دیگر از کیف هایی که در پائیز بسیار مورد توجه خانم ها قرار می گیرد کیف دستی های کوچکی است که بند آن ها را می توان دور مچ دست پیچید. می توانید بر خلاف ظاهر همیشگی خود از این سبک کیف ها استفاده کرده و یک استایل متفاوت از خودرا به نمایش بگذارید.

کیف هماهنگ با لباس

برخی از خانم ها تمایل دارند گاهی اوقات کیف هایی که به دست می گیرند متناسب با لباسشان باشد از این رو به این دسته از افراد توصیه می کنیم در فصل پائیز یک کیف که در سبک و طرح با لباس شما هماهنگ است را مورد استفاده قرار دهید.

کیف دستی

کیف دستی

کیف دستی میکرو

توصیه ما برای آن دسته از افرادی که هنگام خروج از منزل به جز تلفن همراه و کیف پول چیزی با خود برنمی دارند این است که به جای استفاده از هر کیفی به سراغ کیف های میکرو بروند که در سایز و اندازه از کیف های کوچک نیز کوچکترند و فضای زیادی را اشغال نمی کند.

با توجه به این کیف ها شما می توانید یک کیف مناسب را برای خود انتخاب کنید ولی به خاطر داشته باشید تمام خانم ها برای شرایط گوناگون به کیف های مختلفی نیاز دارند پس با در نظر گرفتن این موضوع سعی کنید کیفی مناسب با موقعیت های مختلف داشته باشید که بتواند با کیفیت بالای خودتامدت های طولانی تری برای شما کار کند و به دنبال کیف های خیل ارزان نباشید که پس از مدتی مجبور شوید آن را دور بیاندازید. در مورد رنگ کیف دستی ها هم ترجیحا به سراغ رنگ های خیلی جیغ نروید چرا که بعد از مدت زمانی کم از مد افتاده و باعث می شود از آن دلزده شوید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *